Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Slut 4 - 0

    så noget bedre ud end mod Efb - måske den svagere modstand - måske de bare har rystet lidt nerver af sig.

    Bonde så noget bedre ud i dag. Mickelson gør det fint - men venstreback er han ikke - håber vi finder en til den plads. Luca fortsætter stilen, 2 mål og burde nok have lavet et par stykker til.

    Med al den snak der har været om mere fart og direkte i vores spil - hurtige afslutninger, så syntes jeg stadig det bliver for omstændeligt - i stedet for at få bolden i feltet bliver den ofte spillet på tværs af feltet...Men - når ellers vi fik tempo nok på, så kunne Køge slet ikke være med.

    3 fuldt fortjente point.

    edit: og vi holdt 0'et - fandme også dejligt når det sker
    Last edited by mhbp; 26-07-2024, 20:06.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Ja. Men brækker mig dog hvis Bif, Agf eller en lignende klub af tvivlsom karakter smider nogle af alle deres millioner efter ham her sidst i vinduet
      Så siger Troels da bare nej.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        imens er Holten gået målamok for EFB - 4 mål indtil nu....3 - 6 til Esbjerg over Hobro
        Bold har deres mål men ikke OB ..

        https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...st-pa-ds-arena
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Dejligt med sejr og 3 point.

          Comment


            Jeg så ikke meget af kampen i dag, men hvor er det dog fedt at vinde fodboldkampe igen. Det er, hvad det hele handler om!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Jeg tror sagtens det kan vise sig, at Esbjerg er blandt top holdene i år. Og så kan superliga klubberne iøvrigt fint kigge på Holten i stedet for Luca
              Jeg kan slet ikke se Luca blive solgt i dette vindue - og slet ikke til en superliga klub. Vi har lige forlænget med ham, han ville være alt for dyr for langt de fleste klubber. Og tænker trods alt ikke han går ind på et top 3 hold.

              kan godt ske Esbjerg kan blande sig i top...men ret meget mere har jeg svært ved at se - de er trods alt lige rykket op - og er deres trup SÅ god? Ud over os så tænker jeg Hvidovre, Vendsyssel, Horsens, Frederica. Og så er der Kolding, EFB, Hobro der kommer til at kæmpe om den sidste.

              Men lad os se - det er stadig tidligt - og bliver Holten samlet op af en anden klub kan det ændre meget for deres udsigter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Tusind tak. Via hvilken side har du fundet første link?
                Soccer Streams | Football Live Stream Online | Soccer Streams (socceronline.me)

                Comment


                  Tak!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    Jeg kan slet ikke se Luca blive solgt i dette vindue - og slet ikke til en superliga klub. Vi har lige forlænget med ham, han ville være alt for dyr for langt de fleste klubber. Og tænker trods alt ikke han går ind på et top 3 hold.

                    kan godt ske Esbjerg kan blande sig i top...men ret meget mere har jeg svært ved at se - de er trods alt lige rykket op - og er deres trup SÅ god? Ud over os så tænker jeg Hvidovre, Vendsyssel, Horsens, Frederica. Og så er der Kolding, EFB, Hobro der kommer til at kæmpe om den sidste.

                    Men lad os se - det er stadig tidligt - og bliver Holten samlet op af en anden klub kan det ændre meget for deres udsigter
                    Hvis Fenger ryger kunne man evt hente Holten. Hvis han er god nok til OB altså.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Hvis Fenger ryger kunne man evt hente Holten. Hvis han er god nok til OB altså.
                      Det er han. Men nok også dyr efter idag også. Ham gad jeg godt have

                      Comment


                        Su eræn sejr med stribet dominans i 90 minutter. Vores høje press sas især i første halvleg lige i skabet og Køge kunne ikke håndtere det. I anden halvleg styrede vi kampen helt rilugt og var aldrig i fare at Køge kunne overtage. Er imponeret af Bonde som viser sig som klasse dirigent allerede efter kort tid i klubben. Og håber Fenger bliver i OB. Ham og Luca presser i høj klasse der og ville være en outstanding duo
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Tak!
                          Hvis du er interesseret i Superliga, Internationale turneringer, CHL, Europa League, Speedway, Golf, Formel 1, boksning osv. osv. (sport i det hele taget) så er jeg rigtig glad for at bruge nedenstående.
                          Desværre viser de ikke 1. divisions kampe - men en masse andet .... med polske og engelske kommentatorer. Og MEGET få pop-up-vinduer.

                          https://strims.in​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

                            Hvis du er interesseret i Superliga, Internationale turneringer, CHL, Europa League, Speedway, Golf, Formel 1, boksning osv. osv. (sport i det hele taget) så er jeg rigtig glad for at bruge nedenstående.
                            Desværre viser de ikke 1. divisions kampe - men en masse andet .... med polske og engelske kommentatorer. Og MEGET få pop-up-vinduer.

                            https://strims.in​
                            Tak, den kender jeg og brugte den til OB sidste sæson :).

                            Nægter at betale for Viaplay.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Su eræn sejr med stribet dominans i 90 minutter. Vores høje press sas især i første halvleg lige i skabet og Køge kunne ikke håndtere det. I anden halvleg styrede vi kampen helt rilugt og var aldrig i fare at Køge kunne overtage. Er imponeret af Bonde som viser sig som klasse dirigent allerede efter kort tid i klubben. Og håber Fenger bliver i OB. Ham og Luca presser i høj klasse der og ville være en outstanding duo
                              Enig. Men det var ikke Fengers bedste kamp idag. Tror heller ikke han bliver desværre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Slut 4 - 0

                                så noget bedre ud end mod Efb - måske den svagere modstand - måske de bare har rystet lidt nerver af sig.

                                Bonde så noget bedre ud i dag. Mickelson gør det fint - men venstreback er han ikke - håber vi finder en til den plads. Luca fortsætter stilen, 2 mål og burde nok have lavet et par stykker til.

                                Med al den snak der har været om mere fart og direkte i vores spil - hurtige afslutninger, så syntes jeg stadig det bliver for omstændeligt - i stedet for at få bolden i feltet bliver den ofte spillet på tværs af feltet...Men - når ellers vi fik tempo nok på, så kunne Køge slet ikke være med.

                                3 fuldt fortjente point.

                                edit: og vi holdt 0'et - fandme også dejligt når det sker
                                Meget enig omkring Mickelson. Synes faktisk det er der, vi mangler mest, for det giver giver bare en mærkelig dynamik med 2 højrebenede i venstre side..

                                Comment

                                Working...
                                X