Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må håbe at han er på vej videre
    Tror han ryger til et hold i Superligaen. AGF tænker jeg.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
      Kan forstå på SFÅ at DD og Selven ikke bliver klar, da de begge er småskadet. Selven ville nok ikke blive udtaget, men spændende hvem der spiller istedet for DD.
      Jeg mener at have læst, at der blev trænet med Jenner og Fenger sidst i 11 mod 11, så mon ikke det bliver de to?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

        Jeg mener at have læst, at der blev trænet med Jenner og Fenger sidst i 11 mod 11, så mon ikke det bliver de to?
        Lyder som et godt bud.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
          Kan forstå på SFÅ at DD og Selven ikke bliver klar, da de begge er småskadet. Selven ville nok ikke blive udtaget, men spændende hvem der spiller istedet for DD.
          Har Selven ikke været "skadet" i meget lang tid

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
            Kan forstå på SFÅ at DD og Selven ikke bliver klar, da de begge er småskadet. Selven ville nok ikke blive udtaget, men spændende hvem der spiller istedet for DD.
            Tænker da det er ret oplagt, at det bliver Markus Jensen?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Har Selven ikke været "skadet" i meget lang tid
              Han var vist ikke skadet da han kom tilbage fra udlejning, såvidt jeg lige husker. men selvom han var klar tvivler jeg på at han ville blive udtaget.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Jeg tror på 6-8 ud og 3-5 ind. Det bliver en vild måned.
                Vi må bare håbe at de holder fokus på banen og tager en masse sejre så vi holder dette momentum

                Var sgu lidt overrasket over at se Aske tilbage. Havde håbet det kapitel var overstået

                Men fedt at se Ivan tilbage. Han havde en super god træning og lignede en der var klar til at træde ind på holdet med det samme
                Jeg tror simpelthen ikke på +10 handler ud/ind i resten af vinduet. Det er i store træk en hver 3.dag.
                Det får jo Wesstrøms meriter til at blegne.
                Tænker nærmere 4 højst 5 ud. 1 eller 2 ind. Man venter til vinter med at forstærke holdet, med mindre vi taber 3 kampe i august.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Tænker da det er ret oplagt, at det bliver Markus Jensen?
                  Jo, der er ikke så mange alternativer. Synes godt vi kunne bruge en kant mere især når DD nok ryger i løbet af vinduet og/eller Fenger.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Trybull ikke med i træningen, så gætter han er på vej videre
                    Tyler og Aske opvarmer alene.
                    Hmm, måske er den sag afklaret og der kommer en udmelding.
                    Håber Troels har en anden, yngre spiller i kikkerten allerede

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Jeg tror simpelthen ikke på +10 handler ud/ind i resten af vinduet. Det er i store træk en hver 3.dag.
                      Det får jo Wesstrøms meriter til at blegne.
                      Tænker nærmere 4 højst 5 ud. 1 eller 2 ind. Man venter til vinter med at forstærke holdet, med mindre vi taber 3 kampe i august.
                      Jeg tror sagtens vi kan ramme 10 ind/ud.

                      2-3 salg
                      1-2 udlejninger
                      1-2 ophævelser af kontrakt
                      3-5 indkøb

                      Tror ikke det bliver helt skævt. Viljen er der ihverfald. Tyler,Aske og Fenger har jo allerede haft 3/4 fod ud af døren. Bliver faktisk overrasket hvis vi ikke rammer 10

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg tror sagtens vi kan ramme 10 ind/ud.

                        2-3 salg
                        1-2 udlejninger
                        1-2 ophævelser af kontrakt
                        3-5 indkøb

                        Tror ikke det bliver helt skævt. Viljen er der ihverfald. Tyler,Aske og Fenger har jo allerede haft 3/4 fod ud af døren. Bliver faktisk overrasket hvis vi ikke rammer 10
                        Jamen lad os tælle sammen om 30 dage

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Jamen lad os tælle sammen om 30 dage
                          Aftale

                          Min påstand er at der kommer 10 ind/ud den næste måned

                          Comment


                            #73
                            Søren Krogh fortæller lidt om de to, der trænede for sig selv i dag, og så ser han frem til kampen mod Hvidovre i morgen.

                            Krogh ser frem til sæsonens første hjemmekamp - OBstruktion

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Tænker da det er ret oplagt, at det bliver Markus Jensen?
                              Enig, så kan William Martin og Hansborg komme ind når der skal friske kræfter til på hvir sidd af Luca.

                              Comment


                                #75
                                Nå, nogen der har et tip til, hvordan jeg ser kampen i morgen?

                                Comment

                                Working...
                                X