Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd B93 - OB 16/8/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    slut baseret på de første 60 min fuldt ud fortjent. Men den kamp skulle have været lukket helt, istedet så lukker vi dem ind i opgøret - og det ryster tydeligvis holdet. Helt åbenbart at der ikke skal meget til skabe uro. Så solidt er vores fundament ikke endnu.
    - men det ser ud til at holdet ryster nervøsiteten af sig efter små 10 min. derefter overtager vi igen styringen og skal jo lukke kampen igen igen.
    Positive takter - men igen svært rigtigt at vurdere for hvor gode er B93 reelt? Bliver spændende på onsdag mod Fredericia - det bliver en virkelig prøve for holdet.
    Det er jo et rent top opgør

    Comment


      3 point , bum videre til næste kamp
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det er jo et rent top opgør
        det er det - spændende hvad vi kan. Og hvor gode Fredericia egenligt er

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det er jo et rent top opgør
          de næste 4 opgør bliver ganske spændende; Fredericia (H), Hobro (U), Vendsyssel (H) og Horsens (U)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            de næste 4 opgør bliver ganske spændende; Fredericia (H), Hobro (U), Vendsyssel (H) og Horsens (U)
            Ja dem går vi næppe ubesejret igennem. Men onsdag bliver vigtig. Den må ikke tabes

            Comment


              Det er denne sæsons klart bedste kamp, og det giver mig håb... fin kamp, masser af chancer. med uden en masse boldbesiddelse(som jeg snildt kan leve uden når blot vi vinder) og en kamp hvor det stadig ikke er knivskarpt-synligt hvad-og-hvordan der sakl spilles ...
              Dagens positive: Luca scorer ikke, så er der større chance for at beholde ham :-D
              Vi skal bare vinde resten ....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Slut sejren var fin men der er plads til forbedring
                Enig, absolut plads til forbedring, men jeg havde en meget mere rolig mavefornemmelse end længe. Men da de scorede til 3-2, som så blev underkendt, nåede jeg da at bande lidt.
                Vi havde dog tydeligvis et ekstra gear vi kunne skrue op på hvis nødvendigt.

                Comment


                  Dejligt med 5 sejre. Vi spillede super godt i 1 halvleg. Spillerne arbejdede for hinanden og opspillet fungerede vores backs var super gode og lavede gode indlæg. Vi får knapt så godt fat i 2. Halvleg men kriger den hjem. Vi kan og må ikke forvente at vi vinder alle kampe 6-0. Men spillemæssigt synes jeg der er fremgangsrige kamp til kamp, bortset fra pokalkampen. Kampen mod Fredericia bliver vigtig og spændende. Håber selvfølgelig vi vinder og gerne 6-0.
                  Når Slots åbentbart ikke vil forhandle skal han sælges hurtigt, så vi får penge for ham fremfor at smutter gratis næste sommer. Daniel Høegh skal være hjertelig velkomme , Væk med Slots, Sauli, Taylor, Selven, Adelgaard. Rami.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja dem går vi næppe ubesejret igennem. Men onsdag bliver vigtig. Den må ikke tabes
                    det kunne jeg sagtens se os gøre...men vi vinder næppe dem alle.

                    Men hvis ellers vi holder koncentrationen og spiller med fart - så er vi klart gode nok til at vinde også de næste 4...men en smule modgang kan også vælte korthuset. Kommer vi evt bagud mod et hold som forsvarer sig godt eks. Vendsyssel hvordan reagerer holdet så?

                    Det bliver spændende

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det kunne jeg sagtens se os gøre...men vi vinder næppe dem alle.

                      Men hvis ellers vi holder koncentrationen og spiller med fart - så er vi klart gode nok til at vinde også de næste 4...men en smule modgang kan også vælte korthuset. Kommer vi evt bagud mod et hold som forsvarer sig godt eks. Vendsyssel hvordan reagerer holdet så?

                      Det bliver spændende
                      Ja. Lad os håbe at Silkeborg henter ham angriberen hjem inden onsdag der gør det så godt for dem

                      Godt spørgsmål. Det må tiden jo vise

                      Comment


                        Luca scorede ikke??
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Slut sejren var fin men der er plads til forbedring
                          Det er der ja altid.
                          Men fem kampe og fem sejre! Der var vel ikke ret mange som havde forventet det før sæsonstart med den opløsnings/ombyningssituation i truppen vi havde. Så lad os nu fortsætte mod Fredericia (den vel hidtil sværeste modstander vi vil få) onsdag så har vi skabt et solidt fundament for oprykningen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Luca scorede ikke??
                            Tja. Krise!!!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja. Lad os håbe at Silkeborg henter ham angriberen hjem inden onsdag der gør det så godt for dem

                              Godt spørgsmål. Det må tiden jo vise
                              Spørgsmålet er vel om ikke OB skulle smide et bud på ham Fredericia/Silkeborg angriberen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Spørgsmålet er vel om ikke OB skulle smide et bud på ham Fredericia/Silkeborg angriberen.
                                Kunne vi godt. Men tror SIF satser på ham og han kun er på låns nu for at få hår på brystet som vi gjorde med Luca

                                Comment

                                Working...
                                X