Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd B93 - OB 16/8/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes personligt, at det var en enormt opløftende kamp. Ikke blot fordi vi vandt, men fordi vi udstillede B93 i 65-70 ud af 90 min, og det er vel reelt set kun Falkesgaard og stolpen, der redder Østerbrodrengene for at tabe både 6, 7 og 8-1.

    I de perioder, hvor B93 har momentum, og de vil opstå i næsten alle kampe, synes jeg vi er gode til at give dem
    plads steder på banen, hvor de ikke er ret farlige, og ret beset har de vel ikke en xG ret meget over 1.0?

    Vi virker dynamiske og energiske i presset, vi får afsluttet en del, og B93 er hele tiden et skridt bagefter i tanke og handling.

    For en gangs skyld, bliver vi bedre/fastholder niveau af indskiftningerne. Grubbe laver i mine øjne et eksemplarisk indhop og gør virkelig et stort arbejde, og finder gode løsninger med bolden. Deedson virkede…. Oplagt.. jeg var helt i chok, men han var ovenpå, i hopla og udfordrende, en Deedson i dét humør holder Fenger eller Jenner på bænken.

    Alt i alt synes jeg vi spillede sæsonens bedste kamp, også fordi det her ikke var det U19-mandskab Køge havde skrabet sammen, men etablerede divisionsspillere krydret med talent - og vi giver dem baghjul og dominerer dem baglæns ud af Atletikstadionet.

    Fin kamp, fin præstation - jeg glæder mig til hjemmekampen mod Fredericia, der bliver sæsonens anden test mod et potentielt tophold. Hvis så bare SIF gør os den tjeneste at trække Bøndergård hjem til søerne inden onsdag!

    Comment


      Facebook​ Flot

      Comment


        Er der et sted man kan se højdepunkter?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Er der et sted man kan se højdepunkter?
          Man kan se højdepunkter fra alle kampe på 1. divisions hjemmeside. https://1-division.dk/kampe/2024-202...-ob-16-08-2024

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Er der et sted man kan se højdepunkter?
            https://1-division.dk/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Fedt tak.
              Et indlæg / et cutback af Michelson med venstre. Fandme fedt at se, at han bygger på på det punkt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Fedt tak.
                Et indlæg / et cutback af Michelson med venstre. Fandme fedt at se, at han bygger på på det punkt
                Yes! Jeg har været en del efter Nico for manglende slutprodukt, men igår må man sige det sad lige i skabet. Generelt virker det til at han har arbejdet på sine indlæg med venstre også. Hvis han for kan få slutproduktet til at sidde der kontinuerligt bliver han en profil i 1. division og så bliver venstrebacken noget mindre kritisk at købe ind til.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Yes! Jeg har været en del efter Nico for manglende slutprodukt, men igår må man sige det sad lige i skabet. Generelt virker det til at han har arbejdet på sine indlæg med venstre også. Hvis han for kan få slutproduktet til at sidde der kontinuerligt bliver han en profil i 1. division og så bliver venstrebacken noget mindre kritisk at købe ind til.
                  Helt enig. Det bliver spændende at følge hans udvikling.

                  Comment


                    Jeg synes sgu, det er lidt dræbende at se, at Max Fenger dårligt kan slæbe sig op til en high five efter sin scoring. Han ligner en, der er kronisk indebrændt. Måske er det bare hans personlighed, men jeg håber ikke, det smitter af på omgivelserne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                      Jeg synes sgu, det er lidt dræbende at se, at Max Fenger dårligt kan slæbe sig op til en high five efter sin scoring. Han ligner en, der er kronisk indebrændt. Måske er det bare hans personlighed, men jeg håber ikke, det smitter af på omgivelserne.
                      Man skal ihverfald ikke lave en drikkeleg hvor man tager et shot når Fenger smiler….

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Man skal ihverfald ikke lave en drikkeleg hvor man tager et shot når Fenger smiler….
                        I hvert fald ikke, hvis man vil ha’ en lille ski’ på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                          Jeg synes sgu, det er lidt dræbende at se, at Max Fenger dårligt kan slæbe sig op til en high five efter sin scoring. Han ligner en, der er kronisk indebrændt. Måske er det bare hans personlighed, men jeg håber ikke, det smitter af på omgivelserne.
                          Der er lidt Dolberg over ham

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Man skal ihverfald ikke lave en drikkeleg hvor man tager et shot når Fenger smiler….
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                              Jeg synes sgu, det er lidt dræbende at se, at Max Fenger dårligt kan slæbe sig op til en high five efter sin scoring. Han ligner en, der er kronisk indebrændt. Måske er det bare hans personlighed, men jeg håber ikke, det smitter af på omgivelserne.
                              Sådan har Fenger altid set ud. Tror blot det er en del ar hans attitude/intensitet. Næppe noget man skal gøre en historie ud af :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Sådan har Fenger altid set ud. Tror blot det er en del ar hans attitude/intensitet. Næppe noget man skal gøre en historie ud af :).
                                og så vil han jo tydeligvis gerne videre - og har lige glippet et skifte. Fair nok hvis han er lidt skuffet lige nu. Så måske ikke de store smil lige nu - indsatsen syntes jeg ikke man kan sætte en finger på

                                Comment

                                Working...
                                X