Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Andre gange fordi jeg rejser i tidszoner fra Columbia til Japan og derfor ikke altid har mulighed for at svare eller simpelthen glemmer det, da jeg også skal styre en forretning.
Ja, jeg vender tilbage og svarer på jeres spørgsmål, men du selekterer selv på, hvad du vil svare på. Jeg har spurgt mht. TH mange gange, men uden svar (hvad jeg har set).
Så igen mht. TB (som nok burde være i en anden tråd)
TB har erklærede sin kærlighed til BIF. Klæder sig offentligt i BIF-trøje, men nu er kærligheden åbenbart tilbage i Ådalen (efter han kom i udvalget).
Med i ekstern gruppe, som skal evaluere set-uppet og ender med at anbefale/ansætte sig selv.
Har egen virksomhed (vedrørende ”ledelse”), da han ikke gider fodboldverdenen mere. Den giver underskud og nu får han en gylden mulighed for at rette op på økonomien og sit eftermæle i Ådalen.
Jeg har spurgt til, men aldrig fået svar på;
- Hvad sagde I til at TH blev ”forfremmet” til scout? Mange taler om kulturbærere, men her er I tavse
- TB bagtaler konstant BW for at fremme sit eget udgangspunkt. Er det i klubbens ånd?
- Har endnu ikke forlænget med Slots…
- River kontrakterne over med to spillere…
- Sender folk på en ”øde ø”… Ledelseshøjskole min bare ***
- Manglende trøjenumre
- Taler kritik ned / bliver muggen ved kritiske spørgsmål…
- Hentet én spiller fra VFFs ”overskudslager”…
- Hvad har jeg glemt, som ikke taler TBs indtræden i Ådalen op?
Mine tre punkter om TB;
- TB vil gerne vise, at han kan levere OB til SL (og få oprejsning for de tidligere fyringer)
- Få egen økonomi på sporet igen
- Udleve drømmene med sin højskole og liv i Italien
Min pointe – TB er væk i løbet af 2025 !
Nedenstående svar viser jo bare, hvorfor mange ikke gider at være på forummet mere !
"... evt. melde dig ind i et debatforum for dem under 12 år.
Ta' dig dog sammen man, hvor gammel er du."
Leave a comment: