Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - Hvidovre

    Det skal simpelthen være kampen hvor vi tager 3 i træk. Lidt godt vejr og 10.000 på stadion. Så bliver det godt

    Spændende at se hybrid tæppet i aktion. Jeg vil lige holde øje med om man måske snupper en træning eller 2 derude sidst på ugen

    #2
    10.000 bliver vel umuligt med en lukket Rmn tribune :(

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      10.000 bliver vel umuligt med en lukket Rmn tribune :(
      Sidder der ikke kun 3000-3500 ca på den tribune? Burde lige være muligt. Men det bliver tight. Jeg har købt til Barfoed denne gang

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        10.000 bliver vel umuligt med en lukket Rmn tribune :(
        Hvorfor er tribunen lukket?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

          Hvorfor er tribunen lukket?
          Du følger ikke meget med

          https://fyens.dk/ob/ballade-paa-tils...100-000-kroner

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Hvorfor er tribunen lukket?
            straf for balladen i Viborg

            Comment


              #7
              Hvor skal vi stå os med sæsonkort til RMN. Vi skal vel ikke købe ny billet til Barfoed eller familie tribunen.

              Comment


                #8
                Eller får vi udeholdets tribune + udvidet afsnit.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Hvor skal vi stå os med sæsonkort til RMN. Vi skal vel ikke købe ny billet til Barfoed eller familie tribunen.
                  Godt spørgsmål. Vildt nok at man slet ikke har været ude med info omkring dette endnu. Mon ikke bare de rykker alle RMN sæsonkort til Familie tribunen

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gud! Det havde jeg da glemt alt om.

                    Øv Bøv, den stemning mangler på stadion.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Godt spørgsmål. Vildt nok at man slet ikke har været ude med info omkring dette endnu. Mon ikke bare de rykker alle RMN sæsonkort til Familie tribunen
                      Det bliver nedre del af Barfoed og stemningsskaber skal positionere sig i område af hjørnet til RMN. Det er til mindst den information vi fiki dag på udebaneturen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Jeg tror det bliver en vanskelig kamp hvor HIF går til sagen på samme måde som sidste sæson i en afventende stil, så det kan sagtens komme til at ligne EfB-kampen hvor vi skal "passe på ne'e bag i selvfølgelig". HIF spillede i går 0-0 mod KIF i Kolding som jeg tror er et godt sub-tophold i NB-ligaen så kampen på lørdag bliver måske den sværeste kamp indtil nu i denne sæson. HIF var meget på bolden og havde en del afslutninger uden særlig god kvalitet
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg tror det bliver en vanskelig kamp hvor HIF går til sagen på samme måde som sidste sæson i en afventende stil, så det kan sagtens komme til at ligne EfB-kampen hvor vi skal "passe på ne'e bag i selvfølgelig". HIF spillede i går 0-0 mod KIF i Kolding som jeg tror er et godt sub-tophold i NB-ligaen så kampen på lørdag bliver måske den sværeste kamp indtil nu i denne sæson. HIF var meget på bolden og havde en del afslutninger uden særlig god kvalitet
                          Tænker det bliver en meget tæt og målfattig kamp med os meget på bolden. Vi har jo bedre spillere. Men har vi et bedre hold?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tænker det bliver en meget tæt og målfattig kamp med os meget på bolden. Vi har jo bedre spillere. Men har vi et bedre hold?
                            Ja. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ja. :-)
                              På papiret har vi, men vi spiller et nyt system og de kender rækken bedre end vi gør. Så tror også det bliver tæt, især hvis vi ikke bliver bedre til at få afleveringerne ind i feltet til at sidde i skabet. Desuden tror jeg, de vil være bedre til at udnytte deres chancer på kontraangreb end Esbjerg var. Synes vi er for langsomme i den del af spillet.

                              Comment

                              Working...
                              X