Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
2. Når du skriver at vi ikke kan glæde os over at vi endelig har fået en hybridbane eller at vores unge spillere fra akademiet får spilletid og bedre mulighed for at blomstre, så er det ikke korrekt.
3. Når du starter med at nævne at du derfor overvejer at trække dig som debatør, så bliver det bare en tand for skingert til mig (tudefjæs, sorry), derfor min lidt skarpe tone, tænker du kan klare det ;-).
4. Jeg elsker OB og vil følge klubben til min dødsdag og der tænker jeg vi er i samme båd.
Graden af hvor kritiske vi som fans er overfor trænere, ledelse og spillere i OB vil altid være forskellig og grænsen for, hvornår vi hver især føler behov for at klappe eller pifte vil til hver en tid være individuel. Den del er læser jeg også du er inde på og jeg tænker vi alle skal være gode til at læse det der rent faktisk bliver skrevet og ikke tolke for meget. Jeg vil starte med mig selv og lad os så få OB tilbage, hvor vi hører hjemme for min skyld både med en vinderkultur og en overvinderkultur ;-)
Comment