Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Luca Kjerrumgaard
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Så tyndt besatte synes jeg nu heller ikke vi er. Vi taler om en plads, spidsangriberen, som vi har to meget stærke kort til, der begge hører til i den absolutte top i rækken. Dertil et meget lovende talent, det er sådan set fint besat. Jeg kan ikke helt følge din argumentation om, at det skulle være et særligt ansvar at lægge på unge, at komme ind i løbet af kampen? Det klarer de nok.
Skulle det nu ske vi kommer bagud, spillet ikke fungerer og vi er tvunget til at gøre et eller andet for at vende kampen - i den situation vil jeg mene det er et stort pres at ligge på så unge spillere.
Men altså, vi er her - man har valgt at gøre som man gjorde så nu må vi bare håbe det går.
Jeg mener vi er tyndt besatte, Fenger har jo også en fortid med længere skadesforløb. Så at man ikke kunne finde en angriber/kant - på 1 divisionsniveau, enten en yngre man tog en chance med - så om vedkommende kunne udvikle sig. Eller en ældre der kunne få en 2 årig, og fungerer som backup.
Men igen - det var det valg man tog.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det jeg prøvede at sige var det kommer an på i hvilken situation vi sætter de unge i når de kommer på banen. Fører vi med et par mål, har rimeligt styr på kampen og derfor vil spare eks. Fenger, så syntes jeg det er en ting. Der vil jeg have det helt fint med at bringe Martin eller Hansborg de sidste 20-30 min.
Skulle det nu ske vi kommer bagud, spillet ikke fungerer og vi er tvunget til at gøre et eller andet for at vende kampen - i den situation vil jeg mene det er et stort pres at ligge på så unge spillere.
Men altså, vi er her - man har valgt at gøre som man gjorde så nu må vi bare håbe det går.
Jeg mener vi er tyndt besatte, Fenger har jo også en fortid med længere skadesforløb. Så at man ikke kunne finde en angriber/kant - på 1 divisionsniveau, enten en yngre man tog en chance med - så om vedkommende kunne udvikle sig. Eller en ældre der kunne få en 2 årig, og fungerer som backup.
Men igen - det var det valg man tog.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
det jeg prøvede at sige var det kommer an på i hvilken situation vi sætter de unge i når de kommer på banen. Fører vi med et par mål, har rimeligt styr på kampen og derfor vil spare eks. Fenger, så syntes jeg det er en ting. Der vil jeg have det helt fint med at bringe Martin eller Hansborg de sidste 20-30 min.
Minteh er imo et meget godt eksempel på en spiller, der tidligt fik (kampafgørende) indhop i kampe, der var på spidsen, og tog enormt store spring i sin udvikling.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Enig. Man kunne også have lejet en spiller ind for et halv ell helt år. Vi har gjort os alt for afhængige af en enkelt spiller.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg ved godt det er lidt en kæphest for dig, at unge spillere ikke skal have for meget ansvar. Men de skal altså heller ikke have for lidt. De lærer ikke meget ved kun at komme ind i kampe, der allerede er afgjort, hvor intensiteten er forsvundet, etc. Og netop unge spillere har tit det gåpåmod og den uimponerethed, der til tider skal til for at gå ind og ændre et kampbillede - og samtidig selv vokse som spillere. Jeg er for eksempel overhovedet ikke nervøs for om Martin eller Hansborg kan klare at komme ind i kampe, der stadig er på vippen. Man skal selvsagt ikke forvente af dem, at de skal ind og være stamspillere og ledere på banen på nuværende tidspunkt, men derfra og til at få længere indhop i betydende kampe, der endnu ikke er afgjort, eller sågar startpladser i ny og næ, er der imo meget langt.
Minteh er imo et meget godt eksempel på en spiller, der tidligt fik (kampafgørende) indhop i kampe, der var på spidsen, og tog enormt store spring i sin udvikling.
Men det er jo det valg TB har taget - han har jo selv udtalt at der skal være plads til de unge (ved skader og karantæner) så lad os håbe han har ret. Regner trods alt med han ved lidt mere om at drive en klub end jeg gør
Men enig i den tilgang er jeg bare helt grundlæggende ikke. Og ja du kan finde eksempler; Minteh, Slotsager som havde et åbenlyst talent kunne gå ind nærmest fra dag 1. Langt de fleste af de unge vi ser har bare brug for noget mere tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Skal vi ikke lige se hvordan den/se næste kampe uden Luca går inden vi kan konkludere, hvor afhængig vi har gjort os af ham?
Det er jo ikke det samme som at Max ikke kan afløse for ham - men kan Max så holde sig i ro og blive på sin plads i angrebet? Og kommer vi så ikke til at mangle hans arbejdsiver andre steder i vores pres?
- Likes 2
Comment
-
Altså han har jo stort set spillet 90 min hver gang - selv om han nok kunne have brugt lidt pauser. Og han har scoret halvdelen af vores mål - så selvfølgelig er vi afhængige af ham.
Det er jo ikke det samme som at Max ikke kan afløse for ham - men kan Max så holde sig i ro og blive på sin plads i angrebet? Og kommer vi så ikke til at mangle hans arbejdsiver andre steder i vores pres?
Comment
-
det er klart. Og det kan sagtens være man ville være nødt til at hente en man ikke var helt hooked på. Måske på en 2 årig aftale - for at komme igennem 1 division.
I den ideelle verden så fik vi ingen skader og kørte bare sæsonen igennem, lagde lidt på i vintervinduet osv.
Men vi skal lige klare os igennem 1 division først. Pt ser det jo rigtigt fornuftigt ud, nu må vi se hvordan vi klarer det første større setback
Vores hold er ikke gode nok til at være sikre, når/hvis vi rykker op. Derfor ser jeg ingen grund til at hente mere middelmådighed.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Der er ikke to hold som er så gode, at de kan hente vores forspring, og henvise os til 3. pladsen.
Vores hold er ikke gode nok til at være sikre, når/hvis vi rykker op. Derfor ser jeg ingen grund til at hente mere middelmådighed.
- Og så vil jeg jo også mene det vil være en skuffelse "kun" at rykke op som nr 2...vi skal sgu da vinde divisionen - nu vi har en chance for at slutte nr.1
Man lavede samme nummer sidste år. Man hentede Köhler til midtbanen og mente det var nok...de fleste kunne se vi var for tyndt besatte, og man var jo så også nødt til at finde en kontraktfri spiller fra Sven gik i stykker.
- Likes 1
Comment
-
Der er risici forbundet med alle valg, fordele og ulemper. Det ville også være risici ved at hente spillere ind, især når man har to så kompetente spillere. Selv hvis Fenger skulle bliver skadet, findes der stadig løsninger, og så er der altså kun 10 kampe tilbage til pausen. Så kan slet slet ikke se problemet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Nej nej nej, det er det da overhovedet ikke. Hvis du tror, at unge spillere er så skrøbelige, vil jeg bare sige, at det er altså ikke tilfældet. De her spillere har trænet i årevis i et elitemiljø, og ville slet ikke nå her hen, hvis de ikke kunne tåle at blive skiftet ind i en kamp, hvor der er behov for at vende en udvikling. Var de sådanne nervevrag, var de stoppet forlængst. Der er jo iøvrigt ingen der ville klandre dem hvis holdet alligevel tabte, de var jo ikke på banen da problemerne opstod, så du misforstår også hele dynamikken omkring sådan en situation.
Der er risici forbundet med alle valg, fordele og ulemper. Det ville også være risici ved at hente spillere ind, især når man har to så kompetente spillere. Selv hvis Fenger skulle bliver skadet, findes der stadig løsninger, og så er der altså kun 10 kampe tilbage til pausen. Så kan slet slet ikke se problemet.
Men vi bliver næppe enige. Og fra den sportslige ledelse har man jo truffet sit valg. Vi håber de får ret.
- Likes 2
Comment
-
det er da vidst lidt af en tilsnigelse at jeg skulle have kaldt dem skrøbelige. Jeg mener blot man bør passe lidt bedre på dem - netop give dem tid.
Men vi bliver næppe enige. Og fra den sportslige ledelse har man jo truffet sit valg. Vi håber de får ret.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
Comment