Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
-
Kunne det tænkes at man gik tilbage til 4-4-2 med diamant for at få samlet Grot og Luca mere centralt?
Så kan man få Ejdum på 10`eren som nok er hans bedste position
Så skal man finde en 6`er og en 8`er til at konkurrere på de 3 pladser på midten. Bonde er nok pænt sikker når han er klar igen.
Men 6`eren og den sidste 8`er bør opgraderes hvis det skal være godt nok til SL
Myhra
McCoy Burgy Gomez Adam
Ny
Bonde Ny
Ejdum
Luca Grot
Så kan man sælge DD og bruge lidt på at finde en ekstra 9`er til rotation
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Noget helt så banalt som statistik for 24/25-sæsonen siger, at Mathias Jørgensen har scoret 10 mål og lavet 4 assists i Superligaen for et bundhold, mens Don Deedson har scoret 7 mål og lavet 8 assists i Nordic Bet Ligaen for et tophold.
Hvis jeg så skulle komme på andre faktorer, der ville tale for et skifte, kunne jeg nævne, at Mathias Jørgensen både er tidligere OB’er, dansk og nuværende anfører i AaB. Jeg er ikke specielt “dansk er bedre end andet”-orienteret, men det kan betyde noget for kulturen og sammenhængen på et hold.
Jeg synes Mathias Jørgensen ville være en stærk signing, også ift. signalværdien i at hente en konkurrents anfører.
Jeg håber da der bliver hentet langt stærkere folk ind hvis vi kun får 3 mand.
Pengene skal jo være der efter et år hvor der er sparet på lønningerne.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne det tænkes at man gik tilbage til 4-4-2 med diamant for at få samlet Grot og Luca mere centralt?
Så skal man finde en 6`er og en 8`er til at konkurrere på de 3 pladser på midten. Bonde er nok pænt sikker når han er klar igen.
Myhra
McCoy Burgy Gomez Adam
Ny
Bonde Ny
Ejdum
Luca Grot
og tvivler sku stærkt på at bonde kommer til at gøre nogen forskel før efter jul.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Er du virkelig nået derud, hvor du synes der er signalværdi i at hente anfører for superligaens klart ringeste hold?
Så du tee`er den nok op til skuffelse hvis du mener at en MJ ikke ville være en forstærkning. Han koster vel 10-15 mill at købe fri. Men det kommer ikke til at ske
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Nok ikke owuso spiller højre back
og tvivler sku stærkt på at bonde kommer til at gøre nogen forskel før efter jul.
Altså nu er jeg ikke ekspert i skader men han har allerede støvler på og spiller også lidt bold. Og det er 6 måneder siden hans operation. Så optimistisk set kunne han måske begynde at få minutter i September vel. Det er 4 måneder og rigelig tid til at gøre en forskel og få spilletid. Men nej han bliver nok ikke en profil lige med det samme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne det tænkes at man gik tilbage til 4-4-2 med diamant for at få samlet Grot og Luca mere centralt?
Myhra
McCoy Burgy Gomez Adam
Ny
Bonde Ny
Ejdum
Luca Grot
Og ja så har McCoy gjort det godt - i et par kampe i 1 division, kan ikke se han er starter allerede fra næste sæson.
Midtstopper parret bliver nok de to...men kunne godt bruge en rigtig opgradering derinde. Gomez har vi brug for pga hans fart, men har han fået ryddet nok ud i alle de spillemæssige hjerneblødninger han har tendens til. Bürgy syntes jeg ikke har overbevist endnu, og hurtig er han ihvertfald ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det gør han nok. Jeg ville bare hellere personligt se McCoy
Altså nu er jeg ikke ekspert i skader men han har allerede støvler på og spiller også lidt bold. Og det er 6 måneder siden hans operation. Så optimistisk set kunne han måske begynde at få minutter i September vel. Det er 4 måneder og rigelig tid til at gøre en forskel og få spilletid. Men nej han bliver nok ikke en profil lige med det samme
Tænker nok han skal få sine minutter - som det ser ud nu så har vi tre backs - hvis ikke Grubbe tæller med her. Så han kan afløse både på venstre og højre side.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
håber helt ærligt ikke de ændre system baseret på et par enkelte spillere. Og Ejdum har gjort det fint på 8eren - han skal bare have nogle bedre legekammerater derinde. Og Bonde bliver det næppe før hvad slut oktober...og så er det lige før man lige så godt kan vente til efter jul så han kommer sig ordenligt.
Og ja så har McCoy gjort det godt - i et par kampe i 1 division, kan ikke se han er starter allerede fra næste sæson.
Midtstopper parret bliver nok de to...men kunne godt bruge en rigtig opgradering derinde. Gomez har vi brug for pga hans fart, men har han fået ryddet nok ud i alle de spillemæssige hjerneblødninger han har tendens til. Bürgy syntes jeg ikke har overbevist endnu, og hurtig er han ihvertfald ikke.
Jeg tror personligt at Bonde er klar før om små 5,5 måned… Har er jo allerede på træningsbanen. Og lur mig om han ikke springer ferien over eller ihverfald laver den selvtræning der gør at han ikke spilder en 3-4 uger
Flere midtforsvarer kan du godt glemme…
Comment
-
jeg er ikke i tvivl om det nok skal komme. Han har gjort det fint - men lad ham lige snuse til superligaen først.
Tænker nok han skal få sine minutter - som det ser ud nu så har vi tre backs - hvis ikke Grubbe tæller med her. Så han kan afløse både på venstre og højre side.
Puhhh han bliver god hvis han fortsætter sin opadgående formkurve. Så han skal nok få rigeligt med spilletid
Comment
-
Jeg tror personligt bare at Grot ville være bedst mere centralt og Ejdum har haft de bedste kampe på 10`eren.
Jeg tror personligt at Bonde er klar før om små 5,5 måned… Har er jo allerede på træningsbanen. Og lur mig om han ikke springer ferien over eller ihverfald laver den selvtræning der gør at han ikke spilder en 3-4 uger
Flere midtforsvarer kan du godt glemme…
Tror heller ikke på der kommer nogle stoppere ind - og heller ikke der vi har størst behov. Derfor kunne der stadig opgraderes...
Mht 10'eren - igen så syntes jeg de skal ligge sig fat på en stil / et udtryk, noget man ikke har formået i denne sæson. Vil man spille med 10'er også på sigt - fint. Men man skal ikke indrette holdet efter en enkelt spiller.
Og Grot syntes jeg da har gjort det fint på den "kant". Og så rykkes han jo nok ind helt centralt når Luca sælges (om det så bliver dette vindue eller man kan trække den lidt)
Comment
-
Og det er sikkert nok det der sker. McCoy bliver fast back reserve for Owusu og Adam. Jeg er bare så imponeret af den knægt. Specielt offensivt.
Puhhh han bliver god hvis han fortsætter sin opadgående formkurve. Så han skal nok få rigeligt med spilletid
Comment
-
jeg er på ingen måder ekspert i den slags skader - ved bare der blev snakket omkring et år - og håber virkeligt ikke de forhaster sig, ville godt nok også være dumt.
Tror heller ikke på der kommer nogle stoppere ind - og heller ikke der vi har størst behov. Derfor kunne der stadig opgraderes...
Mht 10'eren - igen så syntes jeg de skal ligge sig fat på en stil / et udtryk, noget man ikke har formået i denne sæson. Vil man spille med 10'er også på sigt - fint. Men man skal ikke indrette holdet efter en enkelt spiller.
Og Grot syntes jeg da har gjort det fint på den "kant". Og så rykkes han jo nok ind helt centralt når Luca sælges (om det så bliver dette vindue eller man kan trække den lidt)
Har selv 3 korsbånds overrivninger på cv’et så har da lidt føling med det..
at han er på bold nu tyder for mig på at han er tilbage før oktober..
men det er jo total individuelt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Er du virkelig nået derud, hvor du synes der er signalværdi i at hente anfører for superligaens klart ringeste hold?
Jeg ser ham som markant bedre end Don Deedson - og ja, jeg ser faktisk en god signalværdi i, at hente vores konkurrenters bedste spillere - og ikke deres overskudslager.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
Normalt siger man en korsbåndsskade vare mellem 9-12 måneder.. men det er meget forskelligt. Både hvor slidt ens knæ er, og om der er nogle følgeskader på menisk eller ledbånd..
Har selv 3 korsbånds overrivninger på cv’et så har da lidt føling med det..
at han er på bold nu tyder for mig på at han er tilbage før oktober..
men det er jo total individuelt.
- jeg frygter bare hans snarlige tilbagevenden bliver brugt som en undskyldning til endnu en spareøvelse. Man gjorde det i vinters - ok i 1. division og med et stort forspring, men selv med Bonde tilbage bør det hentes min. to forstærkninger til midten.
Comment
Comment