Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd B93 - OB 16/8/24
Collapse
X
-
Det er denne sæsons klart bedste kamp, og det giver mig håb... fin kamp, masser af chancer. med uden en masse boldbesiddelse(som jeg snildt kan leve uden når blot vi vinder) og en kamp hvor det stadig ikke er knivskarpt-synligt hvad-og-hvordan der sakl spilles ...
Dagens positive: Luca scorer ikke, så er der større chance for at beholde ham :-DVi skal bare vinde resten ....
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægSlut sejren var fin men der er plads til forbedring
Vi havde dog tydeligvis et ekstra gear vi kunne skrue op på hvis nødvendigt.
Comment
-
Dejligt med 5 sejre. Vi spillede super godt i 1 halvleg. Spillerne arbejdede for hinanden og opspillet fungerede vores backs var super gode og lavede gode indlæg. Vi får knapt så godt fat i 2. Halvleg men kriger den hjem. Vi kan og må ikke forvente at vi vinder alle kampe 6-0. Men spillemæssigt synes jeg der er fremgangsrige kamp til kamp, bortset fra pokalkampen. Kampen mod Fredericia bliver vigtig og spændende. Håber selvfølgelig vi vinder og gerne 6-0.
Når Slots åbentbart ikke vil forhandle skal han sælges hurtigt, så vi får penge for ham fremfor at smutter gratis næste sommer. Daniel Høegh skal være hjertelig velkomme , Væk med Slots, Sauli, Taylor, Selven, Adelgaard. Rami.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja dem går vi næppe ubesejret igennem. Men onsdag bliver vigtig. Den må ikke tabes
Men hvis ellers vi holder koncentrationen og spiller med fart - så er vi klart gode nok til at vinde også de næste 4...men en smule modgang kan også vælte korthuset. Kommer vi evt bagud mod et hold som forsvarer sig godt eks. Vendsyssel hvordan reagerer holdet så?
Det bliver spændende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det kunne jeg sagtens se os gøre...men vi vinder næppe dem alle.
Men hvis ellers vi holder koncentrationen og spiller med fart - så er vi klart gode nok til at vinde også de næste 4...men en smule modgang kan også vælte korthuset. Kommer vi evt bagud mod et hold som forsvarer sig godt eks. Vendsyssel hvordan reagerer holdet så?
Det bliver spændende
Godt spørgsmål. Det må tiden jo vise
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægSlut sejren var fin men der er plads til forbedring
Men fem kampe og fem sejre! Der var vel ikke ret mange som havde forventet det før sæsonstart med den opløsnings/ombyningssituation i truppen vi havde. Så lad os nu fortsætte mod Fredericia (den vel hidtil sværeste modstander vi vil få) onsdag så har vi skabt et solidt fundament for oprykningen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægLuca scorede ikke??"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment