Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hillerød

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det er jo klasse det her. Nu har to af de største skeptikere skrevet en masse positive ting der sker i OB lige nu.
    Jeg skriver jo at jeg synes det er trist at det hele drukner i alt det negative. Jeg har jo ikke et problem med at folk er negative - jeg finder det mærkværdigt, at mange slet ikke ser og fremhæver noget positivt ved siden af det negative, fordi der sker mange af ting som de samme folk har brokket sig over i årevis.
    Så det handler jo ikke om at være enig med mig. Det virker jo som om vi faktisk er enige, når I faktisk ER glade for mange ting i OB lige nu.
    Jeg kan sagtens forstå at det negative kan komme til at overtrumfe det positive. Men slet ikke at minde hinanden om de gode ting der sker er da lidt fattigt. Eller hvad?
    1. Når du skriver at os der er kritiske omkring Søren Krogh er negative omkring alt i OB, så er det ikke korrekt.

    2. Når du skriver at vi ikke kan glæde os over at vi endelig har fået en hybridbane eller at vores unge spillere fra akademiet får spilletid og bedre mulighed for at blomstre, så er det ikke korrekt.

    3. Når du starter med at nævne at du derfor overvejer at trække dig som debatør, så bliver det bare en tand for skingert til mig (tudefjæs, sorry), derfor min lidt skarpe tone, tænker du kan klare det ;-).

    4. Jeg elsker OB og vil følge klubben til min dødsdag og der tænker jeg vi er i samme båd.
    Graden af hvor kritiske vi som fans er overfor trænere, ledelse og spillere i OB vil altid være forskellig og grænsen for, hvornår vi hver især føler behov for at klappe eller pifte vil til hver en tid være individuel. Den del er læser jeg også du er inde på og jeg tænker vi alle skal være gode til at læse det der rent faktisk bliver skrevet og ikke tolke for meget. Jeg vil starte med mig selv og lad os så få OB tilbage, hvor vi hører hjemme for min skyld både med en vinderkultur og en overvinderkultur ;-)​

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Så bliver det langt, trist år Er sgu ked at du ikke kan finde glæde i, at man faktisk for første gang i 12-14 år forsøger at grave et spadestik dybere. Det er min klare overbevisning at det IKKE var sket, hvis vi havde spillet om 9. Pladsen i SL igen-igen i denne sæson
      Det bliver sq da et langt trist år .. no doubt …

      udfordringen er jo at der skulle en nedrykning til for at indse at der skulle graves et spadestik dybere .. på trods af man har flirtet mere med nedrykningsstregen end top6 i de sidste mange år og at det har været tydligt for rigtig mange i lige så mange år.
      Intern og ekstern undersøgelse .. TB blev hentet “udefra” og hvad .. få dage?? efter sætter han sig selv i direktørstolen og det er det ….
      Ud over igen at have skiftet retning i forhold til tidligere har man vist ikke undersøgt meget hvad der er gået galt de sidste 15 år og hvis man vil have reel forandring skal der laves en “as is” før man kan lave en “want to”..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Nå. Vi kan da også tage lidt optakt til kampen i aften.

        Fra Stiften: Det forventes at vi stiller med samme 11 som imod Hvidovre. Deedson meldes dog klar igen og byder sig til, owusu og Bonde bøvlet lidt med småskavanker, og så var Myhra syg til fredagens træning. Der var dog positive meldinger om at han nok skal blive frisk.
        Som omtalt tidligere i tråden, så trænede "de udstødte" også fredag på falen, imens de øvrige som omtalt trænede bag lukkede døre på stadion.
        Trybull er angiveligt fraværende i disse dage med rygproblemer.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Nå. Vi kan da også tage lidt optakt til kampen i aften.

          Fra Stiften: Det forventes at vi stiller med samme 11 som imod Hvidovre. Deedson meldes dog klar igen og byder sig til, owusu og Bonde bøvlet lidt med småskavanker, og så var Myhra syg til fredagens træning. Der var dog positive meldinger om at han nok skal blive frisk.
          Som omtalt tidligere i tråden, så trænede "de udstødte" også fredag på falen, imens de øvrige som omtalt trænede bag lukkede døre på stadion.
          Trybull er angiveligt fraværende i disse dage med rygproblemer.
          truppen udtaget og med den forventede start 11 så består bænken af;

          Martin Hansen, Ivan, Don D, Grubbe, McCoy, Selvén, Hansborg, Slots, Martin.

          - der er ikke meget at komme med fra bænken. Og hvor er truppen også bare skævt sammensat. 4 forsvarsspillere og 4 offensive...vi mangler i den grad noget til midten. Og noget mere kvalitet.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            truppen udtaget og med den forventede start 11 så består bænken af;

            Martin Hansen, Ivan, Don D, Grubbe, McCoy, Selvén, Hansborg, Slots, Martin.

            - der er ikke meget at komme med fra bænken. Og hvor er truppen også bare skævt sammensat. 4 forsvarsspillere og 4 offensive...vi mangler i den grad noget til midten. Og noget mere kvalitet.
            Hvordan Selven kan være i truppen er for sindssygt.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvordan Selven kan være i truppen er for sindssygt.
              ja...men der er ikke mere at tage af i truppen. Sandberg er ikke med - ved ikke om der er noget skade, ellers så skulle man have endnu en forsvarsspiller med.

              De er simpelthen nødt til at få sat noget gang i de transfers; både ud og ind. Start 11 er jeg ikke bekymret for men derefter falder det altså hurtigt i niveau. Og en skade på en midtbane eller angrebsposition - så ser det hurtigt rigtigt skidt ud

              edit: Og så sidder jeg lidt og undrer mig over de udstødtes Ø. En spiller som Rami - har han bare meldt ud han ikke vil spille mere? Eller har man fravalgt ham fordi han skal videre i dette vindue? For hvis ellers han mentalt var klar til at yde så længe han er i klubben - så gjorde det da ikke noget at have ham på bænken.
              Last edited by mhbp; 10-08-2024, 10:00.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                ja...men der er ikke mere at tage af i truppen. Sandberg er ikke med - ved ikke om der er noget skade, ellers så skulle man have endnu en forsvarsspiller med.

                De er simpelthen nødt til at få sat noget gang i de transfers; både ud og ind. Start 11 er jeg ikke bekymret for men derefter falder det altså hurtigt i niveau. Og en skade på en midtbane eller angrebsposition - så ser det hurtigt rigtigt skidt ud

                edit: Og så sidder jeg lidt og undrer mig over de udstødtes Ø. En spiller som Rami - har han bare meldt ud han ikke vil spille mere? Eller har man fravalgt ham fordi han skal videre i dette vindue? For hvis ellers han mentalt var klar til at yde så længe han er i klubben - så gjorde det da ikke noget at have ham på bænken.
                Han er fravalgt fordi man ikke forventer at han er en del af truppen i denne sæson da hans agent har meldt ud at han skal væk.
                kan være noget med at man kun må spille for to klubber i en sæson at de ikke vil risikere en kamp for OB ..
                Men agenten må jo finde en klub til ham der vil give OB et ordentligt bud .. det har så ikke været muligt indtil nu ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Han er fravalgt fordi man ikke forventer at han er en del af truppen i denne sæson da hans agent har meldt ud at han skal væk.
                  kan være noget med at man kun må spille for to klubber i en sæson at de ikke vil risikere en kamp for OB ..
                  Men agenten må jo finde en klub til ham der vil give OB et ordentligt bud .. det har så ikke været muligt indtil nu ..
                  lige dét der giver da ingen mening. Hvor mange klubber regner han med at skulle skifte imellem denne sæson?

                  Jeg er helt med på han vil og skal videre. Jeg mener bare at tidligere har det da været muligt for spillere og klubber at fortsætte samarbejdet - mens man arbejder på et skifte. Så kan man give spilleren fri når det virkeligt nærmer sig.

                  Hvis ikke han mentalt er et sted hvor han giver sig fuldt ud - så giver det fin mening at si ham fra. Forstår også at man ikke vil bygge spillet op om en spiller man ved er på vej væk. Men vil stadig mene det havde været rart at have ham i truppen, på bænken. Selvén er vel et eller andet sted også på vej ud af døren...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    lige dét der giver da ingen mening. Hvor mange klubber regner han med at skulle skifte imellem denne sæson?

                    Jeg er helt med på han vil og skal videre. Jeg mener bare at tidligere har det da været muligt for spillere og klubber at fortsætte samarbejdet - mens man arbejder på et skifte. Så kan man give spilleren fri når det virkeligt nærmer sig.

                    Hvis ikke han mentalt er et sted hvor han giver sig fuldt ud - så giver det fin mening at si ham fra. Forstår også at man ikke vil bygge spillet op om en spiller man ved er på vej væk. Men vil stadig mene det havde været rart at have ham i truppen, på bænken. Selvén er vel et eller andet sted også på vej ud af døren...
                    Jeg ved det heller ikke men hvis agenten ikke kan finde en klub i dette vindue kan det jo hurtigt blive korte lejeaftaler … i hvert fald begrænser det mulighederne hvis han spiller en kamp for OB ..
                    Selven har vel ikke ønsket sig væk. Der er måske mere OB der vil have ham videre … Slotsager er også med selvom han nok også skal videre ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #70
                      Vises kampen slet ikke? Kan ikke se den på TV oversigten på bold.dk
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Vises kampen slet ikke? Kan ikke se den på TV oversigten på bold.dk
                        Viaplay stream..

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          ja...men der er ikke mere at tage af i truppen. Sandberg er ikke med - ved ikke om der er noget skade, ellers så skulle man have endnu en forsvarsspiller med.

                          De er simpelthen nødt til at få sat noget gang i de transfers; både ud og ind. Start 11 er jeg ikke bekymret for men derefter falder det altså hurtigt i niveau. Og en skade på en midtbane eller angrebsposition - så ser det hurtigt rigtigt skidt ud

                          edit: Og så sidder jeg lidt og undrer mig over de udstødtes Ø. En spiller som Rami - har han bare meldt ud han ikke vil spille mere? Eller har man fravalgt ham fordi han skal videre i dette vindue? For hvis ellers han mentalt var klar til at yde så længe han er i klubben - så gjorde det da ikke noget at have ham på bænken.
                          Du er ikke den eneste der undrer dig. Det er mig en kæmpe gåde, hvordan man kan gå fra sikker starter og en af de bedste spillere, til pludselig at være helt væk fra truppen. Jeg er helt med på at manden gerne vil væk, og at vi skal satse på dem der vil projektet, men det er stadig en totalt bizar og uholdbar situation både for Rami og Aske.

                          Comment


                            #73
                            Tror vi sætter de første point til i dag. Kunne sagtens ende 2-2 med beskedne 5300 tilskuere.

                            Comment


                              #74
                              Hvis der er nogen der har et tip til, hvordan man ser den fra sofaen uden Viaplay er det kærkomment!

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
                                Hvis der er nogen der har et tip til, hvordan man ser den fra sofaen uden Viaplay er det kærkomment!
                                Mon ikke den bliver vidst her

                                https://socceronline.me/football-streams

                                Comment

                                Working...
                                X