Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCF, onsdag d. 21. aug. kl. 18.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jammen Slotsager skal spille fordi jeg syntes han er vores bedste midtforsvarer samlet set. Punktum. Den er ikke længere

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jammen Slotsager skal spille fordi jeg syntes han er vores bedste midtforsvarer samlet set. Punktum. Den er ikke længere
      Og i den ligning skal der slet ikke skeles til, at han har smidt OB på porten ift. forlængelse?

      Comment


        #18
        Slots er god, men det er vigtigt at få spillet med Gomez. Det er ham vi har den lange kontrakt med og han har potentiale til at blive god for os. Gomez skal lære at have større afstand mellem sine "sjuske" fejl. Det lærer han ikke ved at sidde på bænken.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

          Og i den ligning skal der slet ikke skeles til, at han har smidt OB på porten ift. forlængelse?
          Næ. Det øger heller ikke vores chancer for at få en god sjat penge for ham, hvis Slotsager sidder på bænken.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Næ. Det øger heller ikke vores chancer for at få en god sjat penge for ham, hvis Slotsager sidder på bænken.
            Jeg er sgu næsten hellere fri for pengene end at lade ham spille, med den tilgang, han udviser. Og på trods af så meget andet lort, er vi jo faktisk ikke klemt økonomisk. Så jeg har det super lækkert med, at han lærer på den hårde måde, at den attitude ikke betaler sig. Hvad skylder OB ham??

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Og i den ligning skal der slet ikke skeles til, at han har smidt OB på porten ift. forlængelse?
              Det kommer jo an på hvordan det er udlagt.

              Afviser han pure at forlænge kontrakten eller vil han og hans agent ikke snakke forlængelse midt i et transfervindue?

              Uanset hvad er det nok ikke til nogen last at vise Slotsager frem, hvis planen fra begge parter pt. er at få ham solgt.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                Jeg er sgu næsten hellere fri for pengene end at lade ham spille, med den tilgang, han udviser. Og på trods af så meget andet lort, er vi jo faktisk ikke klemt økonomisk. Så jeg har det super lækkert med, at han lærer på den hårde måde, at den attitude ikke betaler sig. Hvad skylder OB ham??
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...remtid-er-uvis

                Men Slotsager har jo prøvet at skabe et samarbejde, i følge Farzam.
                Men tænker Wesstrøm har ødelagt, den mulighed - som så mange andre..

                Og hvis vi stadig går efter en forlængelse - så er det da for dumt at fortsætte med at spille ham fra bænken af.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                  Jeg tror det samme. Og uagtet hans alder, så har han jo - ligesom resten af truppen - et ansvar i at nedrykningen blev en realitet, så meget spilletid, som han fik i den forgangne sæson. Og med den alder, ville det klæde ham - om ikke andet at kigge på en kontrakt af respekt for OB, der trods alt har givet ham chancen - og dermed give klubben en mulighed for at tjene lidt skillinger på ham. Og hvis han nægter det, må han for min skyld godt rådne op på bænken indtil verden mister interessen for hans skills. Det andet er at pisse på OB. Synes jeg.
                  Bum - jamen, der er jeg så bare slet ikke enig med dig.

                  En fokuseret Tobias Slotsager er truppens bedste midterforsvarer, og han er ikke blevet givet noget som helst i OB, han har været dygtig nok til at få fast spilletid fra han var omtrent 16-17 år. Han har spillet på et niveau, der har givet ham en plads på Golden Boy-listen. Det er ikke OB, der har givet ham den plads, den har han spillet, trænet og arbejdet sig til.

                  Tobias Slotsager stillede sig frem i skudlinjen mens Bjørn Paulsen, Filip Helander, Sven Köhler og Buya Turay, der skulle bære holdet, luntede bort fra kameraerne nederlag efter nederlag.

                  Nu står vi her.... Vi aner ikke, hvad der reelt er op og ned, eller hvorfor. Vi har en 18-årig midterforsvarer med 50 førsteholdskampe for klubben, der har ligget solidt til på Europes Golden Boy listen og som godt ved, at transfervinduet denne sommer kan blive karrieredefinerende. Jeg synes ikke Slotsager "pisser på OB", fordi han afventer udviklingen på transfermarkedet. Hvis Inter, Ajax eller Liverpool kommer med et acceptabelt bud den 2. september, så er det jo tosset at have forlænget med 3-4 eller 5 år i OB. Jeg forstår ikke situationen som om, at Slotsager har afvist at forlænge endeligt, jeg læser situationen som om, Slotsager afventer - hvilket han er i sin gode ret til.

                  Så kan vi omvendt diskutere om ikke OB har lært af sine fejl. Hvorfor lukkede Bjørn Wesström ikke denne kontraktforlængelse for længst? Hvorfor denne nølen med en spiller, der er så ombejlet. Vi har endnu en gang sat røven i klaskehøjde med en Rasmus Falk-agtig case, hvor OB efterhånden burde vide bedre. Tobias Slotsager har et medansvar i nedrykningen, men det er da så sandelig ikke hans skyld, at vi rykker ned. At påstå andet, ville være uretfærdigt.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                    Jeg er sgu næsten hellere fri for pengene end at lade ham spille, med den tilgang, han udviser. Og på trods af så meget andet lort, er vi jo faktisk ikke klemt økonomisk. Så jeg har det super lækkert med, at han lærer på den hårde måde, at den attitude ikke betaler sig. Hvad skylder OB ham??
                    Hvad skylder han OB? Hvad har OB nogensinde gjort for ham, som han ikke har betalt tilbage ved et højt niveau til en mega lav løn? Hvorfor skulle han leve op til standarder højere, end alle andre fodboldspillere?

                    Og hvad er det for en attitude, han har udvist, der er så grel?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...remtid-er-uvis

                      Men Slotsager har jo prøvet at skabe et samarbejde, i følge Farzam.
                      Men tænker Wesstrøm har ødelagt, den mulighed - som så mange andre..

                      Og hvis vi stadig går efter en forlængelse - så er det da for dumt at fortsætte med at spille ham fra bænken af.
                      Selvfølgelig skulle kontrakten da have været forlænget under BW - men det kan vi jo ikke lægge på TB's skuldre, at det ikke skete.

                      Men det er jo svært at gå efter forlængelse, hvis modparten nægter at kigge på et kontraktoplæg - uanset, om man vil vente og se tiden an, eller hvad.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det kommer jo an på hvordan det er udlagt.

                        Afviser han pure at forlænge kontrakten eller vil han og hans agent ikke snakke forlængelse midt i et transfervindue?

                        Uanset hvad er det nok ikke til nogen last at vise Slotsager frem, hvis planen fra begge parter pt. er at få ham solgt.
                        Men hvis der er en klar fornemmelse for, at han ikke ønsker at forlænge, så giver det da mening at spille Gomez, som har en 5-årig kontrakt og dermed er en del af fremtiden. Og skulle der komme et bud inden 2. september, er det nok ikke de næste 2 uger på bænken, der får prisen til at rasle ned.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jammen Slotsager skal spille fordi jeg syntes han er vores bedste midtforsvarer samlet set. Punktum. Den er ikke længere
                          Fuldstændig enig. Spil nu med de bedste der er til rådighed. Slotsager giver den jo fuldt ud når han er på banen.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                            Bum - jamen, der er jeg så bare slet ikke enig med dig.

                            En fokuseret Tobias Slotsager er truppens bedste midterforsvarer, og han er ikke blevet givet noget som helst i OB, han har været dygtig nok til at få fast spilletid fra han var omtrent 16-17 år. Han har spillet på et niveau, der har givet ham en plads på Golden Boy-listen. Det er ikke OB, der har givet ham den plads, den har han spillet, trænet og arbejdet sig til.

                            Tobias Slotsager stillede sig frem i skudlinjen mens Bjørn Paulsen, Filip Helander, Sven Köhler og Buya Turay, der skulle bære holdet, luntede bort fra kameraerne nederlag efter nederlag.

                            Nu står vi her.... Vi aner ikke, hvad der reelt er op og ned, eller hvorfor. Vi har en 18-årig midterforsvarer med 50 førsteholdskampe for klubben, der har ligget solidt til på Europes Golden Boy listen og som godt ved, at transfervinduet denne sommer kan blive karrieredefinerende. Jeg synes ikke Slotsager "pisser på OB", fordi han afventer udviklingen på transfermarkedet. Hvis Inter, Ajax eller Liverpool kommer med et acceptabelt bud den 2. september, så er det jo tosset at have forlænget med 3-4 eller 5 år i OB. Jeg forstår ikke situationen som om, at Slotsager har afvist at forlænge endeligt, jeg læser situationen som om, Slotsager afventer - hvilket han er i sin gode ret til.

                            Så kan vi omvendt diskutere om ikke OB har lært af sine fejl. Hvorfor lukkede Bjørn Wesström ikke denne kontraktforlængelse for længst? Hvorfor denne nølen med en spiller, der er så ombejlet. Vi har endnu en gang sat røven i klaskehøjde med en Rasmus Falk-agtig case, hvor OB efterhånden burde vide bedre. Tobias Slotsager har et medansvar i nedrykningen, men det er da så sandelig ikke hans skyld, at vi rykker ned. At påstå andet, ville være uretfærdigt.
                            Slotsager ER dygtig - dét er vi enige om. Men i takt med hele holdets deroute, er hans niveau også faldet, synes jeg. De kampe, han har spillet i 1. division indtil videre, har jeg ikke været helt overdrevet imponeret af. Slet ikke kampen mod Middelfart.

                            Jeg tror til gengæld ikke du har ret i, at det her transfervindue nødvendigvis er karrieredefinerende. Han er trods alt kun 18 år - og hvis han nu brændte en sæson af i 1. division, tror jeg ikke, han ville blive mindre attraktiv. Men det er for mig åbenlyst, at hvis han ikke viser det mindste interesse i at forlænge lige nu, men bare afventer, havde jeg også - i det limbo, klubben bliver sat i - bænket ham og set tiden an. Ryger han ikke inden vinduet lukker, må man jo genoverveje situationen for at holde prisen oppe på ham.

                            Og hvad Wesström ikke gjorde under sit herredømme, kan vi jo ikke lægge TB til last - han prøver jo blot at rydde op og redde skårene, så godt han kan.

                            Jeg tror i øvrigt, medierne selv peger på den spiller, de gerne vil interviewe efter en kamp - det er mig bekendt ikke noget, spillerne selv vælger til. Eller fra.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                              Hvad skylder han OB? Hvad har OB nogensinde gjort for ham, som han ikke har betalt tilbage ved et højt niveau til en mega lav løn? Hvorfor skulle han leve op til standarder højere, end alle andre fodboldspillere?

                              Og hvad er det for en attitude, han har udvist, der er så grel?
                              Hvad skylder de overhovedet hinanden? Det er vel set før i verdenshistorien, at en spiller - for at udvise loyalitet overfor den klub, der har bragt ham og udviklet ham - forlænger sin kontrakt af respekt for, at den kan tjene nogle penge på ham i en fælles forståelse af, at han selvfølgelig skal videre. Og jeg mindes - af flere omgange - at han har udtalt, at han gerne vil blive i OB og ikke nødvendigvis vil videre lige nu - men det har tilsyneladende ændret sig radikalt. Og hvad et kontraktudspil indeholder og hvorvidt det er rimeligt - det tror jeg ikke, vi to ved ret meget om.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                                Fuldstændig enig. Spil nu med de bedste der er til rådighed. Slotsager giver den jo fuldt ud når han er på banen.
                                Så du kampen mod Middelfart i pokalen? Og synes du BP og Gomez har været dårlige set over de første 5 kampe?

                                Comment

                                Working...
                                X