Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Bonde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Godt spørgsmål. Jeg syntes stadig at den er 50/50. Som jeg forstår det er hans nye kontrakt noget lavere end sidst. Så det kan gå begge veje
    Grubbe bruges som 8`er men jeg stiller godt mine tvivl om han kan udvikle sig nok som midtbane spiller…
    Enig - jeg synes SK arbejdede meget med hans positionering i kampen i middelfart - det var svært for ham at ligge rigtig på 6 eren - han blev hængende når han pressede op og fik i øvrigt nogen gange ikke sat presset - det så svært ud - men blev dog bedre i løbet af 1. halvleg.
    Jeg forstår bare ikke man giver TT så stor en rolle i træningerne hvis ikke man satser på ham - men der skal jo to til tango

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

      Enig - jeg synes SK arbejdede meget med hans positionering i kampen i middelfart - det var svært for ham at ligge rigtig på 6 eren - han blev hængende når han pressede op og fik i øvrigt nogen gange ikke sat presset - det så svært ud - men blev dog bedre i løbet af 1. halvleg.
      Jeg forstår bare ikke man giver TT så stor en rolle i træningerne hvis ikke man satser på ham - men der skal jo to til tango
      Enig. Håber ikke man i OB, betragter Nordic Bet som en Walk over. Der er ikke tid til at 6 eren, lige skal lære at spille pladsen først. Og er vi ikke snart der, hvor der skal falde en afgørelse mht Trybull.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

        Enig - jeg synes SK arbejdede meget med hans positionering i kampen i middelfart - det var svært for ham at ligge rigtig på 6 eren - han blev hængende når han pressede op og fik i øvrigt nogen gange ikke sat presset - det så svært ud - men blev dog bedre i løbet af 1. halvleg.
        Jeg forstår bare ikke man giver TT så stor en rolle i træningerne hvis ikke man satser på ham - men der skal jo to til tango
        Det tror jeg man gør for at højne kvaliteten. I den ene spiløvelse jeg så hvor han var igangsætter var jo mere en forsvarsøvelse for 4 back kæden. Så der giver det god mening at have noget kvalitet i mod sig.
        For samtidig stod vores anden 6`er Manneh jo og trænede angrebsopbygning i den anden ende af banen. Så det ligger jeg ikke så meget i

        Men manden har kvalitet. Det skinner tydeligt igennem til træning. Om det så er fordi de andre bare er dårlige eller han er god må folk selv vurdere. Men vi kan 100% bruge ham og vil få endnu en leder på holdet samt en hovedstødstrussel i feltet. Det kan godt være han ikke er super høj. Men han er virkelig god med låget og har super timing

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Enig. Håber ikke man i OB, betragter Nordic Bet som en Walk over. Der er ikke tid til at 6 eren, lige skal lære at spille pladsen først. Og er vi ikke snart der, hvor der skal falde en afgørelse mht Trybull.
          Manneh ser i mine øjne virkelig god ud på den 6`er. Ihverfald offensivt. Den har han styr på.
          Der vil det nok være lidt mere omvendt mht TT. Tvivler på at de spiller samtidig. Så den er lidt tricky

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Manneh ser i mine øjne virkelig god ud på den 6`er. Ihverfald offensivt. Den har han styr på.
            Der vil det nok være lidt mere omvendt mht TT. Tvivler på at de spiller samtidig. Så den er lidt tricky
            Manneh er vel naturlig 8'er der også kan tage en 6'er.?
            Ser i hvert fald Trybull som noget mere 6'er, der kan skralde igennem og ikke nødvendigvis vil være i spil til en 8'er.
            Dermed sagt, at de godt kan spille samtidig imo.

            Og mht. Bonde (for at gøre mit indlæg lidt mere relevant for denne tråd) - han er vel mest en felt-til-felt 8'er, som også kan tage 6'eren.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Manneh ser i mine øjne virkelig god ud på den 6`er. Ihverfald offensivt. Den har han styr på.
              Der vil det nok være lidt mere omvendt mht TT. Tvivler på at de spiller samtidig. Så den er lidt tricky
              Enig - igen men en af vores store udfordringer opstår jo altid når vores 6 ikke får ageret bolværk foran vores centrale forsvar som så længe BP er en stor del af det vil være meget sårbart for løb i mod sig og dybdebolde i kanalen mellem cm og kant - det er en kerneopgave for 6 eren at lukke de muligheder ned og der er TT langt skarpere end Manneh

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Godt spørgsmål. Jeg syntes stadig at den er 50/50. Som jeg forstår det er hans nye kontrakt noget lavere end sidst. Så det kan gå begge veje
                Grubbe bruges som 8`er men jeg stiller godt mine tvivl om han kan udvikle sig nok som midtbane spiller…
                Det er vel også et spørgsmål om længde hvis han ser det som sin sidste kontrakt før han går trænervejen.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #83
                  Vi har haft en rigtig god snak med Jakob Bonde om hans skifte til OB.

                  Interview med Jakob Bonde - OB's nye 6'er - OBstruktion

                  Comment


                    #84
                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-efter-seks-ar

                    Lidt fra sommerens eneste tilgang.

                    Comment

                    Working...
                    X