Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det er fordi Luca har startet inde i 10 kampe for OB.
    Det er en del af samarbejdet mellem de to klubber.
    Okay takker, men synes stadigvæk det lyder lidt underligt

Han skiftede som U13-spiller til OB's ungdomsafdeling og nu skal de mange år efter, ekstraordinært, have penge for én som ikke var på kontrakt/handlet.
    Last edited by Online; 22-03-2025, 13:50.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han skiftede som U13-spiller til OB's ungdomsafdeling og nu skal de mange år efter, ekstraordinært, have penge for én som ikke var på kontrakt/handlet.
      Jeg tror det er noget OB bare gør som en slags goodwill til klubber i øens hold samarbejdet.
      Altså når man får en ungdomsspiller ind fra en klub. Det er ikke noget moderklubben har krav på, men en gestus fra OB.
      Det har før været fremme i medierne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er ikke underligt:
        https://ob.dk/oens-hold/oens-hold#oe...talentbetaling

"Beløbet udbetales til den eller de samarbejdsklubber, hvorfra spilleren er skiftet til OB. Det gælder for U8, U9, U10, U11 samt U12-årgangene, og spilleren skal have været medlem af en klub i mindst seks måneder for at modtage en betaling."
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Takker for alle tilbagemeldingerne

Så blev jeg endnu engang lidt klogere - god weekend til alle

Comment

Det er selvfølgelig et spørgsmål om pengene bliver for store, men der er da en åbning for at beholde Luca lidt endnu.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-paa-vej-vaek

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er selvfølgelig et spørgsmål om pengene bliver for store, men der er da en åbning for at beholde Luca lidt endnu.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-paa-vej-vaek
              jeg vil nu ikke ligge for meget i det - men hvor det da rart at en af vores egne har lært at udtale sig ordenligt til medierne. Og især når oprykningen lige er kommet i hus og sæsonen ikke er ovre.

Der skal jo også først lige landet et bud på ham.

Jeg tænker stadig det ender med et salg, men også pga svingende præstationer efter hans skade - så kan det da godt være der er et par hold der lige tænker sig om en ekstra gang. Var han fortsat i det absurd høje niveau han viste i starten så tror jeg ikke der var nogen tvivl.

Men der er vel også en 7-8 spillerunder han kan vise sig frem i inden transfervinduet lukker - så der er meget der kan ske endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg vil nu ikke ligge for meget i det - men hvor det da rart at en af vores egne har lært at udtale sig ordenligt til medierne. Og især når oprykningen lige er kommet i hus og sæsonen ikke er ovre.

Der skal jo også først lige landet et bud på ham.

Jeg tænker stadig det ender med et salg, men også pga svingende præstationer efter hans skade - så kan det da godt være der er et par hold der lige tænker sig om en ekstra gang. Var han fortsat i det absurd høje niveau han viste i starten så tror jeg ikke der var nogen tvivl.

Men der er vel også en 7-8 spillerunder han kan vise sig frem i inden transfervinduet lukker - så der er meget der kan ske endnu
                Det er jeg enig I, sund fornuftig håndtering af noget han nok kommer til at blive spurgt om mange gange... men tænker også på det TB siger, at vi jo trods alt er i en situation hvor vi ikke behøver acceptere bud på ham.

Som andre herinde allerede har været omkring, kunne der nok være mere værdi i at beholde ham end pengene fra et salg. Spændende hvad der må komme af bud og hvad Luca finder interessant i deriblandt.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er jeg enig I, sund fornuftig håndtering af noget han nok kommer til at blive spurgt om mange gange... men tænker også på det TB siger, at vi jo trods alt er i en situation hvor vi ikke behøver acceptere bud på ham.

Som andre herinde allerede har været omkring, kunne der nok være mere værdi i at beholde ham end pengene fra et salg. Spændende hvad der må komme af bud og hvad Luca finder interessant i deriblandt.
                  og det er jo den balancegang OB skal blive bedre til at håndtere. Vi skal helst et sted hen hvor ikke er tvunget til at sælge, og samtidig være med på at spillerne også har et ønske om at udvikle sig og komme videre i deres karriere. Simpelthen blive bedre til at lægge en plan for dem.

Og jo også derfor det nok trods alt er mest optimalt at sælge nu - fordi vi ikke er tvunget til det. Venter man et år så skal man til at sælge, man får næppe lavet endnu en forlængelse - så det optimale er nok at sælge med to år tilbage. Men det kræver naturligvis det rigtige bud lander. For OB og Luca

Comment

Working...
                  X