Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Det har helt sikkert hjulpen med en shop inde i Centrum. Så mon ikke at man går efter 15.000-20.000 i denne sæson.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg15.000 OB trøjer solgt siden nedrykningen sidste år. Mon ikke det er rekord for et 1.divisions hold nogensinde.
Man ser også masser af trøjer i bybilledet efterhånden og der er langt mellem Brøndby/FCK trøjer.
Vil tro der er ganske få klubber i superligaen der kan matche det antal.
Burde være muligt hvis der kommer lidt sportslig succes
Comment
-
Jeg var på Copenhell i går og så kun én i fodboldtrøje, og det var en OB-trøje. Smukt syn :-)Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg15.000 OB trøjer solgt siden nedrykningen sidste år. Mon ikke det er rekord for et 1.divisions hold nogensinde.
Man ser også masser af trøjer i bybilledet efterhånden og der er langt mellem Brøndby/FCK trøjer.
- Likes 9
Comment
-
Det er den store forskel på da far her var ung, og så nu. Det var supersyret at være til kamp ude på Østerbro(B93) med 1000 andre OBere, og møde en flok unge piger i start-20erne i OB-trøjer. Flere af dem havde trøjer på, der var ældre/på alder med dem selv. Da jeg var i start-20erne/slut-teensne var en fodboldtrøje det mest kiksede i verden man kunne gå rundt i.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg15.000 OB trøjer solgt siden nedrykningen sidste år. Mon ikke det er rekord for et 1.divisions hold nogensinde.
Jeg er sgu ligeglad med at de står og tager nogle selfies nede bagved Stiften. Det er ca en milliard gange bedre end da vi var 63 mennesker til en SL-kamp i Farum i 00erne"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
- Likes 10
Comment
Comment