Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hillerød

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Er vi seriøst allerede nået det til hvor der også skal stilles spørgsmålstegn omkring Troels Bech?

    Er man allerede træt af at diskutere hvor elendig Krogh er efter 3 sejre i træk i 1. Div og har behov for at gå videre til næste på listen….

    Jesus christ

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Er vi seriøst allerede nået det til hvor der også skal stilles spørgsmålstegn omkring Troels Bech?

      Er man allerede træt af at diskutere hvor elendig Krogh er efter 3 sejre i træk i 1. Div og har behov for at gå videre til næste på listen….

      Jesus christ
      Enig. Men nogle er nok stadig påvirkede, af fadæsen i Middelfart. Og nedrykningen generelt.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #33
        Sådan fungerer det måske, når man kombinerer nerver, bristede forhåbninger og utålmodighed med fodbold. Intet odiøst i det. ;-)

        Jeg vil, endnu engang, slå på tromme for mit "alle starter i minus og skal arbejde sig op til plus" som andre måske har ladet sig inspirere af eller har anlagt sig af sig selv.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Er vi seriøst allerede nået det til hvor der også skal stilles spørgsmålstegn omkring Troels Bech?

          Er man allerede træt af at diskutere hvor elendig Krogh er efter 3 sejre i træk i 1. Div og har behov for at gå videre til næste på listen….

          Jesus christ
          At folk allerede gør grin med Troels Bechs snak om kulturændring er sgu lidt hovedrystende må jeg bare indrømme.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Enig. Men nogle er nok stadig påvirkede, af fadæsen i Middelfart. Og nedrykningen generelt.
            Det er jeg da også. I høj grad.
            Men derfor kan man da godt prøve at bruge sin fornuftige sans lidt og ikke smide al fornuft når man skal snakke OB

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              At folk allerede gør grin med Troels Bechs snak om kulturændring er sgu lidt hovedrystende må jeg bare indrømme.
              Jeg kan da også godt joke omkring nogle af Bechs guldkorn som “den vigtigste transfer er kultur”…. Men hvis man virkelig ikke kan se hvad der er SKAL ske for at vi ikke ender som andre klubber før os der fuldstændig har tabt sutten mangler man lidt indblik i hvad det betyder at drive en sund og effektiv fodboldklub..

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er vi seriøst allerede nået det til hvor der også skal stilles spørgsmålstegn omkring Troels Bech?

                Er man allerede træt af at diskutere hvor elendig Krogh er efter 3 sejre i træk i 1. Div og har behov for at gå videre til næste på listen….

                Jesus christ
                Jeg er tæt på at trække stikket fra Forum i en periode. Man har vundet de tre første kampe i ligaen og 80 % herinde er overvejende negative - også før pokalnederlaget. Sejrene har måske ikke været overbevisende nok.
                Fair nok at man er skuffet over tingenes generelle tilstand i OB med nedrykning og NTs køren klubben i sænk. Nu har man ansat TB - som de fleste nok vil vide, jeg aldrig har set det store lys i som træner - men jeg må erkende, at han var del af noget godt i BIF. Og det kan godt være de fleste hader de pisgule. Men de kan noget på kultur. Det har jeg tiltro til at han også kan gøre noget ved i OB qua hans erfaringer fra BIF. Vi har tudet over at vi ikke har brugt de unge nok og mange har ment at de sagtens kunne begå sig lige så godt som en masse lejesvende. Nu spiller man med de unge, men det virker ikke til at man kan glæde sig over det. Det altoverskyggende er “katastrofetræneren” SK.
                Jeg ville virkelig ønske at flere ville glæde sig over, at man faktisk bruger de unge, at flere af dem faktisk viser at de kan noget, at Luca ser ud til at kunne brænde 1. Div af, at BP siger at kulturen er styrket, at Myhra er en pissegod målmand og han er fucking loyal mod klubben, at Hansborg scorer i sin første kamp på hjemmebane, at vi har en målscorer på 8-1, at vi har 9 point, at plænen på stadion er smuk som aldrig før. ALLE de ting som vi har brokket os over i årevis, kan vi ikke glæde os over, for vi har fundet noget andet at være bitre over. Jeg synes sgu det er det er lidt trist.
                Og nej - man skal ikke være jubeloptimist - jeg er selv sund skeptiker. Men tænk hvor meget vi har skreget over de forfærdelige baneforhold. Nu er de top og vinklen herinde var fra flere, hvor pinligt det var, at den først var færdig i sidste øjeblik. Hvor mange kan citere et opslag de har lavet, hvor de skriver noget postitivt om at banen er for fed nu. Med det her vil jeg bare påpege at vi herinde bruger 95% af vores energi og spalteplads på at finde hullerne i osten. Lige nu er der bare ikke 95% dårligdomme i OB. Vi kan for helvede være på vej ud af 12-13års katastrofekurs. Jeg ved at det går langsomt - alt for langsomt synes vi, fordi NT har ødelagt os med uholdbare målsætninger og beslutninger. Men jeg synes, at det ny projekt og de unge har fortjent lidt mere med medvind. Tænk hvis de læser med - de vil jo komme i tvivl om vi vitterligt støtter dem og klubben.
                Man må gerne være skeptisk - men hvor ville de være fedt, hvis man både fremhæver de fede og de dårlige ting lidt skiftevist. God weekend og kamp i morgen. OB for evigt!
                Last edited by claudes1; 09-08-2024, 18:42.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg kan da også godt joke omkring nogle af Bechs guldkorn som “den vigtigste transfer er kultur”…. Men hvis man virkelig ikke kan se hvad der er SKAL ske for at vi ikke ender som andre klubber før os der fuldstændig har tabt sutten mangler man lidt indblik i hvad det betyder at drive en sund og effektiv fodboldklub..
                  Hvis du spørger mig, så er kulturen utroligt afgørende. Det er den selv hos de bedste klubber i verden. Og når man tænker på hvordan vores seneste sæson forløb, så var det da tydeligt for enhver at der var behov for en mindre revolution på det område.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er vi seriøst allerede nået det til hvor der også skal stilles spørgsmålstegn omkring Troels Bech?

                    Er man allerede træt af at diskutere hvor elendig Krogh er efter 3 sejre i træk i 1. Div og har behov for at gå videre til næste på listen….

                    Jesus christ
                    NEJ...der har vel heller ikke været stillet de store spørgsmålstegn ved Troels Bech endnu, men ligesom alle andre skal han vel stadig vurderes på hvad han præsterer og ikke blot på, hvad han snakker om. Men Troels skal naturligvis have et par transfervinduer til at bevise hvad han kan (men fine ord er dog ikke nok for mig). Men hvis Troels fejler, så er jeg faktisk der hvor det må være Enrico A. der må til at stå for skud.

                    Søren Krogh snakken orker jeg ikke mere af lige nu, men jeg håber han modbeviser min skepsis.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Det kan man da sagtens, som man ser nu.

                      Min ydmyge mening er bare, at det ikke sikrer en bæredygtig klub fremadrettet i SL, men sikkert i de lavere rækker.

                      Men din holdning er bestemt ligeså god som min
                      Jeg har ikke givet udtryk for nogen holdning, så sen udenomsmørre kan du gemme til en anden gang. Jeg har spurgt, hvad der gør en person, der er rundet af højskoletanken mindre kvalificeret til at drive en fodboldklub. Altså sådan helt konkret. Og det har du endnu ikke svaret på.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg er tæt på at trække stikket fra Forum i en periode. Man har vundet de tre første kampe i ligaen og 80 % herinde er overvejende negative - også før pokalnederlaget. Sejrene har måske ikke været overbevisende nok.
                        Fair nok at man er skuffet over tingenes generelle tilstand i OB med nedrykning og NTs køren klubben i sænk. Nu har man ansat TB - som de fleste nok vil vide, jeg aldrig har set det store lys i som træner - men jeg må erkende, at han var del af noget godt i BIF. Og det kan godt være de fleste hader de pisgule. Men de kan noget på kultur. Det har jeg tiltro til at han også kan gøre noget ved i OB qua hans erfaringer fra BIF. Vi har tudet over at vi ikke har brugt de unge nok og mange har ment at de sagtens kunne begå sig lige så godt som en masse lejesvende. Nu spiller man med de unge, men det virker ikke til at man kan glæde sig over det. Det altoverskyggende er “katastrofetræneren” SK.
                        Jeg ville virkelig ønske at flere ville glæde sig over, at man faktisk bruger de unge, at flere af dem faktisk viser at de kan noget, at Luca ser ud til at kunne brænde 1. Div af, at BP siger at kulturen er styrket, at Myhra er en pissegod målmand og han er fucking loyal mod klubben, at Hansborg scorer i sin første kamp på hjemmebane, at vi har en målscorer på 8-1, at vi har 9 point, at plænen på stadion er smuk som aldrig før. ALLE de ting som vi har brokket os over i årevis, kan vi ikke glæde os over, for vi har fundet noget andet at være bitre over. Jeg synes sgu det er det er lidt trist.
                        Og nej - man skal ikke være jubeloptimist - jeg er selv sund skeptiker. Men tænk hvor meget vi har skreget over de forfærdelige baneforhold. Nu er de top og vinklen herinde var fra flere, hvor pinligt det var, at den først var færdig i sidste øjeblik. Hvor mange kan citere et opslag de har lavet, hvor de skriver noget postitivt om at banen er for fed nu. Med det her vil jeg bare påpege at vi herinde bruger 95% af vores energi og spalteplads på at finde hullerne i osten. Lige nu er der bare ikke 95% dårligdomme i OB. Vi kan for helvede være på vej ud af 12-13års katastrofekurs. Jeg ved at det går langsomt - alt for langsomt synes vi, fordi NT har ødelagt os med uholdbare målsætninger og beslutninger. Men jeg synes, at det ny projekt og de unge har fortjent lidt mere med medvind. Tænk hvis de læser med - de vil jo komme i tvivl om vi vitterligt støtter dem og klubben.
                        Man må gerne være skeptisk - men hvor ville de være fedt, hvis man både fremhæver de fede og de dårlige ting lidt skiftevist. God weekend og kamp i morgen. OB for evigt!
                        Okay, er det her et debatform, eller er det en klappepølsefest for selvudnævnte andenhåndskrænkede tudeprinsesser.

                        Skål og forza OB!!!!!.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Okay, er det her et debatform, eller er det en klappepølsefest for selvudnævnte andenhåndskrænkede tudeprinsesser.

                          Skål og forza OB!!!!!.
                          Så ramte vi da vidst bunden igen - er du beruset her tidlig fredag aften ?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Jeg er tæt på at trække stikket fra Forum i en periode. Man har vundet de tre første kampe i ligaen og 80 % herinde er overvejende negative - også før pokalnederlaget. Sejrene har måske ikke været overbevisende nok.
                            Fair nok at man er skuffet over tingenes generelle tilstand i OB med nedrykning og NTs køren klubben i sænk. Nu har man ansat TB - som de fleste nok vil vide, jeg aldrig har set det store lys i som træner - men jeg må erkende, at han var del af noget godt i BIF. Og det kan godt være de fleste hader de pisgule. Men de kan noget på kultur. Det har jeg tiltro til at han også kan gøre noget ved i OB qua hans erfaringer fra BIF. Vi har tudet over at vi ikke har brugt de unge nok og mange har ment at de sagtens kunne begå sig lige så godt som en masse lejesvende. Nu spiller man med de unge, men det virker ikke til at man kan glæde sig over det. Det altoverskyggende er “katastrofetræneren” SK.
                            Jeg ville virkelig ønske at flere ville glæde sig over, at man faktisk bruger de unge, at flere af dem faktisk viser at de kan noget, at Luca ser ud til at kunne brænde 1. Div af, at BP siger at kulturen er styrket, at Myhra er en pissegod målmand og han er fucking loyal mod klubben, at Hansborg scorer i sin første kamp på hjemmebane, at vi har en målscorer på 8-1, at vi har 9 point, at plænen på stadion er smuk som aldrig før. ALLE de ting som vi har brokket os over i årevis, kan vi ikke glæde os over, for vi har fundet noget andet at være bitre over. Jeg synes sgu det er det er lidt trist.
                            Og nej - man skal ikke være jubeloptimist - jeg er selv sund skeptiker. Men tænk hvor meget vi har skreget over de forfærdelige baneforhold. Nu er de top og vinklen herinde var fra flere, hvor pinligt det var, at den først var færdig i sidste øjeblik. Hvor mange kan citere et opslag de har lavet, hvor de skriver noget postitivt om at banen er for fed nu. Med det her vil jeg bare påpege at vi herinde bruger 95% af vores energi og spalteplads på at finde hullerne i osten. Lige nu er der bare ikke 95% dårligdomme i OB. Vi kan for helvede være på vej ud af 12-13års katastrofekurs. Jeg ved at det går langsomt - alt for langsomt synes vi, fordi NT har ødelagt os med uholdbare målsætninger og beslutninger. Men jeg synes, at det ny projekt og de unge har fortjent lidt mere med medvind. Tænk hvis de læser med - de vil jo komme i tvivl om vi vitterligt støtter dem og klubben.
                            Man må gerne være skeptisk - men hvor ville de være fedt, hvis man både fremhæver de fede og de dårlige ting lidt skiftevist. God weekend og kamp i morgen. OB for evigt!
                            Jeg er helt enig.

                            Folk forstår ikke situationens alvor, og taler raskt væk som de altid har gjort. Samtidigt er der også bare - beklager, men det er virkelig sandt - den der *bonderøvsbashing* af alt, hvad der bare er på kanten af intellektuelt (kultursnakken), og det bliver kedeligt i længden.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Så ramte vi da vidst bunden igen - er du beruset her tidlig fredag aften ?
                              Nej, men jeg er træt af at det åbenbart er svært for nogen at acceptere at det ikke er alle debattører der har den samme holdning til OB's cheftræner og ledelse som dem selv. Men når det bliver skudt mig og andre SK-skeptiske dabatører i skoene at vi ikke glæder os over succesoplevelser for vores unge spillere fra akademiet, så er det simpelthen ikke korrekt.

                              PS. Jeg har intet imod hverken Søren Krogh, Troels Bech, Grundtvig eller højskolesangbogen, en jeg forbeholder mig ret til at have min helt egen kritiske sans til det jeg ser fra OB's side og som jeg har gjort siden Richard Møller og Roald Poulsen var trænere.

                              Last edited by OleKBH; 09-08-2024, 19:44.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Nej, men jeg er træt af at det åbenbart er svært for nogen at acceptere at det ikke er alle debattører der har den samme holdning til OB's cheftræner og ledelse som dem selv.

                                PS. Jeg har intet imod hverken Søren Krogh, Troels Bech, Grundtvig eller højskolesangbogen, en jeg forbeholder mig ret til at have min helt egen kritiske sans til det jeg ser fra OB's side og som jeg har gjort siden Richard Møller og Roald Poulsen var trænere.
                                Har du læst indlægget - sådan det hele - det du svarer har meget lidt med essensen af det jeg skriver at gøre.

                                Comment

                                Working...
                                X