Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd B93 - OB 16/8/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    og så vil han jo tydeligvis gerne videre - og har lige glippet et skifte. Fair nok hvis han er lidt skuffet lige nu. Så måske ikke de store smil lige nu - indsatsen syntes jeg ikke man kan sætte en finger på
    Det er også helt klart min observation baseret på kampene i denne sæson. Indsatsen sætter jeg lidt en finger på, da jeg synes at have lagt mærke til at han gerne selv vil komme til afslutninger og ærgrer sig ekstra når han ikke får bolden og andre får en afslutning.

    Jeg synes også at han oftere tager forkerte beslutninger på den sidste tredjedel af banen. Luca er ofte i nogle fine posititioner, men får ikke bolden fra ham.

    For mig ligner det at han dels er lidt ærgelig over ikke at være topangriber og samtidig meget fokuseret på at være så afgørende som muligt, så han kan sælge sig selv. Altså en lille snert af at spille mere for sig selv end for holdet. Derfor var hans jubel for mig igår ikke overraskende.
    Håber jeg tager fejl og ser spøgelser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Sådan har Fenger altid set ud. Tror blot det er en del ar hans attitude/intensitet. Næppe noget man skal gøre en historie ud af :).
      Jeg gør nu heller ikke en historie ud af det - jeg ytrer mig nu bare om - i al ydmyghed - at jeg synes, det er træls at se på.

      Comment

      Working...
      X