Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg

    Enig. De er faldet i energi og ikke de store muligheder... trist
    Lol
    OBeliever

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Liiidt skuffet over vores 2. Halvleg må jeg indrømme
      enig - men håber lidt det bliver en ting vi kommer til at se mere til. Evnen til at komme foran og så "bare" køre sejren hjem.

      - det er sjovere når de giver den gas alle 90 min og vinder overbevisende....men det andet er også vigtigt at kunne

      Comment


        Men derudover, så er kampen da lige så flad at se på nu, som ol åbningsceremonien
        OBeliever

        Comment


          Don D ud - Hansborg ind

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Kæmpe drop af keeperen, men fint nok bare at få fyldt en masse mål på Luca.
            Ja. Men brækker mig dog hvis Bif, Agf eller en lignende klub af tvivlsom karakter smider nogle af alle deres millioner efter ham her sidst i vinduet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              enig - men håber lidt det bliver en ting vi kommer til at se mere til. Evnen til at komme foran og så "bare" køre sejren hjem.

              - det er sjovere når de giver den gas alle 90 min og vinder overbevisende....men det andet er også vigtigt at kunne
              Det er også forståeligt, at vi ikke bare kører i samme tempo hele kampen, og HB Køge har jo heller ikke været i nærheden af noget. Men med 2-0 skulle der bare gå så lidt galt før det blev spændende

              Comment


                4 - 0 BP med hovedet efter hjørnespark

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Det er også forståeligt, at vi ikke bare kører i samme tempo hele kampen, og HB Køge har jo heller ikke været i nærheden af noget. Men med 2-0 skulle der bare gå så lidt galt før det blev spændende
                  helt enig - den frygt sidder jeg altid med. Men ser ud til den går i dag

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Ja. Men brækker mig dog hvis Bif, Agf eller en lignende klub af tvivlsom karakter smider nogle af alle deres millioner efter ham her sidst i vinduet
                    Tænker de skal lægge rigtig mange penge for at vi sælger ham i det her vindue.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      helt enig - den frygt sidder jeg altid med. Men ser ud til den går i dag
                      Tør godt sige det: Den er hjemme.

                      Comment


                        imens er Holten gået målamok for EFB - 4 mål indtil nu....3 - 6 til Esbjerg over Hobro

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          imens er Holten gået målamok for EFB - 4 mål indtil nu....3 - 6 til Esbjerg over Hobro
                          Jeg tror sagtens det kan vise sig, at Esbjerg er blandt top holdene i år. Og så kan superliga klubberne iøvrigt fint kigge på Holten i stedet for Luca

                          Comment


                            Er deres Mike Jensen, fisse-mike?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                              Er deres Mike Jensen, fisse-mike?
                              Jeps

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                                Er deres Mike Jensen, fisse-mike?
                                Yeps

                                Comment

                                Working...
                                X