Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB her og nu, i morgen og overmorgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    [QUOTE=OBpige;20658]Fis i en hornlygte det hele de ævler og kævler om at der er mange spillere der vil til OB jeg må godt nok tvivle stærkt på det som det er nu, engang jo men nu i det cirkus jeg tvivler virkelig... Vi er et stort navn og blah blah jaja det var i, se dog på hvor ynkelige i er, det jo ikke bare en sæson det har været lort men flere../QUOTE]

    helt ærligt så tror jeg faktisk ikke jeg gad og spille for OB, hvis jeg var en fodboldspiller med ambitioner.
    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

    Comment


      #32
      JH har i det mindste lige udtalt på TV at det ikke er godt nok at der ikke er en angriber på plads og nu er det ekstra vigtigt efter at Baskim er blevet solgt ...

      Kunne desværre ikke høre hvad Falk mumlede..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        JH har i det mindste lige udtalt på TV at det ikke er godt nok at der ikke er en angriber på plads og nu er det ekstra vigtigt efter at Baskim er blevet solgt ...

        Kunne desværre ikke høre hvad Falk mumlede..
        Tror det var noget med Brøndby

        Comment


          #34
          Kort sagde falk at det var utopi ikke at tro at det ville påvirke truppen at sælge Kadrii to dage før en kamp, samt i det hele taget at truppen er svækket efter mange rutinerede spilleres afgang.

          Comment


            #35
            Jeg er som økonom med på at truppen skal trimmes så udgifter står mål med indtægter, specielt efter et regnskab på -25 mio. Problemet er blot at vi til sommer står med en realitet i 1. Div. Hvor indtægterne igen er mindre og truppen derfor risikerer at skulle trimmes yderligere. Så jeg ser klart udmeldingen som spin for at få ro på de indre linier. At trimme budgettet er en ond spiral....

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              Kort sagde falk at det var utopi ikke at tro at det ville påvirke truppen at sælge Kadrii to dage før en kamp, samt i det hele taget at truppen er svækket efter mange rutinerede spilleres afgang.
              En diplomatisk måde at fortælle at man i den grad savner nyt blod oppe foran. Synes han lød en smule modløs ved det hele. Alt han sagde var mest omkring at truppen er svækket, og intet om at vi må stå sammen og arbejde ud fra det klubben giver os at arbejde med. Jeg kunne godt savne han lige pustede brystkassen frem og sagde at vi står sammen uanset hvilke spillere vi er i truppen og arbejder 100% for klubben. Men det kan da være journalistens spørgsmål ikke gik i retning af sådan et svar..

              Comment


                #37
                Ja, han virkede faktisk ret modløs..

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Ja, han virkede faktisk ret modløs..
                  Can you blame him??

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    En diplomatisk måde at fortælle at man i den grad savner nyt blod oppe foran. Synes han lød en smule modløs ved det hele. Alt han sagde var mest omkring at truppen er svækket, og intet om at vi må stå sammen og arbejde ud fra det klubben giver os at arbejde med. Jeg kunne godt savne han lige pustede brystkassen frem og sagde at vi står sammen uanset hvilke spillere vi er i truppen og arbejder 100% for klubben. Men det kan da være journalistens spørgsmål ikke gik i retning af sådan et svar..
                    men det er vel heller ikke så underligt hvis det hele bliver lidt modløst - endnu en sæson hvor hvis alt flasker sig vi kan drømme om en 6 plads.....så starter man ud med at sælge en af de store profiler, spiller uden angriber, og taber til et oprykker hold bestående hovedsagligt af deltidsproffer....

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Jeg er som økonom med på at truppen skal trimmes så udgifter står mål med indtægter, specielt efter et regnskab på -25 mio. Problemet er blot at vi til sommer står med en realitet i 1. Div. Hvor indtægterne igen er mindre og truppen derfor risikerer at skulle trimmes yderligere. Så jeg ser klart udmeldingen som spin for at få ro på de indre linier. At trimme budgettet er en ond spiral....
                      jeg er helt med på der skal justeres ifht indtægter og udgifter - men de skal godt nok passe på vi ikke spare os ihjel....frygter i den grad det er det der er ved at ske

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        JH har i det mindste lige udtalt på TV at det ikke er godt nok at der ikke er en angriber på plads og nu er det ekstra vigtigt efter at Baskim er blevet solgt ...

                        Kunne desværre ikke høre hvad Falk mumlede..
                        Det er jo den samme smøre vi hører hele tiden, efterfulgt af ingenting. Der er ikke tid til mere snak, nu skal der handles. Det er efterhånden noget tid siden vi sagde farvel til Mos og Skoubo. Alle ved at vi derefter er nød til at forstærke os på angriber siden. Intet er sket på den front. To dage før premieren sælger vi Kadrii, nærmest vores eneste angriber. Ved ikke helt, hvad Bodul skal betegnes som.

                        Der ved sætter man sig under yderligere pres, for at finde de fornødne forstærkninger. Der er så bare ikke den tid til rådighed, som der ville være hvis Kadrii stadig var i truppen, fordi nu er behovet så meget større. Stadig er den eneste handling tom snak fra ledelsen. Nogen bør efterhånden overveje, om Jesper Hansen er den rigtige mand til at udføre jobbet som sportsdirektør.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg

                          ... Op med humøret! Læs artiklen igennem og have lad de positive tanker fylde dit hoved. Lad os nu få en sejr over FCV på fredag, og så kan vi komme lidt videre - Det har været meget hårdt efter nederlaget til Hobro og salget af vidunderdrengen fra København.

                          God aften.
                          Kogtbaby, du er en rigtig hyggespreder... Jeg har det lige som OBpige med at blive lidt negativ, især når vil sælger profiler til FCKs overskudslager. Sælg nu for fanden profilerne til udlandet og ikke til danske klubber med mindre de betaler kassen. Det bliver lidt svært at ønske det bedste for Kadrii fremover :-(

                          Jeg vil prøve at finde Ja-hatten frem igen. Og jeg lover at beholde den på indtil jeg har set mindst tre kampe mere hvor holdet viser rygrad som en vandmand og taber fordi vi er det hold der vil sejren mindst.

                          Forza OB

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                            Kogtbaby, du er en rigtig hyggespreder... Jeg har det lige som OBpige med at blive lidt negativ, især når vil sælger profiler til FCKs overskudslager. Sælg nu for fanden profilerne til udlandet og ikke til danske klubber med mindre de betaler kassen. Det bliver lidt svært at ønske det bedste for Kadrii fremover :-(

                            Jeg vil prøve at finde Ja-hatten frem igen. Og jeg lover at beholde den på indtil jeg har set mindst tre kampe mere hvor holdet viser rygrad som en vandmand og taber fordi vi er det hold der vil sejren mindst.

                            Forza OB
                            så tre sæsoner og så lige tre kampe til :) ja det skal nok blive bedre i morgen !

                            Comment


                              #44
                              Jeg har det nok sådan, at nu kan de ligeså godt få gjort det een gang for alle. Ud med spillere, som ikke gider, kan eller vil være her. Lad Falk og E. Larsen smutte, drop Bodul og COB asap. Fyld op med spillere, som gider, kan og vil kæmpe i stedet for det lalleri, som vi er vidner til. Så er det op til os fans at bakke op, og bede til at det holder til en sæson mere. Derpå tror jeg på at en klub som OB har så meget lokal opbakning og at der nok skal være en fyr med en papkasse eller to.

                              Det jeg ikke magter er halvhjertethed - hverken fra spillere, trænere eller ledere. Og vi har været vidne til halvhjertethed og vægelsind i alle tre led. Slut det nu. Gør det rigtigt for pokker.
                              Last edited by Mart10; 23-07-2014, 22:37.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Mart10 Se indlæg
                                Jeg har det nok sådan, at nu kan de ligeså godt få gjort det een gang for alle. Ud med spillere, som ikke gider, kan eller vil være her. Lad Falk og E. Larsen smutte, drop Bodul og COB asap. Fyld op med spillere, som gider, kan og vil kæmpe i stedet for det lalleri, som vi er vidner til. Så er det op til os fans at bakke op, og bede til at det holder til en sæson mere. Derfor tror jeg på at en klub som OB har så meget lokal opbakning og at der nok skal være en fyr med en papkasse eller to.

                                Det jeg ikke magter er halvhjertethed - hverken fra spillere, trænere eller ledere. Og vi har været vidne til halvhjertethed og vægelsind i alle tre led. Slut det nu. Gør det rigtigt for pokker.
                                Tror stadig ikke at Falk er her halvhjertet. Han giver alt og jeg ønsker ham kun det bedste..


                                i udlandet altså

                                Comment

                                Working...
                                X