Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCF, onsdag d. 21. aug. kl. 18.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Tal for dig selv...

    Jeg har altid undret mig over, at han ikke fik flere chancer, når han gjorde det så godt i træningskampe.
    Fik du set Mucolli “dominere” i aften ? Ingen defensive løb, intet genpres og fri bane for Owusu og Mickelson hele kampen - derfor kunne OB ikke bruge ham,

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

      Fik du set Mucolli “dominere” i aften ? Ingen defensive løb, intet genpres og fri bane for Owusu og Mickelson hele kampen - derfor kunne OB ikke bruge ham,
      Du kan lige så godt give op.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Nu gik Bah jo ikke direkte fra Næsby til Sønderjyske, men udviklede sig fint i HB Køge på vejen fra Næsby til Søndersyske. Men at der i det hele taget bliver taget beslutning på ham udfra prøvetræninger, og ikke via ganske almindelig scouting, viser jo bare hvilket niveau OB scoutede på. Håber man efterhånden er ved at få vendt fronten til, og ikke røven som tydeligvis har været flittigt brugt i scoutingen.
        Korrekt nok, og som jeg husker "Bah-gate" var OB også på det tidspunkt i en krise og havde brug for spillere der kunne gå direkte ind og forstærke trup og spil generelt, og der var Bah bare ikke på det tidspunkt. Jeg forestiller mig at OB måske har tilbudt ham en "ungdoms"kontrakt (hvis nogen) som Haderslev ikke har haft svært ved at trumfe med en "rigtig" kontrakt

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment

        Working...
        X