Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Luca Kjerrumgaard
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det lyder godt nok som mange penge for en spiller der kun har bevist sig i 1. division. Jeg tænker han skal have en rigtig god sæson i Superligaen, før det er realistisk at vi kan få sådan en sum for ham.siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det lyder godt nok som mange penge for en spiller der kun har bevist sig i 1. division. Jeg tænker han skal have en rigtig god sæson i Superligaen, før det er realistisk at vi kan få sådan en sum for ham.
Men kom der en klub og lagde 60 mill så ville budet være af en sådan størrelse at man ville være nødt til at, i det mindste overveje det seriøst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men man fik jo heller ikke så mange penge for ham. Mon ikke det netop var for at skræmme potentielle købere væk? Luca havde så stor værdi for OB, næsten uanset hvor meget man fik for ham ville vi ikke kunne gå ud og erstatte ham 1:1 - det bliver svært nok når det hedder superliga, men tænker det har været umuligt i 1 division.
Men kom der en klub og lagde 60 mill så ville budet være af en sådan størrelse at man ville være nødt til at, i det mindste overveje det seriøst.
Comment
-
men man fik jo heller ikke så mange penge for ham. Mon ikke det netop var for at skræmme potentielle købere væk? Luca havde så stor værdi for OB, næsten uanset hvor meget man fik for ham ville vi ikke kunne gå ud og erstatte ham 1:1 - det bliver svært nok når det hedder superliga, men tænker det har været umuligt i 1 division.
Men kom der en klub og lagde 60 mill så ville budet være af en sådan størrelse at man ville være nødt til at, i det mindste overveje det seriøst."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
De reelle muligheder for at skaffe en 20-målsskytte til NBL var begrænsede eller umulige. Så skulle man købe Luca skulle det være “an offer we couldnt refuse”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Se det giver mening. Kan ikke læse artiklen
Luca skal starte SL sæsonen som lyn og torden hvis vi skal op i nærheden af det beløb
Bare se Henrik Meister (og nej jeg mener ikke den norske Eliteserie og Nordic Bet Ligaen er ret forskellige i kvalitet). Hvis du inddrager Lucas tid på udleje har han haft en målinvolvering gennemsnitligt hvert 117’ minut i sin seniorkarriere, og det er medregnet dumme indhop i SL og Eliteserien.
Tager du udelukkende denne sæson, så er Luca involveret i 20 mål og 7 assists, i gennemsnit en involvering pr. Kamp (84’ minut).
Det er også tydeligt at Luca har lagt på sit spil, for han har lavet 70% af alle hans assists i denne sæson, hvilket indikerer at han er ved at blive andet og mere end en goalgetter.
Jeg vil helst beholde ham, men kommer nogen og vifter med slanter i 60-80 millioner kroners klassen, så skal
vi slå til. Desuden tror jeg ikke Luca er interesseret i en forlængelse, så skal vi undgå en Slotsager-farce, skal knægten sælges.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Hm, med det marked vi har, og Lucas stats, tror jeg ikke det er grebet ud af den tynde luft, at der kan komme en eller anden storsatsende klub forbi og smide knasterne.
Bare se Henrik Meister (og nej jeg mener ikke den norske Eliteserie og Nordic Bet Ligaen er ret forskellige i kvalitet). Hvis du inddrager Lucas tid på udleje har han haft en målinvolvering gennemsnitligt hvert 117’ minut i sin seniorkarriere, og det er medregnet dumme indhop i SL og Eliteserien.
Tager du udelukkende denne sæson, så er Luca involveret i 20 mål og 7 assists, i gennemsnit en involvering pr. Kamp (84’ minut).
Det er også tydeligt at Luca har lagt på sit spil, for han har lavet 70% af alle hans assists i denne sæson, hvilket indikerer at han er ved at blive andet og mere end en goalgetter.
Jeg vil helst beholde ham, men kommer nogen og vifter med slanter i 60-80 millioner kroners klassen, så skal
vi slå til. Desuden tror jeg ikke Luca er interesseret i en forlængelse, så skal vi undgå en Slotsager-farce, skal knægten sælges.
Den bedste norske række er du åbenbart ikke så bekendt med, men så kunne du jo tjekke koefficientranglisten :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Der er altså ingen der smider det beløb for Kjerrumgaard, hvis I skulle derop så skulle han have noget speed og teknik ... som jeg ser det kan han afslutte og ikke meget andet.
Den bedste norske række er du åbenbart ikke så bekendt med, men så kunne du jo tjekke koefficientranglisten :).
om vi slet ikke kan få det beløb, det må tiden vise, mindre kan såmænd også gøre det for mig.
Vi må se, hvad han ender på af mål og assists, og om han skal spille U21-EM. Begge dele kan påvirke prisen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg synes, hans teknik har forbedret sig enormt det seneste år. Der er potentiale til at lægge yderligere på, men jeg er enig i, at den manglende kan udgøre at problem på top-top-niveau.
om vi slet ikke kan få det beløb, det må tiden vise, mindre kan såmænd også gøre det for mig.
Vi må se, hvad han ender på af mål og assists, og om han skal spille U21-EM. Begge dele kan påvirke prisen.
Kjerrumgaard skal kæmpe mod bl.a. Chidozie Obi på u21, der bør ikke være tvivl om hvem Højer vælger der, det er også nemt for mig at sige, da jeg jo bestemt ikke er fan af OB, men følger landsholdene tæt ... og det her siger jeg ikke fordi jeg er antifan, men fordi jeg er fan af landsholdet og derfor ønsker at de starter med, hvad jeg ser som de bedste spillere :).
Det er klart at HVIS han skulle gøre noget til EM, så ville det øge prisen, jeg tror dog at han får svært ved at være med.
Han er bestemt okay/god til at afslutte, men som sagt ser han, for mig, for tung ud i alt andet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg har ikke set så meget OB af gode grunde, men så ham på u21, hvor han godt nok scorede men ellers ikke så god ud, især ikke teknisk.
Kjerrumgaard skal kæmpe mod bl.a. Chidozie Obi på u21, der bør ikke være tvivl om hvem Højer vælger der, det er også nemt for mig at sige, da jeg jo bestemt ikke er fan af OB, men følger landsholdene tæt ... og det her siger jeg ikke fordi jeg er antifan, men fordi jeg er fan af landsholdet og derfor ønsker at de starter med, hvad jeg ser som de bedste spillere :).
Det er klart at HVIS han skulle gøre noget til EM, så ville det øge prisen, jeg tror dog at han får svært ved at være med.
Han er bestemt okay/god til at afslutte, men som sagt ser han, for mig, for tung ud i alt andet.
P.S. STORT TILLYKKE med prisenLast edited by Online; 22-05-2025, 09:04.
Comment
Comment