Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hillerød

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    nja - hvis man primært træner taktisk op til kampen lørdag - så giver det måske mening at give dem fri, så man ikke skal bruge tid på dem. Og så de ikke bare skal stå og se til fra sidelinjen
    De har de jo gjort i opstarten. Eller stået i et hjørne for sig selv. De har jo “ret” til træning

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Mærkeligt. Det skulle jo ikke kun være igår det er sket

      Eneste logiske må være at de alle har fået fri til at finde andre klubber. Ikke just noget der fremskynder prisen
      Eller det er som sidst at de træner "et andet sted i Odense". Det kan ikke gå hurtigt nok at TB finder løsninger for de som skal sælges. Det hjælper helt sikker ikke at de er til dels med ig til dels ude, tværtimod.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Eller det er som sidst at de træner "et andet sted i Odense". Det kan ikke gå hurtigt nok at TB finder løsninger for de som skal sælges. Det hjælper helt sikker ikke at de er til dels med ig til dels ude, tværtimod.
        Som sidst? Den har jeg ikke hørt. Har de tidligere været total isoleret fra holdet?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Som sidst? Den har jeg ikke hørt. Har de tidligere været total isoleret fra holdet?
          Var til træningen sidsre mandag og de var ikke der (udover Trybull) og mener at OB meldte de ville træne er andet sted end trupoen. Om det var er helt andet sted end Ådalen eller måske bane to eller tre måske til en anden tidspunkt ved ikke. Har i hvert fakd ikke set de i Ådalen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Var til træningen sidsre mandag og de var ikke der (udover Trybull) og mener at OB meldte de ville træne er andet sted end trupoen. Om det var er helt andet sted end Ådalen eller måske bane to eller tre måske til en anden tidspunkt ved ikke. Har i hvert fakd ikke set de i Ådalen.
            Okay. Den har jeg misset så.
            Syntes det lyder super fint. Spillere der ikke vil klubben skal da bare træne på Falen eller bane 4. I vil ikke os. Så vil vi heller ikke jer

            Men hvor er det dog frustrerende med den ubeslutsomhed og mangel på konsekvens omkring dette. Magen til slingrekurs.

            Det skulle bare have været konsekvensen fra dag 1. Og måske skulle Trybull så have været med der indtil han kunne bestemme sig

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Okay. Den har jeg misset så.
              Syntes det lyder super fint. Spillere der ikke vil klubben skal da bare træne på Falen eller bane 4. I vil ikke os. Så vil vi heller ikke jer

              Men hvor er det dog frustrerende med den ubeslutsomhed og mangel på konsekvens omkring dette. Magen til slingrekurs.

              Det skulle bare have været konsekvensen fra dag 1. Og måske skulle Trybull så have været med der indtil han kunne bestemme sig
              Udfordringen er vel, at vi nu har en direktør og cheftræner, der dyrker højskolen (al ære og respekt for det), men ikke magter at drive en professionel forretning i dagens Danmark.

              Tror de vil være super i foreningsdanmark, men ikke i den situation vi står i nu.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Udfordringen er vel, at vi nu har en direktør og cheftræner, der dyrker højskolen (al ære og respekt for det), men ikke magter at drive en professionel forretning i dagens Danmark.

                Tror de vil være super i foreningsdanmark, men ikke i den situation vi står i nu.
                Det må tiden jo vise. Tror nu sagtens de kan skære igennem. Det har de jo gjort nogle gange nu. Det er bare gjort lidt for langsomt set udefra

                Men Troels og Søren er altså kloge mennesker. Så hvis det var så skide nemt havde de jo nok gjort det

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det må tiden jo vise. Tror nu sagtens de kan skære igennem. Det har de jo gjort nogle gange nu. Det er bare gjort lidt for langsomt set udefra

                  Men Troels og Søren er altså kloge mennesker. Så hvis det var så skide nemt havde de jo nok gjort det
                  De er helt sikkert kloge, men intelligensen har mange facetter

                  Comment


                    #24
                    Vi har snakket med Markus Jensen om den kommende kamp mod Hillerød.

                    Markus Jensen: Vi vil ud og komme med en reaktion - OBstruktion

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Udfordringen er vel, at vi nu har en direktør og cheftræner, der dyrker højskolen (al ære og respekt for det), men ikke magter at drive en professionel forretning i dagens Danmark.

                      Tror de vil være super i foreningsdanmark, men ikke i den situation vi står i nu.
                      Du udtaler dig om ting, du ikke har forstand på.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Du udtaler dig om ting, du ikke har forstand på.
                        Igen kommer du med en påstand uden at underbygge den... men intet nyt i det


                        Et enkelt citat mere fra TB: "- Jeg har haft ledelseserfaring gennem mere end 25 år og er selv rundet af højskoletanken. Hele mindsettet omkring Grundtvigs insisteren på at udvikle sig gennem dialog er blevet proppet i mig med modermælk, siger Troels Bech."
                        Last edited by Online; 09-08-2024, 15:27.

                        Comment


                          #27
                          Med det vi har været vidne til, senest den slatne svensknøgle, er jeg sgu mere end klar på at give Grundtvig en chance.

                          Har man fungeret 4 årtier i prof. fodbold, så er man nu også rundet af andet end kun Højskole og dialog.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Igen kommer du med en påstand uden at underbygge den... men intet nyt i det


                            Et enkelt citat mere fra TB: "- Jeg har haft ledelseserfaring gennem mere end 25 år og er selv rundet af højskoletanken. Hele mindsettet omkring Grundtvigs insisteren på at udvikle sig gennem dialog er blevet proppet i mig med modermælk, siger Troels Bech."
                            Hvorfor skulle man ikke kunne være rundet af højskoletanken og samtidig drive en professionel fodboldklub?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Hvorfor skulle man ikke kunne være rundet af højskoletanken og samtidig drive en professionel fodboldklub?
                              Det kan man da sagtens, som man ser nu.

                              Min ydmyge mening er bare, at det ikke sikrer en bæredygtig klub fremadrettet i SL, men sikkert i de lavere rækker.

                              Men din holdning er bestemt ligeså god som min

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Med det vi har været vidne til, senest den slatne svensknøgle, er jeg sgu mere end klar på at give Grundtvig en chance.

                                Har man fungeret 4 årtier i prof. fodbold, så er man nu også rundet af andet end kun Højskole og dialog.
                                Bare fordi man har lavet noget i 40 år betyder ikke at man er god til det … generel betragtning …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X