Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Bonde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Enig! Men jeg må hellere lade være med at kritisere træneren mere. Han er jo åbenbart fejlfri ifg flertallet herinde.
    Så opbakning herfra, indtil videre.
    nu lyder du som et tudefjæs

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Selv med tandbeskytter... lyder som om at han glemte at drikke skolemælken !

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
        nu lyder du som et tudefjæs
        ... eller bare realistisk end at være tossegod !

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I bedste Lasse-Nielsen-maner.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Poulsen og hans tænder. Han er da mega uheldig. Tandbeskytter er ikke engang nok.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
              nu lyder du som et tudefjæs
              Bare rolig. Jeg holder øje med ham.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Enig! Men jeg må hellere lade være med at kritisere træneren mere. Han er jo åbenbart fejlfri ifg flertallet herinde.
                Så opbakning herfra, indtil videre.
                Er der, sådan helt reelt, en eneste bruger herinde, der har givet udtryk for det? Og i givet fald hvor? Eller troller du bare?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Er der, sådan helt reelt, en eneste bruger herinde, der har givet udtryk for det? Og i givet fald hvor? Eller troller du bare?
                  +1

                  Jeg er SK fan og tror han er det helt rigtige for OB lige nu.
                  Men jeg syntes bestemt at han havde stor andel i vores nedrykning, han hang alt for lang tid i det lorte 3-5-2 system og havde ikke nosserne til at kyle divaerne på bænken da de begyndte ikke at præstere.

                  Men jeg har valgt at være i nuét og se på hvilken situation vi er i nu og hvor vi vil hen. Og der tror jeg ikke vi kan få/tiltrække meget bedre end ham

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    +1

                    Jeg er SK fan og tror han er det helt rigtige for OB lige nu.
                    Men jeg syntes bestemt at han havde stor andel i vores nedrykning, han hang alt for lang tid i det lorte 3-5-2 system og havde ikke nosserne til at kyle divaerne på bænken da de begyndte ikke at præstere.

                    Men jeg har valgt at være i nuét og se på hvilken situation vi er i nu og hvor vi vil hen. Og der tror jeg ikke vi kan få/tiltrække meget bedre end ham
                    Den her tråd handler om meget andet end Bonde men det må jo bare betyde at fans er tilfredse og afventer mere.
                    Jeg har selv været med til at afspore
                    men jeg kan ikke se at SK er den rigtige træner så for mig er der mangel på alternativer ..
                    hørte podcast med David Nielsen omkring forskellen på da han voksede op med trænere, Richard Møller i 92 og den nuværende landstræner … der syntes jeg han sagde mange gode ting …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Den her tråd handler om meget andet end Bonde men det må jo bare betyde at fans er tilfredse og afventer mere.
                      Jeg har selv været med til at afspore
                      men jeg kan ikke se at SK er den rigtige træner så for mig er der mangel på alternativer ..
                      hørte podcast med David Nielsen omkring forskellen på da han voksede op med trænere, Richard Møller i 92 og den nuværende landstræner … der syntes jeg han sagde mange gode ting …
                      David Nielsen som træner, var jeg ikke pjattet med i starten af hans trænerkarriere, men jeg synes han har har udviklet sig meget og nu er jeg der hvor jeg sagtens kunne se ham som OB-træner, når der på et tidspunkt skal skiftes ud på den post igen ;-)

                      Mht. Bonde så er det meget positivt for vores oprykningschancer at vi har fået ham ind. Hvordan var vores opstilling egentlig imod Næstved?
                      Spillede Slotsager og hvis ja hvor mange minutter?
                      Spillede Manneh hele kampen som 6’er?
                      Spillede både Bonde og Ejdum hele kampen som 8’ere?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        David Nielsen som træner, var jeg ikke pjattet med i starten af hans trænerkarriere, men jeg synes han har har udviklet sig meget og nu er jeg der hvor jeg sagtens kunne se ham som OB-træner, når der på et tidspunkt skal skiftes ud på den post igen ;-)

                        Mht. Bonde så er det meget positivt for vores oprykningschancer at vi har fået ham ind. Hvordan var vores opstilling egentlig imod Næstved?
                        Spillede Slotsager og hvis ja hvor mange minutter?
                        Spillede Manneh hele kampen som 6’er?
                        Spillede både Bonde og Ejdum hele kampen som 8’ere?
                        Myhra
                        Owusu - BP - Slotsager - Mickelson
                        Manneh
                        Bonde - Ejdum
                        Deedson - Kjerrumgaard - WMC

                        Slotsager startede og tror han spillede hele kampen. Bjørn Paulsen udgik jo med en tandskade og blev erstattet af Gomez.
                        Manneh spillede vist nok fuld tid som 6'er.
                        Grubbe kom vist ind for Ejdum på et tidspunkt i "2. halvleg".

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Myhra
                          Owusu - BP - Slotsager - Mickelson
                          Manneh
                          Bonde - Ejdum
                          Deedson - Kjerrumgaard - WMC

                          Slotsager startede og tror han spillede hele kampen. Bjørn Paulsen udgik jo med en tandskade og blev erstattet af Gomez.
                          Manneh spillede vist nok fuld tid som 6'er.
                          Grubbe kom vist ind for Ejdum på et tidspunkt i "2. halvleg".
                          Ja vores start 11 fejler ikke det store i 1. Div. Mon ikke Jenner tager pladsen fra WCM hvis han bliver klar. Men hver gang der skiftes ud vil kvaliteten dale betragteligt på mange pladser. Og hvis det er med egne talenter og en del af strategien/risikoen er det jo fint nok. Men så bliver resultaterne nok også derefter.
                          Jeg har ikke kendskab nok til 1. Div om det også gælder de andre hold(at de udskifter ned i kvalitet). Men det gør de jo nok

                          Syntes helt klart at man skal se om man kan fortsætte WCM`s raketfart mod stjernerne og få en ny Slotsager case i truppen. Så han bør få spilletid i hver kamp

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja vores start 11 fejler ikke det store i 1. Div. Mon ikke Jenner tager pladsen fra WCM hvis han bliver klar. Men hver gang der skiftes ud vil kvaliteten dale betragteligt på mange pladser. Og hvis det er med egne talenter og en del af strategien/risikoen er det jo fint nok. Men så bliver resultaterne nok også derefter.
                            Jeg har ikke kendskab nok til 1. Div om det også gælder de andre hold(at de udskifter ned i kvalitet). Men det gør de jo nok

                            Syntes helt klart at man skal se om man kan fortsætte WCM`s raketfart mod stjernerne og få en ny Slotsager case i truppen. Så han bør få spilletid i hver kamp
                            Hvordan vurderer du mulighederne for at få Tom Tribull på kontrakt ? det lyder til at han er meget aktiv i træningen - men det ville være en markant opgradering at have ham med på den centrale midt som 6 - jeg synes Grubbe har store mangler både som 6ér og 8ér men er under udvikling ?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Hvordan vurderer du mulighederne for at få Tom Tribull på kontrakt ? det lyder til at han er meget aktiv i træningen - men det ville være en markant opgradering at have ham med på den centrale midt som 6 - jeg synes Grubbe har store mangler både som 6ér og 8ér men er under udvikling ?
                              Godt spørgsmål. Jeg syntes stadig at den er 50/50. Som jeg forstår det er hans nye kontrakt noget lavere end sidst. Så det kan gå begge veje
                              Grubbe bruges som 8`er men jeg stiller godt mine tvivl om han kan udvikle sig nok som midtbane spiller…

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Godt spørgsmål. Jeg syntes stadig at den er 50/50. Som jeg forstår det er hans nye kontrakt noget lavere end sidst. Så det kan gå begge veje
                                Grubbe bruges som 8`er men jeg stiller godt mine tvivl om han kan udvikle sig nok som midtbane spiller…
                                Hvis han skal ned i løn, håber jeg man kan lokke ham med en træneruddannelse/tjans på akademiet eller lignende.

                                Comment

                                Working...
                                X