Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Hvidovre
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Personligt tror jeg på en svær kamp mod Hvidovre, men jeg tror og forventer en sejr.
Esbjerg er i mine øjne en dygtigere modstander end Hvidovre, særligt offensivt. Så truslen mod OB’s bagkæde bliver mindre end på vestkysten til gengæld står de nok lidt mere kompakt end vestjyderne, og deres forsvar er vant til et lidt højere niveau.
Jeg ser Hvidovre som svækket uden Spelmann, Thomsen og Thomas Jørgensen siden sidste sæson, mens jeg faktisk føler, vi står et bedre sted.
Jeg tror på 2-0 på hjemmebane over Hvidovre.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Synes det så godt ud i går. Måske på en billig baggrund pga modstanderen men man kunne se hvad SK vil og at holdet er med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægPersonligt tror jeg på en svær kamp mod Hvidovre, men jeg tror og forventer en sejr.
Esbjerg er i mine øjne en dygtigere modstander end Hvidovre, særligt offensivt. Så truslen mod OB’s bagkæde bliver mindre end på vestkysten til gengæld står de nok lidt mere kompakt end vestjyderne, og deres forsvar er vant til et lidt højere niveau.
Jeg ser Hvidovre som svækket uden Spelmann, Thomsen og Thomas Jørgensen siden sidste sæson, mens jeg faktisk føler, vi står et bedre sted.
Jeg tror på 2-0 på hjemmebane over Hvidovre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja. :-)
Ved faktisk ikke hvad der har været af ændringer i HIF .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvidovre slog OB to gange i Odense i sidste sæson og OB er ikke blevet et bedre hold siden da …
Ved faktisk ikke hvad der har været af ændringer i HIF ..
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvidovre slog OB to gange i Odense i sidste sæson og OB er ikke blevet et bedre hold siden da …
Ved faktisk ikke hvad der har været af ændringer i HIF ..
- Likes 1
Comment
-
Lader til at Divisionsforeningen har undervurderet opgaven
https://bold.dk/fodbold/nyheder/viap...-utilstedeligt
Comment
-
Jeg håber på at vi slå Hvidovre klart, der er noget at revanchere fra sidste sæson. Spiller fra spiller er vi helt sikkert bedre og de har jo mistet en del spillere. På en propfyldt stadion, også uden RMN tribunen, skal vi simpelthen tage hævn for sidste sæsons rædselsfulde hjemmekampene mod Hvidovre. Så, fortsæt bare vores stime af to vundne kampe.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDu må lige definere "ikke blevet bedre siden da". Jeg synes netop der er mere Hold- og korpsånd end der var især i afslutningen af sidste sæson. Måske mangler vi erfaring og rutine i fht. det, men holdmæssigt synes jeg det går den rigtige vej"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet skal simpelthen være kampen hvor vi tager 3 i træk. Lidt godt vejr og 10.000 på stadion. Så bliver det godt
Spændende at se hybrid tæppet i aktion. Jeg vil lige holde øje med om man måske snupper en træning eller 2 derude sidst på ugen
Comment
Comment