Oprindeligt indsendt af Oelle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt HB Køge - OB
Collapse
X
-
enig - men håber lidt det bliver en ting vi kommer til at se mere til. Evnen til at komme foran og så "bare" køre sejren hjem.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægLiiidt skuffet over vores 2. Halvleg må jeg indrømme
- det er sjovere når de giver den gas alle 90 min og vinder overbevisende....men det andet er også vigtigt at kunne
- Likes 1
Comment
-
Det er også forståeligt, at vi ikke bare kører i samme tempo hele kampen, og HB Køge har jo heller ikke været i nærheden af noget. Men med 2-0 skulle der bare gå så lidt galt før det blev spændendeOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
enig - men håber lidt det bliver en ting vi kommer til at se mere til. Evnen til at komme foran og så "bare" køre sejren hjem.
- det er sjovere når de giver den gas alle 90 min og vinder overbevisende....men det andet er også vigtigt at kunne
Comment
-
helt enig - den frygt sidder jeg altid med. Men ser ud til den går i dagOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er også forståeligt, at vi ikke bare kører i samme tempo hele kampen, og HB Køge har jo heller ikke været i nærheden af noget. Men med 2-0 skulle der bare gå så lidt galt før det blev spændende
Comment
Comment