Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt HB Køge - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Ja vi skal det helt klart have en ny spiller der kan dække 9’eren. Jeg synes bare ikke det er så ligetil hvilken type det skal være. Hvordan sælger man til en ny spiller at han er klart andetvalg, og vil få begrænset med spilletid?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men kan han kun spille 9`er i vores system da?
I en kamp som den i dag tror jeg ikke han ville se god ud på en kant.
Comment
-
Holten? Jeg vil mene han er udpræget 9’er. Jeg synes det ville være misforstået at parkere ham ude på en kant. En af hans store styrker er spillet med ryggen til mål, og hans aflæg er virkelig godt.
I en kamp som den i dag tror jeg ikke han ville se god ud på en kant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægNu så jeg af gode grunde ikke Esbjergs kamp idag, men er Elias Sørensen ikke mere interessant end Holten hvis det skal være? Mere bevægelig og yngre, mere anvendelig væk fra 9’eren, som bliver Lucas domæne i år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægNu så jeg af gode grunde ikke Esbjergs kamp idag, men er Elias Sørensen ikke mere interessant end Holten hvis det skal være? Mere bevægelig og yngre, mere anvendelig væk fra 9’eren, som bliver Lucas domæne i år.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Næ han kan sagtens spille kanten. Ville lave mange mål med låget på hjørne + indlæg.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nok ikke. Har simpelthen ikke set nok. Men så ville det nok kræve en mere klassisk 4-4-2 i fald formation eller diamant
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men vel ikke rigtigt typen, der er oplagt på en kant i vores system. Jeg håber i høj grad vi er gået væk fra at købe spillere efter hvad der er til rådighed for så at prøve at få dem til at fungere i vores system. Det har vi ligesom prøvet…
Nu må vi lige se hvem der evt bliver solgt. Tænker OB har navne på blokken når det sker.
Bliver måske også fra superligaen man vil hente nye spillere. De skal jo helst være for gode til 1.division.
Comment
-
Ja vi skal det helt klart have en ny spiller der kan dække 9’eren. Jeg synes bare ikke det er så ligetil hvilken type det skal være. Hvordan sælger man til en ny spiller at han er klart andetvalg, og vil få begrænset med spilletid?
Så enten den type.
Ellers skal man gøre som man forsøgte med Mouritsen - hente en decideret back up. En der er "god nok" men heller ikke mere...det håber jeg ikke de forsøger sig med igen.
Comment
Comment