Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Luca Kjerrumgaard
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvad Sørensen, forum eksploderer jo i dag de pauser her dræber jo al fodbold interesse.
"Jeg holder mest af hverdagen"
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er vel fordi, det kun er folk med de rigtige meninger, der må skrive herinde.... derfor er dette forum ved at dø stille og roligt ud !
... evt. melde dig ind i et debatforum for dem under 12 år.
Ta' dig dog sammen man, hvor gammel er du.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Du kunne jo starte med at svare på de der 25 "jeg vender lige tilbage " indlæg du har lavet...
... evt. melde dig ind i et debatforum for dem under 12 år.
Ta' dig dog sammen man, hvor gammel er du.
Andre gange fordi jeg rejser i tidszoner fra Columbia til Japan og derfor ikke altid har mulighed for at svare eller simpelthen glemmer det, da jeg også skal styre en forretning.
Ja, jeg vender tilbage og svarer på jeres spørgsmål, men du selekterer selv på, hvad du vil svare på. Jeg har spurgt mht. TH mange gange, men uden svar (hvad jeg har set).
Så igen mht. TB (som nok burde være i en anden tråd)
TB har erklærede sin kærlighed til BIF. Klæder sig offentligt i BIF-trøje, men nu er kærligheden åbenbart tilbage i Ådalen (efter han kom i udvalget).
Med i ekstern gruppe, som skal evaluere set-uppet og ender med at anbefale/ansætte sig selv.
Har egen virksomhed (vedrørende ”ledelse”), da han ikke gider fodboldverdenen mere. Den giver underskud og nu får han en gylden mulighed for at rette op på økonomien og sit eftermæle i Ådalen.
Jeg har spurgt til, men aldrig fået svar på;- Hvad sagde I til at TH blev ”forfremmet” til scout? Mange taler om kulturbærere, men her er I tavse
- TB bagtaler konstant BW for at fremme sit eget udgangspunkt. Er det i klubbens ånd?
- Har endnu ikke forlænget med Slots…
- River kontrakterne over med to spillere…
- Sender folk på en ”øde ø”… Ledelseshøjskole min bare ***
- Manglende trøjenumre
- Taler kritik ned / bliver muggen ved kritiske spørgsmål…
- Hentet én spiller fra VFFs ”overskudslager”…
- Hvad har jeg glemt, som ikke taler TBs indtræden i Ådalen op?
Mine tre punkter om TB;- TB vil gerne vise, at han kan levere OB til SL (og få oprejsning for de tidligere fyringer)
- Få egen økonomi på sporet igen
- Udleve drømmene med sin højskole og liv i Italien
Min pointe – TB er væk i løbet af 2025 !
Nedenstående svar viser jo bare, hvorfor mange ikke gider at være på forummet mere !
"... evt. melde dig ind i et debatforum for dem under 12 år.
Ta' dig dog sammen man, hvor gammel er du."
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Beklager, sidste gang jeg ikke svarede var fordi jeg/vi skulle bisætte min mor.
Andre gange fordi jeg rejser i tidszoner fra Columbia til Japan og derfor ikke altid har mulighed for at svare eller simpelthen glemmer det, da jeg også skal styre en forretning.
Ja, jeg vender tilbage og svarer på jeres spørgsmål, men du selekterer selv på, hvad du vil svare på. Jeg har spurgt mht. TH mange gange, men uden svar (hvad jeg har set).
Så igen mht. TB (som nok burde være i en anden tråd)
TB har erklærede sin kærlighed til BIF. Klæder sig offentligt i BIF-trøje, men nu er kærligheden åbenbart tilbage i Ådalen (efter han kom i udvalget).
Med i ekstern gruppe, som skal evaluere set-uppet og ender med at anbefale/ansætte sig selv.
Har egen virksomhed (vedrørende ”ledelse”), da han ikke gider fodboldverdenen mere. Den giver underskud og nu får han en gylden mulighed for at rette op på økonomien og sit eftermæle i Ådalen.
Jeg har spurgt til, men aldrig fået svar på;- Hvad sagde I til at TH blev ”forfremmet” til scout? Mange taler om kulturbærere, men her er I tavse
- TB bagtaler konstant BW for at fremme sit eget udgangspunkt. Er det i klubbens ånd?
- Har endnu ikke forlænget med Slots…
- River kontrakterne over med to spillere…
- Sender folk på en ”øde ø”… Ledelseshøjskole min bare ***
- Manglende trøjenumre
- Taler kritik ned / bliver muggen ved kritiske spørgsmål…
- Hentet én spiller fra VFFs ”overskudslager”…
- Hvad har jeg glemt, som ikke taler TBs indtræden i Ådalen op?
Mine tre punkter om TB;- TB vil gerne vise, at han kan levere OB til SL (og få oprejsning for de tidligere fyringer)
- Få egen økonomi på sporet igen
- Udleve drømmene med sin højskole og liv i Italien
Min pointe – TB er væk i løbet af 2025 !
Nedenstående svar viser jo bare, hvorfor mange ikke gider at være på forummet mere !
"... evt. melde dig ind i et debatforum for dem under 12 år.
Ta' dig dog sammen man, hvor gammel er du."
Vi var en flok der svarede/fortsatte debatten sidst, men jeg skal da gerne medgive, at debatterne ikke altid følger tråd-emnet, og hvis du har sådan en hverdag kan jeg da godt forstå det smutter. Jeg har bare kun kunne forholde mig til du ville vende tilbage... men fair nok, vi må tage det som det kommer.
Jeg ved ikke hvor TB har sit hjerte, og det betyder heller ikke noget for mig. Jeg forestiller mig heller ikke det vil påvirke hans arbejde.
TB ansatte selvfølgelig ikke sig selv.
Men ellers kan jeg ikke kommentere på de påstande du remser op.
- Jeg mener det er fint med TH som scout. Min forståelse af manden er, at han har et stort netværk og samtidig er det vel også svært at finde en der ved meget mere om OB DNA, om man vil.
- Jeg ser på ingen måde han konstant bagtaler BW. Han har kommenteret på nogle ting, bevares, men han har jo også sagt positive ting.
- Nej, det har han ikke... og det er jo så sådan det må være. Slots har jo heller ikke det foregående år villet forlænge.
- Ja, der har jo været oprydning efter BW. Hvad skulle Tyler Burey og Sauli blive i OB for?
- Jamen det her er jo heller ikke en højskole. Havde han tacklet det på højskolemanerer havde du jo bare kritiseret ham for at bruge den kultur i OB. Det har du jo ikke lagt skjul på.
- Manglende trøjenumre. Var det sådan helt oprigtigt et problem, der gør vi skal snakke om det 4 måneder senere?
- Ingen tvivl om TB taler meget, og det gør han også om den kritik han og OB får. På det her stadie kort inde i ansættelse og sæson genere det mig ikke.
- Som nævnt flere gange, så gik TB og OB ikke i panik i sommer. Der blev ikke handlet ind i øst og vest, og vi kan bygge videre på det nu, der skal ikke ryddes op først som vi ellers har været van til. Du var jo også selv tidligt ude og kalde det et meget svært vindue for OB.
Det kunne jo også være, at dine ofte barnlige kommentarer gjorde folk ikke gad!? Fordi man er uenig med dig, er det fordi vi "forguder TB" og "man må ikke kritisere vores gud" eller som senest "kun folk med de rigtige meninger må skrive"
Det er jo bare plat og umodent.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment