Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Luca Kjerrumgaard
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Men sammenligningen er jo altså en smule skør :D.
OB spiller ikke i den øverste række!
Så at Luca ikke spiller i den øverste række mener jeg ikke er det største problem ved en sådan liste - det er bare generelt svært at sammenligne på tværs af ligaer.
Men angriber, under 23 der har spillet x-antal min. der klare han sig så ganske fint.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Rigtigt. Dog burde der heller ikke være nogen med fra en historisk ringe superliga. Tendensen er superligaen sakker bagud ift de større ligaer. Pengene ødelægger sporten.
Men 1. div er jo altså langt under suppen og langt under alle de øverste ligaer, det giver ingen mening at tage sådan en række med. Screenshot 2024-10-16 at 14-11-39 Country coefficients UEFA rankings UEFA.com.png
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Men sammenligningen er jo altså en smule skør :D.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
fint med noget positiv omtale - og ganske fortjent.
Dog en lidt underlig liste - er det angribere som ikke er "slået igennem" endnu eller hvordan har de sammensat den? Bare af danske angribere under 23 tænker jeg da at en spiller som Højlund bør kunne gøre sig på en sådan liste
https://ob.dk/nyheder/2024/oktober/l...ende-angribere
Leave a comment:
-
Dog en lidt underlig liste - er det angribere som ikke er "slået igennem" endnu eller hvordan har de sammensat den? Bare af danske angribere under 23 tænker jeg da at en spiller som Højlund bør kunne gøre sig på en sådan liste
Tænker ikke nogen bliver solgt fordi deres navn optræder på denne underlige liste.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå for satan… Dette gør det ikke nemmere at holde på ham…
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...em-talentliste
Men vildt fedt at lille OB gør det endnu engang
Leave a comment:
-
Så for satan… Dette gør det ikke nemmere at holde på ham…
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...em-talentliste
Men vildt fedt at lille OB gør det endnu engang
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi fangede Luca Kjerrumgaard efter dagens træning for at få en kommentar på hele hans situation.
Kjerrumgaard er tilbage i solen: Sigter efter kampen mod Roskilde - OBstruktion
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men den streak han har gang i kunne vel nok være interessant for U21 selvom de har gode spillere til pladsen .. nu bliver det i hvert fald ikke testet .. ved ikke hvad de har af kampe ..
Luca skulle så slå Bøving, Biereth, Bech, Kvistgaarden eller Osula af...
Leave a comment:
Leave a comment: