Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Beklager, men synes altså det er lidt vildt/sjovt at Tyler giver 2,6, mens Frederik Høgh giver 3,15 som målscorer i kampen.

    Selven 3,50, det samme som Simon Makienok.

    Nogle der har en ide om, hvordan Danske Spil beregner deres odds
    De ser lidt skøre ud. Der er odds 2.15 på Hansborg og helt nede på 1,31 på Deedson. Dem ville jeg nok ikke spille. 1,83 på Kjerrumgaard er godt nok lavt, men den kunne man næsten overveje.

    Kunne dog godt ligne, at de har OB til ret stor favorit og derfor har ret lave odds på alle offensivspillere i tilfælde af, at de pludselig skulle starte.

    EDIT: Og så igen. Odds 16 på Rami. Ejdum eller Mickelson er nok bedste bud på fornuftige odds på OB-spillere som målscorer.
    Last edited by Agbre; 30-07-2024, 12:46.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Beklager, men synes altså det er lidt vildt/sjovt at Tyler giver 2,6, mens Frederik Høgh giver 3,15 som målscorer i kampen.

      Selven 3,50, det samme som Simon Makienok.

      Nogle der har en ide om, hvordan Danske Spil beregner deres odds
      Nej, men deres risikovillighed er meget lav. Og deres viden om vores og Hvidovres hold er kan ligge på et meget lille sted.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        De ser lidt skøre ud. Der er odds 2.15 på Hansborg og helt nede på 1,31 på Deedson. Dem ville jeg nok ikke spille. 1,83 på Kjerrumgaard er godt nok lavt, men den kunne man næsten overveje.

        Kunne dog godt ligne, at de har OB til ret stor favorit og derfor har ret lave odds på alle offensivspillere i tilfælde af, at de pludselig skulle starte.

        EDIT: Og så igen. Odds 16 på Rami. Ejdum eller Mickelson er nok bedste bud på fornuftige odds på OB-spillere som målscorer.
        Oddsene på Selven og Tyler skal vel alt andet lige også ses i lyset af, at væddemål udgår hvis spillerne ikke kommer på banen. Dermed skal oddsene også sættes som de ville blive, hvis de stod til at spille, da oddsne ikke skal reflektere, hvis sandsynligt det er, de kommer på banen. Når det er sagt synes jeg det ville være meget lave odds på både Selven og Tyler selv hvis de stod til at starte inde.

        Comment


          #34
          Er der nogen der ved om ståpladserne i hjørnerne er lukket på lørdag?
          Savner egentlig lidt info omkring nedlukningen af tribunen mod Hvidovre. OB plejer da ellers at være rigtig dygtige til at melde info ud til os betalende gæster i butikken.
          Er boderne mon også lukket?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Er der nogen der ved om ståpladserne i hjørnerne er lukket på lørdag?
            Savner egentlig lidt info omkring nedlukningen af tribunen mod Hvidovre. OB plejer da ellers at være rigtig dygtige til at melde info ud til os betalende gæster i butikken.
            Er boderne mon også lukket?
            Meget enig - det ville klæde OB med en udmelding - de må da have en plan på nuværende tidspunkt.
            Lidt anarkistisk kunne jeg som en af "kedelige " sæsonkortholdere jo fremføre at når man ikke vil have siddende og ikke syngende folk på stemningstribunen - så vil vi altså gerne frabede os larmende og hoppende fans på vores dejligt rolige Barfoed Tribune

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Er der nogen der ved om ståpladserne i hjørnerne er lukket på lørdag?
              Savner egentlig lidt info omkring nedlukningen af tribunen mod Hvidovre. OB plejer da ellers at være rigtig dygtige til at melde info ud til os betalende gæster i butikken.
              Er boderne mon også lukket?
              Tror ikke de er lukket. På sidste udebanetur med fanklubben fik information at stemningsskaber samler sig i hjørnet Barfoed/RMN. Så tror også det andre hjørne er ikke lukket og det er kun RMN-tribunen selv vi kan ikke stå på.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Fik e-mail fra OB:
                "Du - og alle andre med et gyldigt sæsonkort eller OB-abonnement til Richard Møller Nielsen Tribunen - vil derfor i stedet have adgang til de unummererede pladser på den nedre del af Barfoed Group Tribunen samt på ståpladserne i hjørnerne af Richard Møller Nielsen Tribunen. Du skal således ikke købe en ny billet, hvis du har sæsonkort eller OB-abonnement til Richard Møller Nielsen Tribunen."
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Deler lige lidt fra træning idag.

                  Trybull ikke tilstede - Selven var der, Tyler tilbage…., Aske var tilstede

                  Don trænede med fys i 20-30 min, og gik så ind igen.

                  Ivancevic var tilbage, og det er sku et dejligt gensyn, han spillede B hold sammen med Slots

                  Der var stort set kun taktisk træning, og 11 mod 11 træning idag.

                  Myhra
                  Owusu BP Gomez Nico
                  Bonde Manneh Ejdum
                  Jenner Luca Fenger

                  God intensitet og stort fokus på opspilssituationer og presspil.

                  Bonde havde nogle situationer hvor Krogh var efter ham for ikke at skyde på mål. Oplagte situationer for ham.

                  Ikke det helt vilde at berette ellers.

                  Comment


                    #39
                    Tak for alle jeres træningsupdates. Det er for længe siden, jeg selv har været i Ådalen.

                    Jeg synes sgu, det er en fed opstilling. Det glæder mig virkeligt at se det hold!

                    Fenger og Luca er en fed duo (Fenger trækker ofte ind og agerer frontangriber ved siden af Luca) og så kam højrekanten flagre mere rundt. Jenner mangler stadig at forløse talentet i kamp.

                    Vi mangler én til til den centrale midt og en venstrebenet back samt en angriber/kant. Vi har ikke travlt, og i min bog skal man tænke langsigtet og skynde sig langsomt, som det hedder på moderne virksomhedssprog.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Deler lige lidt fra træning idag.

                      Trybull ikke tilstede - Selven var der, Tyler tilbage…., Aske var tilstede

                      Don trænede med fys i 20-30 min, og gik så ind igen.

                      Ivancevic var tilbage, og det er sku et dejligt gensyn, han spillede B hold sammen med Slots

                      Der var stort set kun taktisk træning, og 11 mod 11 træning idag.

                      Myhra
                      Owusu BP Gomez Nico
                      Bonde Manneh Ejdum
                      Jenner Luca Fenger

                      God intensitet og stort fokus på opspilssituationer og presspil.

                      Bonde havde nogle situationer hvor Krogh var efter ham for ikke at skyde på mål. Oplagte situationer for ham.

                      Ikke det helt vilde at berette ellers.
                      Godt at høre, tak for update.

                      Jeg håber virkelig ivancevic får en reel chance, har lyst til at være her, og holder sig skadesfri.

                      En stopper-kvartet der hedder Bjørn, Ivan, gomez og Berthel-Askou lyder helt fint for mig (forudsætter slots bliver solgt)

                      Comment


                        #41
                        Nogen som ved om der er træning i morgen i Ådalen eller på stadion?
                        Last edited by andlox; 01-08-2024, 16:48.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Nogen som ved om der er træning i morgen i Ådalen eller på stadion?
                          Ådalen.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                            Ådalen.
                            Jeg kommer. Vi ses?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Tak for alle jeres træningsupdates. Det er for længe siden, jeg selv har været i Ådalen.

                              Jeg synes sgu, det er en fed opstilling. Det glæder mig virkeligt at se det hold!

                              Fenger og Luca er en fed duo (Fenger trækker ofte ind og agerer frontangriber ved siden af Luca) og så kam højrekanten flagre mere rundt. Jenner mangler stadig at forløse talentet i kamp.

                              Vi mangler én til til den centrale midt og en venstrebenet back samt en angriber/kant. Vi har ikke travlt, og i min bog skal man tænke langsigtet og skynde sig langsomt, som det hedder på moderne virksomhedssprog.
                              Er helt enig. Og 4 fra Akademiet i starteren. Det jo udmærket.

                              Jeg er også enig i at vi skal have det ind du beskriver, og i mit hoved skal vi ikke stresse. Der kommer altid nogle åbninger de sidste 2-3 uger af vinduet, som måske ikke havde være mulige for 1 måned siden.
                              For nu er jeg tryk ved truppen, men over 1 hel sæson, er bredden for smal.
                              Så når vi går ud af vinduet om 1 måned, skal vi helst have hentet 3 forstærkninger - som passer ind.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Er helt enig. Og 4 fra Akademiet i starteren. Det jo udmærket.

                                Jeg er også enig i at vi skal have det ind du beskriver, og i mit hoved skal vi ikke stresse. Der kommer altid nogle åbninger de sidste 2-3 uger af vinduet, som måske ikke havde være mulige for 1 måned siden.
                                For nu er jeg tryk ved truppen, men over 1 hel sæson, er bredden for smal.
                                Så når vi går ud af vinduet om 1 måned, skal vi helst have hentet 3 forstærkninger - som passer ind.
                                Enig. Jeg tror på 6-8 ud og 3-5 ind. Det bliver en vild måned.
                                Vi må bare håbe at de holder fokus på banen og tager en masse sejre så vi holder dette momentum

                                Var sgu lidt overrasket over at se Aske tilbage. Havde håbet det kapitel var overstået

                                Men fedt at se Ivan tilbage. Han havde en super god træning og lignede en der var klar til at træde ind på holdet med det samme

                                Comment

                                Working...
                                X