Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Nu er vi tilbage til det samme kæmpe problem. Du skriver at jeg er "kæmpe fortaler for SK". Det har jeg ikke skrevet nogle steder. Hvornår er det blevet i orden at lægge andre folk ord i munden de ikke har sagt. Jeg prøver at relativere den kritik der er af ham. Så stop nu de pis med at skrive hvad jeg mener, når jeg ikke har sagt, at jeg mener det!!!!! Det er til at blive vanvittig af at I bliver ved med at "argumentere" på den måde.

I kan undrer jer alt det I vil, men vi kan ikke tage jer seriøst, når det bare er oneliners uden en dybdegående analyse som belæg for jeres påstande. Jeg forsøger mig med at bare lange gennemarbejdede analyser - nogle responderer fint på det. Andre ignorerer dem - men stor sandsynlighed fordi de IKKE understøtter end eget narrativ. Det er håbløst at gå i dialog med de folk, der ikke gider lytte på saglige argumenter eller selv er i stand til at komme med nogen.

Jeg er selv toputilfreds med holdets præstationer. Jeg sidder ikke og er lalleglad - men vi kan ikke bare kaste sten i en retning, når de skal kastes i 4. Det bliver simpelthen useriøst at deltage i.
    I må simpelthen stramme op.

1. Hvem er vi ?
    2. Gennemarbejdede analyser ? Fordi man skriver en masse ord gør det ikke noget til noget meningsfyldt.
    3. Ref. 2, understøtter det ikke netop dit eget narrativ ?
    4. "I må simpelthen stramme op.​"... Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Jeg er blevet beskyldt for mange ting herinde, bl.a. for at være bedrevidende, så hvordan ser du dig selv...
    Last edited by Online; 16-03-2025, 14:27.

Comment

Det kan jo være at folk var trætte. De kan jo se de fysiske data på spillerne under kampen. Det kan vi ikke vide noget som helst om.
      Jeg har ingen viden om Martin og Jensen. Men jeg ved også at unge spillere kan ramme en nedadgående formkurve og at det måske er det man ser til træning. Det kan også være, at SK bare ikke stoler nok på dem, når Manneh og Bonde er væk, så de ikke kan "rydde op" efter dem, når de naturligvis laver fejl. Og det kan jeg sgu godt forstå!
      Kan ikke rigtig forestille mig at der var pga fysiske data og at de var trætte. Der var ja den del af kampen vi lagde et ordentlig press på HIF og det lugtede for en føring.
      Og at WM er nu helt ude efter en tidlig udskiftning tre kampe siden og står i køen bag Yaya op midtbanen er fuldstændig uforståeligt. Pt er han ja ikke en gang god nok for en indhop. Det hjælper sikker ikke en ung gut at blive barberet på den måde.
      Kan god lide Søren Krogh og er enig at arbejdsbetingelser er svært og den kritik han får ofte mangler nuancering og en klar analyse men hans udskiftninger bliver en gåde for mig.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Er der nogen der ved, hvornår kampprogrammet for resten af sæsonen offentliggøres?

Comment

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
          Er der nogen der ved, hvornår kampprogrammet for resten af sæsonen offentliggøres?
          I løbet af næste uge.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Det er meget let, at skrive det.
            Det er både let at skrive og let at se når man ser OB spille. Jeg var på Hvidovre Stadion og jeg må bare sige at det er deprimerende et se på et OB-hold der spillemæssigt har rykket sig så lidt siden nedrykningssæsonen. Der bliver famlet rundt og vi ligner mest af alt et middelmådigt 1. divisionshold.

Spille til par,.....min bare røv, hvordan?.

Danmarksmester i transsision.....slå op på side ét i den usynlige bog om "målsætninger som ingen kan måle dig på" og så vil den målsætning stå som nummer 1.

Hvis der seriøst findes nogen målsætninger for OB's førstehold (herre) så skjuler de dem godt bag tomme floskler og finurlige sætninger fra Thorborg, Troels, Jack og Enrico.
            Last edited by OleKBH; 16-03-2025, 21:42.

Comment

Nu er vi tilbage til det samme kæmpe problem. Du skriver at jeg er "kæmpe fortaler for SK". Det har jeg ikke skrevet nogle steder. Hvornår er det blevet i orden at lægge andre folk ord i munden de ikke har sagt. Jeg prøver at relativere den kritik der er af ham. Så stop nu de pis med at skrive hvad jeg mener, når jeg ikke har sagt, at jeg mener det!!!!! Det er til at blive vanvittig af at I bliver ved med at "argumentere" på den måde.

I kan undrer jer alt det I vil, men vi kan ikke tage jer seriøst, når det bare er oneliners uden en dybdegående analyse som belæg for jeres påstande. Jeg forsøger mig med at bare lange gennemarbejdede analyser - nogle responderer fint på det. Andre ignorerer dem - men stor sandsynlighed fordi de IKKE understøtter end eget narrativ. Det er håbløst at gå i dialog med de folk, der ikke gider lytte på saglige argumenter eller selv er i stand til at komme med nogen.

Jeg er selv toputilfreds med holdets præstationer. Jeg sidder ikke og er lalleglad - men vi kan ikke bare kaste sten i en retning, når de skal kastes i 4. Det bliver simpelthen useriøst at deltage i.

Nu er det et debatforum hvor alle har ret til at ytre sig. Kort og langt. Hvis nogen har en helt anden mening end dig er det helt fint.

Og hvis du synes det bliver for useriøst ift dine (efter din egen mening) gennemarbejdet analyse, kan du jo evt tage en pause, nu når folk ikke gider lytte til dig.

Det styrer du helt selv ven, du skal bare ikke være belærende om hvad andre skal.

Du tabte mig ved din sidste sætning

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu er det et debatforum hvor alle har ret til at ytre sig. Kort og langt. Hvis nogen har en helt anden mening end dig er det helt fint.

Og hvis du synes det bliver for useriøst ift dine (efter din egen mening) gennemarbejdet analyse, kan du jo evt tage en pause, nu når folk ikke gider lytte til dig.

Det styrer du helt selv ven, du skal bare ikke være belærende om hvad andre skal.

Du tabte mig ved din sidste sætning
                Det er jo en gammel kendt debat i debatten, den toppede for nogle år siden, hvor vi der er kritiske blev belært om at vi var stærkt medvirkende til at drive klubben i sænk.

Tag et kig på udviklingen i vores klub, og på superligaen på den lange bane. Tag et kig på vores trup, trænerstab og spil på den korte bane.
                Tag et kig på hvilke spillere vi kan tiltrække.
                Så kan du vurdere om kritikken er så helvedes forfejlet.
                Last edited by Magge; 17-03-2025, 06:34.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Ligner at der er reserveholds kamp mod Sønderjyske på onsdag

https://campo.dk/2025/03/17/superlig...stkamp-mod-ob/

Comment

Luca efterudtaget til U21 landsholdet. Vi må håbe hans fysik kan holde til det(Jinx)

https://campo.dk/2025/03/17/kvistgaa...iber-indkaldt/

Comment

Halløj, du... Det her er et debatforum, hvor man har lov til at ytre sig - uanset om det er på følelser, facts eller analyser, der ikke er helt så gennemarbejdede som som dine. Jeg får næsten lyst til kun at skrive one liners og ikke underbyggede påstande - alene for at provokere - for det er præcis, hvad du gør, når du udråber dig til en, som bruger forummet her på den "rigtige" måde. Spring indlæg eller brugere over, som du ikke mener opfylder dine krav til at være her - men hold det for dig selv. Og hvis du en dag ikke gider kun at skrive indlæg som er lange, gennemarbejdede analyser, så feel free - det har du jo også ret til.

Comment

SK beviser i øjeblikket, at når det spidser til, så fejler han. OB var for et år siden favorit til ikke at rykke ned, SK begyndte at spille for at undgå i stedet for at opnå. Lige nu ser man lidt et dejavu, OB er favorit til at rykke op, nu spiller holdet for at undgå at misse oprykning, i stedet for at opnå oprykning.
                        At han sejler rundt i opstillinger og udskiftninger, det tyder på at at ikke kender styrker og svagheder i sin trup, det er dælme skidt træner arbejde. OB kan sagtens misse oprykning med SK, nøjagtig som jeg for et år siden meldte at OB var favorit til nedrykning. Truppen er trimmet til, man har de spillere man skal bruge, nu bør man kigge på om træneren er den rigtige.
                        Last edited by jojo; 17-03-2025, 19:42.

Comment

Er grot allerede blevet skadet siden han ikke er med i kampen mod sønderjyske i morgen ?

https://ob.dk/nyheder/2025/marts/tra...jyske-i-morgen

Comment

Det var i dag programmet skulle komme. Åbenbart svært at finde ud af hvilket det ikke burde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det var i dag programmet skulle komme. Åbenbart svært at finde ud af hvilket det ikke burde.
                              Jeg hørte forleden at superliga programmet skulle komme idag. Så mon ikke at 1. Div også gør når de har haft 2 dage mere til den ift superligaen

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                Er grot allerede blevet skadet siden han ikke er med i kampen mod sønderjyske i morgen ?

https://ob.dk/nyheder/2025/marts/tra...jyske-i-morgen
                                Gider næppe spilde en smuk solskinsdag på at se på dårlig og ret ligegyldig fodboldkamp, men Ricard Helveg er på holdkortet og det er da lidt spændende.

Comment

Working...
                                X