Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Luca skal ikke til u 21 em:(
    Last edited by DD84; 27-05-2025, 13:02.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      Der må jeg også bare sige at spillerens udtalelse om at "jeg har fortjent det" er en lille smule arrogant, der er klart bedre spillere der kan udtages og selv med flere afbud er han ikke med.
      Han sammenlignede også sig selv og Kvistgaarden direkte på mål, det kan man ikke, når det ikke er spillet på samme niveau.

I hvert fald Harder, Biereth, Bøving, Kvistgaarden og Chidozie Obi er markant bedre spillere, med flere kompetencer i det offensive ... Osula (og Kvistgaarden) er jeg ikke voldsomt imponeret af, men han er dog på kontrakt i PL.

Det skal siges at det her er udelukkende skrevet på baggrund af hvad jeg mener er godt for landsholdet, det handler ikke om OB ... men jeg blev lidt "aaah", da han mente at han på baggrund af mål i 1.div havde fortjent at blive udtaget til u-21, vi er altså ret stærke offensivt!
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Øv for ham. Kan jo komme skader som der ofte gør så han efterudtages

Comment

Som forventet!

Aske !
          Last edited by Online; 27-05-2025, 13:50.

Comment

Er der nogen der går op i sådan en turnering? det er vel kun et udstillingsvindue for den enkelte virksomhed.

Comment

Ærgerligt for Luca, men han må op på hesten igen og bevise sine åbenlyse kvaliteter igennem endnu flere stærke præstationer på klubplan.....forhåbentlig i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er der nogen der går op i sådan en turnering? det er vel kun et udstillingsvindue for den enkelte virksomhed.
                Mon ikke spillerne går en smule op i det.
                U21 er trods alt med længder mere attraktivt end U16, U18 og hvad de ellers hedder, hvor langt flere jævne spillere ofte bliver udtaget.

817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                X