Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    På papiret har vi, men vi spiller et nyt system og de kender rækken bedre end vi gør. Så tror også det bliver tæt, især hvis vi ikke bliver bedre til at få afleveringerne ind i feltet til at sidde i skabet. Desuden tror jeg, de vil være bedre til at udnytte deres chancer på kontraangreb end Esbjerg var. Synes vi er for langsomme i den del af spillet.
    Synes det så godt ud i går. Måske på en billig baggrund pga modstanderen men man kunne se hvad SK vil og at holdet er med.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Personligt tror jeg på en svær kamp mod Hvidovre, men jeg tror og forventer en sejr.

      Esbjerg er i mine øjne en dygtigere modstander end Hvidovre, særligt offensivt. Så truslen mod OB’s bagkæde bliver mindre end på vestkysten til gengæld står de nok lidt mere kompakt end vestjyderne, og deres forsvar er vant til et lidt højere niveau.

      Jeg ser Hvidovre som svækket uden Spelmann, Thomsen og Thomas Jørgensen siden sidste sæson, mens jeg faktisk føler, vi står et bedre sted.

      Jeg tror på 2-0 på hjemmebane over Hvidovre.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Synes det så godt ud i går. Måske på en billig baggrund pga modstanderen men man kunne se hvad SK vil og at holdet er med.
        Jo, men på en meget billig baggrund. HB Køge både spillede og dækkede op som en 2 div. hold. Vi fik pladsen til at gøre hvad vi ville. Hvidovre er en helt anden sag. Men der er da meget positivt at tage med fra i går. Men ligesom vi ikke skulle gå helt i kulkælderen efter spillet imod Esbjerg, skal vi heller ikke tror at vi nu bare køre oprykningen hjem efter kampen imod HB Køge. Der er stor forskel på holdene i 1 div. og imod et andet nedrykker hold, skal vi ikke tage noget forgivet, blot fordi vi har vundet over et af de ringeste hold i 1. div.

        Comment


          #19
          SK vil have nogle afslutninger, vi sad bagved OB’s trænerbænk igår, og han blev rasende på et tidspunkt
          på Ejdum, da han spillede bolden og det løb ud i sandet
          stedet for at afslutte på mål, hvor dej lignede at han
          havde frit skud.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
            Personligt tror jeg på en svær kamp mod Hvidovre, men jeg tror og forventer en sejr.

            Esbjerg er i mine øjne en dygtigere modstander end Hvidovre, særligt offensivt. Så truslen mod OB’s bagkæde bliver mindre end på vestkysten til gengæld står de nok lidt mere kompakt end vestjyderne, og deres forsvar er vant til et lidt højere niveau.

            Jeg ser Hvidovre som svækket uden Spelmann, Thomsen og Thomas Jørgensen siden sidste sæson, mens jeg faktisk føler, vi står et bedre sted.

            Jeg tror på 2-0 på hjemmebane over Hvidovre.
            Jeg tror også den bliver svær og vi vinder 2-1 og Hvidovre får deres mål på en kontra.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Ja. :-)
              Hvidovre slog OB to gange i Odense i sidste sæson og OB er ikke blevet et bedre hold siden da …
              Ved faktisk ikke hvad der har været af ændringer i HIF ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Hvidovre slog OB to gange i Odense i sidste sæson og OB er ikke blevet et bedre hold siden da …
                Ved faktisk ikke hvad der har været af ændringer i HIF ..
                Du må lige definere "ikke blevet bedre siden da". Jeg synes netop der er mere Hold- og korpsånd end der var især i afslutningen af sidste sæson. Måske mangler vi erfaring og rutine i fht. det, men holdmæssigt synes jeg det går den rigtige vej

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Hvidovre slog OB to gange i Odense i sidste sæson og OB er ikke blevet et bedre hold siden da …
                  Ved faktisk ikke hvad der har været af ændringer i HIF ..
                  Man kan også sige at OB udraderede Køge igår på udebane, mens Hvidovre skulle bruge et straffespark for at slå samme hold på hjemmebane 1-0.

                  Comment


                    #24
                    Lader til at Divisionsforeningen har undervurderet opgaven

                    https://bold.dk/fodbold/nyheder/viap...-utilstedeligt

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvor skal vi stå os med sæsonkort til RMN. Vi skal vel ikke købe ny billet til Barfoed eller familie tribunen.
                      Mener at have læst eller hørt, at det er de hvide pladser på Barfoed. Men er ikke sikker.

                      Comment


                        #26
                        Jeg håber på at vi slå Hvidovre klart, der er noget at revanchere fra sidste sæson. Spiller fra spiller er vi helt sikkert bedre og de har jo mistet en del spillere. På en propfyldt stadion, også uden RMN tribunen, skal vi simpelthen tage hævn for sidste sæsons rædselsfulde hjemmekampene mod Hvidovre. Så, fortsæt bare vores stime af to vundne kampe.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Du må lige definere "ikke blevet bedre siden da". Jeg synes netop der er mere Hold- og korpsånd end der var især i afslutningen af sidste sæson. Måske mangler vi erfaring og rutine i fht. det, men holdmæssigt synes jeg det går den rigtige vej
                          Fair nok … ånden er nok blevet bedre men tror ikke at det nuværende hold ville klare sig bedre i SL end sidste sæsons hold ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det skal simpelthen være kampen hvor vi tager 3 i træk. Lidt godt vejr og 10.000 på stadion. Så bliver det godt

                            Spændende at se hybrid tæppet i aktion. Jeg vil lige holde øje med om man måske snupper en træning eller 2 derude sidst på ugen
                            Hvis der er nogen der ligger inde med en billet til kampen de ikke skal bruge, er jeg meget interesseret.

                            Comment


                              #29
                              Tager også gerne mod en billet, hvis nogen skulle have en i overskud.

                              Comment


                                #30
                                Beklager, men synes altså det er lidt vildt/sjovt at Tyler giver 2,6, mens Frederik Høgh giver 3,15 som målscorer i kampen.

                                Selven 3,50, det samme som Simon Makienok.

                                Nogle der har en ide om, hvordan Danske Spil beregner deres odds

                                Comment

                                Working...
                                X