Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men den streak han har gang i kunne vel nok være interessant for U21 selvom de har gode spillere til pladsen .. nu bliver det i hvert fald ikke testet .. ved ikke hvad de har af kampe ..
    U21 skal møde Island (15. oktober) og ryger direkte til EM, hvis de vinder.

Luca skulle så slå Bøving, Biereth, Bech, Kvistgaarden eller Osula af...

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

U20 landsholdet har så vidt jeg ved ikke planlagt flere kampe i år, da det er sådan lidt pseudoagtigt (bobler til U21, der skal ses an, men ikke deltager i turneringer).
    Men den streak han har gang i kunne vel nok være interessant for U21 selvom de har gode spillere til pladsen .. nu bliver det i hvert fald ikke testet .. ved ikke hvad de har af kampe ..

Leave a comment:

replied

For ikke at snakke om hans deltagelse på landshold som han lige nåede at dufte til ..
    U20 landsholdet har så vidt jeg ved ikke planlagt flere kampe i år, da det er sådan lidt pseudoagtigt (bobler til U21, der skal ses an, men ikke deltager i turneringer).

Leave a comment:

• hankatten
    replied

For ikke at snakke om hans deltagelse på landshold som han lige nåede at dufte til ..
    Absolut ej at forglemme!

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

Min humor kan være tvivlsom… det her tilfælde var blot for sjov
    Fair

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Nu er der heldigvis landskampspause og 3 kampe imod de to dårligste hold i rækken, så skaden kunne ikke være faldet på et meget bedre tidspunkt umiddelbart.
    Men træls for Luca, som havde en oprigtig chance for at slå målrekorden i 1. Division. Det bliver svært med 4-5 kampe på sidelinjen

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Den ultimative test af dette OB-hold (og af Fenger - har han det der skal til på den 9er)
    Nu er der heldigvis landskampspause og 3 kampe imod de to dårligste hold i rækken, så skaden kunne ikke være faldet på et meget bedre tidspunkt umiddelbart.
    Men træls for Luca, som havde en oprigtig chance for at slå målrekorden i 1. Division. Det bliver svært med 4-5 kampe på sidelinjen

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det har man jo kalkuleret med det ikke er et problem.
    Lækkert for Fenger og Martin. Sådan er det bare.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Den ultimative test af dette OB-hold (og af Fenger - har han det der skal til på den 9er)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Som forventet

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-til-seks-uger

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er da vidst lidt af en tilsnigelse at jeg skulle have kaldt dem skrøbelige. Jeg mener blot man bør passe lidt bedre på dem - netop give dem tid.

Men vi bliver næppe enige. Og fra den sportslige ledelse har man jo truffet sit valg. Vi håber de får ret.
    Det er jo ikke noget at passe på. Det er fodboldspillere vi snakker om, det er meningen de skal spille fodbold, det er ikke synd for dem at de spiller.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Nej nej nej, det er det da overhovedet ikke. Hvis du tror, at unge spillere er så skrøbelige, vil jeg bare sige, at det er altså ikke tilfældet. De her spillere har trænet i årevis i et elitemiljø, og ville slet ikke nå her hen, hvis de ikke kunne tåle at blive skiftet ind i en kamp, hvor der er behov for at vende en udvikling. Var de sådanne nervevrag, var de stoppet forlængst. Der er jo iøvrigt ingen der ville klandre dem hvis holdet alligevel tabte, de var jo ikke på banen da problemerne opstod, så du misforstår også hele dynamikken omkring sådan en situation.

Der er risici forbundet med alle valg, fordele og ulemper. Det ville også være risici ved at hente spillere ind, især når man har to så kompetente spillere. Selv hvis Fenger skulle bliver skadet, findes der stadig løsninger, og så er der altså kun 10 kampe tilbage til pausen. Så kan slet slet ikke se problemet.
    det er da vidst lidt af en tilsnigelse at jeg skulle have kaldt dem skrøbelige. Jeg mener blot man bør passe lidt bedre på dem - netop give dem tid.

Men vi bliver næppe enige. Og fra den sportslige ledelse har man jo truffet sit valg. Vi håber de får ret.

Leave a comment:

• SU1978
    replied

det jeg prøvede at sige var det kommer an på i hvilken situation vi sætter de unge i når de kommer på banen. Fører vi med et par mål, har rimeligt styr på kampen og derfor vil spare eks. Fenger, så syntes jeg det er en ting. Der vil jeg have det helt fint med at bringe Martin eller Hansborg de sidste 20-30 min.

Skulle det nu ske vi kommer bagud, spillet ikke fungerer og vi er tvunget til at gøre et eller andet for at vende kampen - i den situation vil jeg mene det er et stort pres at ligge på så unge spillere.

Men altså, vi er her - man har valgt at gøre som man gjorde så nu må vi bare håbe det går.

Jeg mener vi er tyndt besatte, Fenger har jo også en fortid med længere skadesforløb. Så at man ikke kunne finde en angriber/kant - på 1 divisionsniveau, enten en yngre man tog en chance med - så om vedkommende kunne udvikle sig. Eller en ældre der kunne få en 2 årig, og fungerer som backup.

Men igen - det var det valg man tog.
    Nej nej nej, det er det da overhovedet ikke. Hvis du tror, at unge spillere er så skrøbelige, vil jeg bare sige, at det er altså ikke tilfældet. De her spillere har trænet i årevis i et elitemiljø, og ville slet ikke nå her hen, hvis de ikke kunne tåle at blive skiftet ind i en kamp, hvor der er behov for at vende en udvikling. Var de sådanne nervevrag, var de stoppet forlængst. Der er jo iøvrigt ingen der ville klandre dem hvis holdet alligevel tabte, de var jo ikke på banen da problemerne opstod, så du misforstår også hele dynamikken omkring sådan en situation.

Der er risici forbundet med alle valg, fordele og ulemper. Det ville også være risici ved at hente spillere ind, især når man har to så kompetente spillere. Selv hvis Fenger skulle bliver skadet, findes der stadig løsninger, og så er der altså kun 10 kampe tilbage til pausen. Så kan slet slet ikke se problemet.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Der er ikke to hold som er så gode, at de kan hente vores forspring, og henvise os til 3. pladsen.

Vores hold er ikke gode nok til at være sikre, når/hvis vi rykker op. Derfor ser jeg ingen grund til at hente mere middelmådighed.
    dét er jeg sådan set enig i. OB største fjene er OB selv - netop derfor jeg syntes det er en kæmpe chance man har taget. For vi kan selv smide det væk - og på trods af otte sejre i streg så er jeg endnu ikke helt overbevist om holdet har den rette styrke til at kunne håndtere modgang.

- Og så vil jeg jo også mene det vil være en skuffelse "kun" at rykke op som nr 2...vi skal sgu da vinde divisionen - nu vi har en chance for at slutte nr.1

Man lavede samme nummer sidste år. Man hentede Köhler til midtbanen og mente det var nok...de fleste kunne se vi var for tyndt besatte, og man var jo så også nødt til at finde en kontraktfri spiller fra Sven gik i stykker.

Leave a comment:

• Magge
    replied

det er klart. Og det kan sagtens være man ville være nødt til at hente en man ikke var helt hooked på. Måske på en 2 årig aftale - for at komme igennem 1 division.

I den ideelle verden så fik vi ingen skader og kørte bare sæsonen igennem, lagde lidt på i vintervinduet osv.

Men vi skal lige klare os igennem 1 division først. Pt ser det jo rigtigt fornuftigt ud, nu må vi se hvordan vi klarer det første større setback
    Der er ikke to hold som er så gode, at de kan hente vores forspring, og henvise os til 3. pladsen.

Vores hold er ikke gode nok til at være sikre, når/hvis vi rykker op. Derfor ser jeg ingen grund til at hente mere middelmådighed.

Leave a comment:

Working...
X