Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCF, onsdag d. 21. aug. kl. 18.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Ja lad os da bare få talt Agon op til noget vi ikke kunne se han var medens han var i OB Jeg forventer IKKE at han afgør noget og jeg forventer at OB vinder i aften ( selvom vi jo nok sætter point til på et tidspunkt) - god kamp !
    Vi så jo heller ikke det store i Desler, Greve, Klynge osv...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

      Vi så jo heller ikke det store i Desler, Greve, Klynge osv...
      Klynge gjorde det godt i en periode, hvor det var begyndt at gå rigtig skidt - men de ansvarlige i OB kunne ikke se det. Greve gjorde de også godt, men også hér, så man det ikke. Desler var faldet af på den til sidst, men startede stærkt.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

        Vi så jo heller ikke det store i Desler, Greve, Klynge osv...
        Så er det jo dejligt at de ikke spiller for Fredericia - endnu

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

          Klynge gjorde det godt i en periode, hvor det var begyndt at gå rigtig skidt - men de ansvarlige i OB kunne ikke se det. Greve gjorde de også godt, men også hér, så man det ikke. Desler var faldet af på den til sidst, men startede stærkt.
          OB så vidst ikke Klynge som en central midtbanespiller, men som en kant, der manglede noget fart. Lidt samme historie havde vi jo med Greve. Han spillede også primært kant med undtagelse af en periode under Ove P. Her ligner det vi ikke har været skarpe nok på at se mulighederne i vores unge talenter.
          Vi kunne i nogenlunde samme periode heller ikke se potentiale nok i en Alexander Bah, som prøvetrænede hos os som kant. Ham tog Sønderjyske og omskolede til back. Om det så havde hjulpet noget vi havde forsøgt det samme, kan diskuteres til evig tid. Desler er jo eksemplet på en spiller vi fik omskolet, men bare har præsteret bedre efter han forlod os.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

            Ja lad os da bare få talt Agon op til noget vi ikke kunne se han var medens han var i OB Jeg forventer IKKE at han afgør noget og jeg forventer at OB vinder i aften ( selvom vi jo nok sætter point til på et tidspunkt) - god kamp !
            Tal for dig selv...

            Jeg har altid undret mig over, at han ikke fik flere chancer, når han gjorde det så godt i træningskampe.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tal for dig selv...

              Jeg har altid undret mig over, at han ikke fik flere chancer, når han gjorde det så godt i træningskampe.
              det er vel ikke så underligt - diverse trænere har ikke ment han passede ind. Som jeg forstår det er det med at forsvarer ikke noget han gør så meget i.

              Der har han vidst fået en mere fri rolle i Fredericia, det kræver jo så der er nogle andre der gør hans del af det defenssiv arbejde.

              Selvfølgelig kan han spille en brandkamp i aften - og afgøre det hele. Gør jo ikke nødvendigvis beslutningen om at sende ham videre forkert.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                OB så vidst ikke Klynge som en central midtbanespiller, men som en kant, der manglede noget fart. Lidt samme historie havde vi jo med Greve. Han spillede også primært kant med undtagelse af en periode under Ove P. Her ligner det vi ikke har været skarpe nok på at se mulighederne i vores unge talenter.
                Vi kunne i nogenlunde samme periode heller ikke se potentiale nok i en Alexander Bah, som prøvetrænede hos os som kant. Ham tog Sønderjyske og omskolede til back. Om det så havde hjulpet noget vi havde forsøgt det samme, kan diskuteres til evig tid. Desler er jo eksemplet på en spiller vi fik omskolet, men bare har præsteret bedre efter han forlod os.
                Nu gik Bah jo ikke direkte fra Næsby til Sønderjyske, men udviklede sig fint i HB Køge på vejen fra Næsby til Søndersyske. Men at der i det hele taget bliver taget beslutning på ham udfra prøvetræninger, og ikke via ganske almindelig scouting, viser jo bare hvilket niveau OB scoutede på. Håber man efterhånden er ved at få vendt fronten til, og ikke røven som tydeligvis har været flittigt brugt i scoutingen.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

                  Har til Barfoed. Men I kan jo bare sætte jer på RMN.
                  jeg har skrevet en privat besked
                  siden 1887

                  Comment


                    #54
                    Hvis der er andre, som har en billet til overs, vil jeg meget gerne aftage den

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                      Hvis der er andre, som har en billet til overs, vil jeg meget gerne aftage den
                      Har sendt dig en PB

                      Comment


                        #56
                        Er der nogle som kan klare et stream til dagens kamp? Jeg kan ikke rigtigt få hul igennem på dem som jeg har fundet

                        Comment


                          #57
                          Gomez tilbage i startopstillingen i sted af Slots
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Gomez tilbage i startopstillingen i sted af Slots
                            Tjaa man kan ikke påstå at Gomez har været prangende, så Slots må virkelig have mistet fokus, hvis hans træningsindsats ikke er god nok til at starte foran Gomez
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                              Sympatisk udgangskommentar.

                              Hvad forventer jeg? Når nu han, da sæsonen sluttede og nedrykning var en kendsgerning, udtalte at han godt kunne se sig selv fortsætte i OB i 1. division, så er det vel meget naturligt at forvente, at han som minimum gider forholde sig til et kontraktoplæg. Der er jo ingen der siger, han ikke må vente med at beslutte sig til efter 2. september.

                              Det er vel lidt det samme, Trybull har fået høvl for - blot med modsat fortegn? Først at melde sig ude af klubben, for derefter at vende tilbage?

                              Jeg forstår godt, at man fra klubbens side vælger dem til, man ved skal være i klubben - det tror jeg også, jeg havde gjort.

                              Jeg tror i øvrigt ikke, du er et gammel røvhul...
                              Jeg skal da heller ikke dømme dig

                              De to ting behøver jo ikke have noget med hinanden at gøre. Han forholder sig til den kontrakt han har, om det så skulle blive i 1. Division så bliver han gerne. Det mener jeg er en ganske fin indstilling fra en helt ung mand. Især set i lyset af hvad vi oplever fra andre, som du er inde på.

                              Lidt er jeg sgu nok ved at være det
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Tjaa man kan ikke påstå at Gomez har været prangende, så Slots må virkelig have mistet fokus, hvis hans træningsindsats ikke er god nok til at starte foran Gomez
                                Gomez har da været ganske god pånær dumhederne mod Hillerød og BP-Gomez makkerparret har fungeret ganske fint indtil videre.

                                Comment

                                Working...
                                X