Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt HB Køge - OB

    Med den start og medvind skal den simpelthen give 3p mod et hold der kommer til at komme mod nedrykning.

    Bliver vel samme hold som sidst måske bare med Jenner i stedet for WCM

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med den start og medvind skal den simpelthen give 3p mod et hold der kommer til at komme mod nedrykning.

    Bliver vel samme hold som sidst måske bare med Jenner i stedet for WCM
    Dem ville jeg også bytte, 55 til Marcus og 40 til William.

    Comment


      #3
      Det kommer nok også an på om Slotsager er solgt eller ej.

      Er Fenger klar, starter han nok i stedet for Jenner og WCM

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
        Det kommer nok også an på om Slotsager er solgt eller ej.

        Er Fenger klar, starter han nok i stedet for Jenner og WCM
        Tvivler stærkt på at Slotsager er solgt inden fredag men man ved jo aldrig

        Fenger bliver ikke klar. Han genoptræner stadig og er måske klar til lidt holdtræning sidst på ugen. Men det er et stort hvis. Så det er nok de samme 20 mand der skal gøre det igen. Men det burde altså være nok til Køge. En joker kunne selvfølgelig være Trybull. Han havde været guld værd idag. Ham kunne vi godt have brugt

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tvivler stærkt på at Slotsager er solgt inden fredag men man ved jo aldrig

          Fenger bliver ikke klar. Han genoptræner stadig og er måske klar til lidt holdtræning sidst på ugen. Men det er et stort hvis. Så det er nok de samme 20 mand der skal gøre det igen. Men det burde altså være nok til Køge. En joker kunne selvfølgelig være Trybull. Han havde været guld værd idag. Ham kunne vi godt have brugt
          Ja, lad os håbe på TT, virker underligt i det omfang han har trænet, hvis ikke man laver et år mere.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Ja, lad os håbe på TT, virker underligt i det omfang han har trænet, hvis ikke man laver et år mere.
            Jeg ville ikke have problemer med at man laver 2 år. Vi er nød til at have noget kontinuitet i truppen hvis vi rykker op. Som det ser ud nu kan vi jo nemt stå i den situation at skulle skifte et halvt hold igen næste sæson hvor spillere som Nico,Bjørn,Manneh,Fenger og Slotsager har udløb og en spiller som DD kunne være på vej væk. Så vi er nød til at lave en overgang i løbet af sæsonen. Det kunne være 2-3 erstatninger i dette vindue og 1-2 til vinter. Et kæmpe puslespil hvor det føles som et opbrud hver sommer hvor man starter forfra. Det går simpelthen ikke hvert år

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Ja, lad os håbe på TT, virker underligt i det omfang han har trænet, hvis ikke man laver et år mere.
              Tror ikke at han vil nøjes med et år mere. Det er formentligt Hans sidste kontrakt så tænker at det sagtens kan være der er grunden til at der ikke er skrevet endnu ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Tror ikke at han vil nøjes med et år mere. Det er formentligt Hans sidste kontrakt så tænker at det sagtens kan være der er grunden til at der ikke er skrevet endnu ..
                Det og løn. Kan sagtens se en 2 årig plus option på 1 år mere hvis han opnår lad os sige 25-30 kampe i den sidste sæson. Ser jeg ingen problem i. Han er top proffessionel og sjældent skadet. Og det er jo ikke hans hurtighed han lever af alligevel. Og han virker meget commited til OB(også selvom han ikke forlængede tidligere). Han kunne simpelthen ikke se sig selv i den kaos/rodebutik da beslutningen skulle træffes. Måske han kan se retningen i det nye projekt

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det og løn. Kan sagtens se en 2 årig plus option på 1 år mere hvis han opnår lad os sige 25-30 kampe i den sidste sæson. Ser jeg ingen problem i. Han er top proffessionel og sjældent skadet. Og det er jo ikke hans hurtighed han lever af alligevel. Og han virker meget commited til OB(også selvom han ikke forlængede tidligere). Han kunne simpelthen ikke se sig selv i den kaos/rodebutik da beslutningen skulle træffes. Måske han kan se retningen i det nye projekt
                  Jeps, 2+1 samt en træneruddannelse sideløbende med (ved ikke om man underviser på engelsk i DBU regi )

                  Comment


                    #10
                    Alt andet end en klar sejr over HB Køge vil være pinligt. Det er jo et af de hold, som vil kæmpe imod nedrykning.

                    Comment


                      #11
                      Håber virkelig TT skriver under igen. Hellere i dag end i morgen så han kan spille for os mod Køge. Penge kan.virkelig ikke være problemet for os og to år + option lyder godt. Han løfter holdet med det samme og kan give meget til de unge med den erfaring og indstilling han har. Og så må da være en mulighed at hjælpe ham på vejen til træneruddannelse.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                        Alt andet end en klar sejr over HB Køge vil være pinligt. Det er jo et af de hold, som vil kæmpe imod nedrykning.
                        Nej det vil det ikke.

                        Jeg håber spillet forbedres. Ikke så nervøst. Mere sikker boldomgang. Færre dårlige afleveringer. Mere kreativitet.
                        Derigennem tager vi en sejr.

                        Vi er klare favoritter og bør tage sejren.
                        Men vi skal ikke lukke øjnene for vores taberkultur gennem mange år, flere spillere i truppen som fortsat ikke vil være her,
                        Giver sådan en som Don D alt hvad han overhovedet kan.? Jeg tvivler.
                        Vi har unge spillere som spiller deres første seniorkampe.

                        Jeg tror på små forbedringer og sejr. Men der vil komme udsving.!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Ja, lad os håbe på TT, virker underligt i det omfang han har trænet, hvis ikke man laver et år mere.
                          Come on, TT venter på noget andet / bedre. Hvis det ikke kommer, tror jeg på han skriver under på vores kontrakt tilbud i slutningen af august.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Come on, TT venter på noget andet / bedre. Hvis det ikke kommer, tror jeg på han skriver under på vores kontrakt tilbud i slutningen af august.
                            Men så længe kan OB nok ikke vente - og det må TT også vide. Så jeg tror der kommer en afklaring betydeligt før det, formentlig allerede i løbet af næste uge.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Men så længe kan OB nok ikke vente - og det må TT også vide. Så jeg tror der kommer en afklaring betydeligt før det, formentlig allerede i løbet af næste uge.
                              Enig. Så må han videre. Også selvom han hæver niveauet til træning.
                              Der må komme et forbedret “take it or leave it” tilbud. Eller i det mindste gå i nogle intense forhandlinger.

                              Jeg tror faktisk gerne at TT vil OB. Men som spiller vil du også gerne mærke det omvendte. Få ham nu signet og lad os komme videre

                              Comment

                              Working...
                              X