Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCF, onsdag d. 21. aug. kl. 18.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

    Selvfølgelig skulle kontrakten da have været forlænget under BW - men det kan vi jo ikke lægge på TB's skuldre, at det ikke skete.

    Men det er jo svært at gå efter forlængelse, hvis modparten nægter at kigge på et kontraktoplæg - uanset, om man vil vente og se tiden an, eller hvad.
    det skulle den. Men inden vi lige giver BW skylden for alt dårligt i OB - lige i denne situation er jeg ikke SÅ sikker på vi bare kan pege på ham alene.

    Man ventede til Slots fyldte 18 - så man kunne skrive en længere kontrakt med ham. Det var vidst hele planen. Men Alm blev fyret i efteråret og hen over julen lyder det jo til at BW nærmest var fyret. Han ville ikke have Krogh, men bliver vel underkendt af Thorborg. Og så falder det hele vel lidt på gulvet der - HVIS BW de facto var fyret, hvorfor så beholde ham? Hvorfor have ham gående på det tidspunkt? Har han overhovedet haft bemyndigelsen til at strikke en kontraktforlængelse sammen? Og hvis ikke ham - hvem skulle så have gjort det?

    Men det er jo et stort rod, man har i den grad tabt det hele på gulvet - og åbenbart ikke vidst hvem der skulle samle det op.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

      Fuldstændig enig. Spil nu med de bedste der er til rådighed. Slotsager giver den jo fuldt ud når han er på banen.
      Som William Kvist ville have sagt: "Har du ikke set fodbold i 2024"? Slotager er IKKE en af de bedste.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Som William Kvist ville have sagt: "Har du ikke set fodbold i 2024"? Slotager er IKKE en af de bedste.
        Ikke for nuværende - jeg synes lige nu BP og JG er et solidt makkerpar - alt i betragtning.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          det skulle den. Men inden vi lige giver BW skylden for alt dårligt i OB - lige i denne situation er jeg ikke SÅ sikker på vi bare kan pege på ham alene.

          Man ventede til Slots fyldte 18 - så man kunne skrive en længere kontrakt med ham. Det var vidst hele planen. Men Alm blev fyret i efteråret og hen over julen lyder det jo til at BW nærmest var fyret. Han ville ikke have Krogh, men bliver vel underkendt af Thorborg. Og så falder det hele vel lidt på gulvet der - HVIS BW de facto var fyret, hvorfor så beholde ham? Hvorfor have ham gående på det tidspunkt? Har han overhovedet haft bemyndigelsen til at strikke en kontraktforlængelse sammen? Og hvis ikke ham - hvem skulle så have gjort det?

          Men det er jo et stort rod, man har i den grad tabt det hele på gulvet - og åbenbart ikke vidst hvem der skulle samle det op.
          Enig i, at det er et syndigt rod.

          Det, jeg bare forholder mig til, er Slotsagers egne udtalelser efter nedrykningen, at han gerne bliver i OB, selv det hedder 1. division. Om han så regnede med lige at skrabe en guldrandet kontrakt, vides ikke. Men det virker på kanten til naivitet, hvis det er tilfældet.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Bum - jamen, der er jeg så bare slet ikke enig med dig.

            En fokuseret Tobias Slotsager er truppens bedste midterforsvarer, og han er ikke blevet givet noget som helst i OB, han har været dygtig nok til at få fast spilletid fra han var omtrent 16-17 år. Han har spillet på et niveau, der har givet ham en plads på Golden Boy-listen. Det er ikke OB, der har givet ham den plads, den har han spillet, trænet og arbejdet sig til.

            Tobias Slotsager stillede sig frem i skudlinjen mens Bjørn Paulsen, Filip Helander, Sven Köhler og Buya Turay, der skulle bære holdet, luntede bort fra kameraerne nederlag efter nederlag.

            Nu står vi her.... Vi aner ikke, hvad der reelt er op og ned, eller hvorfor. Vi har en 18-årig midterforsvarer med 50 førsteholdskampe for klubben, der har ligget solidt til på Europes Golden Boy listen og som godt ved, at transfervinduet denne sommer kan blive karrieredefinerende. Jeg synes ikke Slotsager "pisser på OB", fordi han afventer udviklingen på transfermarkedet. Hvis Inter, Ajax eller Liverpool kommer med et acceptabelt bud den 2. september, så er det jo tosset at have forlænget med 3-4 eller 5 år i OB. Jeg forstår ikke situationen som om, at Slotsager har afvist at forlænge endeligt, jeg læser situationen som om, Slotsager afventer - hvilket han er i sin gode ret til.

            Så kan vi omvendt diskutere om ikke OB har lært af sine fejl. Hvorfor lukkede Bjørn Wesström ikke denne kontraktforlængelse for længst? Hvorfor denne nølen med en spiller, der er så ombejlet. Vi har endnu en gang sat røven i klaskehøjde med en Rasmus Falk-agtig case, hvor OB efterhånden burde vide bedre. Tobias Slotsager har et medansvar i nedrykningen, men det er da så sandelig ikke hans skyld, at vi rykker ned. At påstå andet, ville være uretfærdigt.
            Golden Boy listen er lidt "sjov".. på den lå også Koval samme år som De Gea !

            "Tobias Slotsager stillede sig frem i skudlinjen mens Bjørn Paulsen, Filip Helander, Sven Köhler og Buya Turay, der skulle bære holdet, luntede bort fra kameraerne nederlag efter nederlag."

            Nok fordi journalisterne ikke spurgte dem, men SK skubbede ham frem...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Enig i, at det er et syndigt rod.

              Det, jeg bare forholder mig til, er Slotsagers egne udtalelser efter nedrykningen, at han gerne bliver i OB, selv det hedder 1. division. Om han så regnede med lige at skrabe en guldrandet kontrakt, vides ikke. Men det virker på kanten til naivitet, hvis det er tilfældet.
              tja det ved jeg ikke. Han har på det tidspunkt spillet fast, ung, stort talent - hvis OB skal have en underskrift for en længere periode så kommer man jo altså til at betale. Højere løn til Slotsager mod OB har papir på ham nogle ekstra år - og derfor vil kunne tjene mere på ham ved et salg.

              - kan jo også være det har handlet om frikøbsklausul og eller en "gentleman" agreement om at OB vil lade ham gå for et rimeligt beløb. Men med usikkerheden om hvem der var sportschef i OB, så tænker jeg da Slotsagers lejr gerne har villet have alt på skrift - man vidste ikke hvem der kom ind, ville de honorere evt aftaler der ikke var skrevet ned?

              Det er ren spekulation - men kan sagtens se hvorfor sådan et forløb bliver mudret når der er uro i klubben.

              Kan jo også være man er villige til at snakke forlængelse - efter vinduet lukker i.

              Vi må se - spændende bliver det. Men en træls situation.

              Comment


                #37
                Vi har snakket med Viljar Myhra op til kampen mod Fredericia i morgen.

                Myhra ser frem mod Fredericia - OBstruktion

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                  Enig i, at det er et syndigt rod.

                  Det, jeg bare forholder mig til, er Slotsagers egne udtalelser efter nedrykningen, at han gerne bliver i OB, selv det hedder 1. division. Om han så regnede med lige at skrabe en guldrandet kontrakt, vides ikke. Men det virker på kanten til naivitet, hvis det er tilfældet.
                  Han er her jo også, og spiller 1. Division.
                  Det regnede han nok næppe med, eftersom han har afvist at tale kontrakt.

                  Knægten ville gerne og forsøgte at få fremtiden på plads med OB. Det blev ikke til noget, og pt. vil han ikke tale kontrakt, mest tænkeligt fordi vi står i et transfervindue hvor han samtidig er ret ombejlet og han gerne vil holde bare et nogenlunde fokus på bolden. Jeg ved ikke hvad det er du forventer eller regner med?

                  Det kan godt være du er et gammelt røvhul, som du skrev tidligere, men din holdning til knægten er sgu ikke særlig fodboldromantisk.

                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #39
                    Max Ejdum fortæller om hans rolle på holdet, konkurrencen på midtbanen, og om aftenens kamp mod Fredericia.

                    Ejdum om Fredericia: Vi skal bare gå ind og klappe dem - OBstruktion

                    Comment


                      #40
                      Fed type, perfekt eksempel på hvad en OB’er skal være. Fantastisk arbejde han leverer hver kamp.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Han er her jo også, og spiller 1. Division.
                        Det regnede han nok næppe med, eftersom han har afvist at tale kontrakt.

                        Knægten ville gerne og forsøgte at få fremtiden på plads med OB. Det blev ikke til noget, og pt. vil han ikke tale kontrakt, mest tænkeligt fordi vi står i et transfervindue hvor han samtidig er ret ombejlet og han gerne vil holde bare et nogenlunde fokus på bolden. Jeg ved ikke hvad det er du forventer eller regner med?

                        Det kan godt være du er et gammelt røvhul, som du skrev tidligere, men din holdning til knægten er sgu ikke særlig fodboldromantisk.
                        Sympatisk udgangskommentar.

                        Hvad forventer jeg? Når nu han, da sæsonen sluttede og nedrykning var en kendsgerning, udtalte at han godt kunne se sig selv fortsætte i OB i 1. division, så er det vel meget naturligt at forvente, at han som minimum gider forholde sig til et kontraktoplæg. Der er jo ingen der siger, han ikke må vente med at beslutte sig til efter 2. september.

                        Det er vel lidt det samme, Trybull har fået høvl for - blot med modsat fortegn? Først at melde sig ude af klubben, for derefter at vende tilbage?

                        Jeg forstår godt, at man fra klubbens side vælger dem til, man ved skal være i klubben - det tror jeg også, jeg havde gjort.

                        Jeg tror i øvrigt ikke, du er et gammel røvhul...

                        Comment


                          #42
                          Mon ikke Agon spiller en brandkamp i aften

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Mon ikke Agon spiller en brandkamp i aften
                            Jeg bliver ikke overrasket, hvis han afgør hele lortet - har vi ikke set det før andetsteds?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                              Jeg bliver ikke overrasket, hvis han afgør hele lortet - har vi ikke set det før andetsteds?
                              Jeg har prøvet at fortrænge en Vejlekamp...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Mon ikke Agon spiller en brandkamp i aften
                                Ja lad os da bare få talt Agon op til noget vi ikke kunne se han var medens han var i OB Jeg forventer IKKE at han afgør noget og jeg forventer at OB vinder i aften ( selvom vi jo nok sætter point til på et tidspunkt) - god kamp !

                                Comment

                                Working...
                                X