Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Eftersom indlægget handler om CV, så giver det nok sig selv, men når du selv bringer TB op, så kan jeg på ingen måde se CV som en større kapacitet end TB eller omvendt.

Så at sige AGF opruster og generelt se positivt på dette, samt alle indlæg om OB er doom and gloom fra samme bruger finder jeg bare lidt sjovt.
    TB havde utvivlsomt været i betragtning til det job her også, hvis han var ledig på markedet. Det kan sågar være han er blevet spurgt.

CV imponerer ikke mig synderligt, og jeg synes egentlig ham Stig Inge har været med til at udvikle AGF i en positiv retning, med køb af flere kvalitetsspillere, så det er modigt at skifte ham ud.

Comment

Nogen der kan gengive pointerne fra denne?

https://fyens.dk/ob/hvem-vil-bech-be...9cdd4bb8044-63

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Nogen der kan gengive pointerne fra denne?

https://fyens.dk/ob/hvem-vil-bech-be...9cdd4bb8044-63
        Det er groft sagt et sammendrag af hvem af hvem der har udløb til sommer og kan forhandle frit allerede nu - så ikke noget nyt under solen der, men jeg nævner lige de 7 der bliver omtalt i artiklen

Fenger, Slots, Manneh, BP, Elias Hansborg, Nico og Ivancevic

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er groft sagt et sammendrag af hvem af hvem der har udløb til sommer og kan forhandle frit allerede nu - så ikke noget nyt under solen der, men jeg nævner lige de 7 der bliver omtalt i artiklen

Fenger, Slots, Manneh, BP, Elias Hansborg, Nico og Ivancevic
          Ah ok, tak. Jeg fik et andet indtryk da jeg læste overskriften.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Ah ok, tak. Jeg fik et andet indtryk da jeg læste overskriften.
            Forståeligt nok når en del af overskriften er "Hvem vil Bech beholde" .. du kan få lidt mere fra TB her delt fra tv2/fyn

https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...s-om-fremtiden

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

TB havde utvivlsomt været i betragtning til det job her også, hvis han var ledig på markedet. Det kan sågar være han er blevet spurgt.

CV imponerer ikke mig synderligt, og jeg synes egentlig ham Stig Inge har været med til at udvikle AGF i en positiv retning, med køb af flere kvalitetsspillere, så det er modigt at skifte ham ud.
              Stig inge er bare en norsk parentes. CV er en klar opgradering. Citat Morten Bruun

Der er jo ingen der ved det. Husker tydeligt hvordan aab fans grinte af OB da TB kom til.
              Og hvem ved, måske bliver det godt over tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Comment

#TS2028# nogen der har noget på den?

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    #TS2028# nogen der har noget på den?
                    What? Forlængelse? Eller wut

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

What? Forlængelse? Eller wut
                      Jeg har lidt, men ville høre om andre havde hørt noget, eller er der bare totalt lukket af på de vandrør. Jeg ved der forhandles om en kontraktforlængelse.

Comment

Jeg har lidt, men ville høre om andre havde hørt noget, eller er der bare totalt lukket af på de vandrør. Jeg ved der forhandles om en kontraktforlængelse.
                        Jeg har ik hørt en ski. Men ville da være lækkert hvis de er kommet igang med forhandlingerne igen.

Jeg tror dog stadig ikke på det. Der bliver nok bare spillet på flere heste fra agentens side for at spille de forskellige kontrakter/klubber ud mod hinanden

Comment

Det vil være tæt på et mirakel, hvis Slots forlænger med OB. Men dermed ikke sagt, det ikke kan ske.
                          Kunne godt forestille mig, OB nu går all in efter en forlængelse, hvis man har bare mærket en lille smule fra Slotsager lejren. Det har jo før virket som om at OB og Slotsagerlejren, er gået helt skævt af hinanden, pga misforståelser.

Bare Overvej - HVIS det sker.

Ejdum, Luca og Slotsager.

Føj for helvede, det KAN blive til mange millioner!

Comment

^ . . ^
                            ( ○○ )
                            / \

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det vil være tæt på et mirakel, hvis Slots forlænger med OB. Men dermed ikke sagt, det ikke kan ske.
                              Kunne godt forestille mig, OB nu går all in efter en forlængelse, hvis man har bare mærket en lille smule fra Slotsager lejren. Det har jo før virket som om at OB og Slotsagerlejren, er gået helt skævt af hinanden, pga misforståelser.

Bare Overvej - HVIS det sker.

Ejdum, Luca og Slotsager.

Føj for helvede, det KAN blive til mange millioner!
                              Det var lækkert at høre at Slotsager havde taget kontakt til Adam Sørensen for at høre om der var noget han kunne gøre ifm flytningen fra Norge. Jeg synes det mindede lidt om den måde Lars Høgh var på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Det var lækkert at høre at Slotsager havde taget kontakt til Adam Sørensen for at høre om der var noget han kunne gøre ifm flytningen fra Norge. Jeg synes det mindede lidt om den måde Lars Høgh var på.
                                Det var helt sikkert et fint øjeblik, som sikkert også viser at Slots har hjertet og de menneskelige kvalifikationer på plads. Han tager ansvar og lederskab på sine skuldre for truppen ved helt uselvisk at tilbyde sin hjælp til vores ny mand på holdet.

Believe OB

Comment

Working...
                                X