Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Hvidovre
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægKan forstå på SFÅ at DD og Selven ikke bliver klar, da de begge er småskadet. Selven ville nok ikke blive udtaget, men spændende hvem der spiller istedet for DD.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Jeg tror på 6-8 ud og 3-5 ind. Det bliver en vild måned.
Vi må bare håbe at de holder fokus på banen og tager en masse sejre så vi holder dette momentum
Var sgu lidt overrasket over at se Aske tilbage. Havde håbet det kapitel var overstået
Men fedt at se Ivan tilbage. Han havde en super god træning og lignede en der var klar til at træde ind på holdet med det samme
Det får jo Wesstrøms meriter til at blegne.
Tænker nærmere 4 højst 5 ud. 1 eller 2 ind. Man venter til vinter med at forstærke holdet, med mindre vi taber 3 kampe i august.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg tror simpelthen ikke på +10 handler ud/ind i resten af vinduet. Det er i store træk en hver 3.dag.
Det får jo Wesstrøms meriter til at blegne.
Tænker nærmere 4 højst 5 ud. 1 eller 2 ind. Man venter til vinter med at forstærke holdet, med mindre vi taber 3 kampe i august.
2-3 salg
1-2 udlejninger
1-2 ophævelser af kontrakt
3-5 indkøb
Tror ikke det bliver helt skævt. Viljen er der ihverfald. Tyler,Aske og Fenger har jo allerede haft 3/4 fod ud af døren. Bliver faktisk overrasket hvis vi ikke rammer 10
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror sagtens vi kan ramme 10 ind/ud.
2-3 salg
1-2 udlejninger
1-2 ophævelser af kontrakt
3-5 indkøb
Tror ikke det bliver helt skævt. Viljen er der ihverfald. Tyler,Aske og Fenger har jo allerede haft 3/4 fod ud af døren. Bliver faktisk overrasket hvis vi ikke rammer 10
Comment
-
Søren Krogh fortæller lidt om de to, der trænede for sig selv i dag, og så ser han frem til kampen mod Hvidovre i morgen.
Krogh ser frem til sæsonens første hjemmekamp - OBstruktion
- Likes 4
Comment
Comment