Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Hvis de begge er indstillet på spille os tilbage i Superligaen, så skal de da være velkomne. Deedson viste da netop i efteråret at han er vores bedste kantspiller, gjorde han ikke?
    Jo. Desværre ikke i foråret ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Slotsager skal da bare sige ja tak til Nordsjælland, og OB skal sige ja tak for de millioner de byder. Jeg tror, at klubben skal tage ved lære af hvad der er sket ved at holde på spillere der hellere vil videre, og Slotsager skal selvfølgelig sige ja tak, da det vil fremme hans karriere enormt. Det er desværre sådan situationen er blevet, når ledelsen og trænerne har fejlet så groft.
      Vi er enige om at en nedrykning ikke er fremmende for spillersalg, men jeg er nu ret overbevist om vi fortsat får tilbud fra mere prominente klubber som vil lægge en del flere penge end fcn.
      Men det kunne sagtens være en finte fra en udenlandsk klub at hente Slotsager og leje ham ud til en klub som fcn.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Jo. Desværre ikke i foråret ..
        Nej, men ingen af vores kanter var jo gode i foråret

        Comment


          #34
          Tvivler på, at vi får særligt meget for Slotsager. Han har et år tilbage af sin kontrakt og spiller på et nedrykkerhold. Stort talent eller ej, så tror jeg han ryger for et væsentligt mindre beløb end, hvad mange havde regnet med ! Måske i Frøkjær-klassen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            nu kunne man jo lige vente og se om ikke der dukker andre bud op. Tænker da ikke FCN er de eneste der vil have følere ude.
            det eneste Slots skal sige nej til er Herning/ikast.
            Alt andet vil jeg have 100% forståelse for.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Tvivler på, at vi får særligt meget for Slotsager. Han har et år tilbage af sin kontrakt og spiller på et nedrykkerhold. Stort talent eller ej, så tror jeg han ryger for et væsentligt mindre beløb end, hvad mange havde regnet med ! Måske i Frøkjær-klassen.
              Helt enig. Det er et tab du også kan tilskrive nedrykningen. Og i øvrigt trække fra når BW praler af at have tjent penge til OB, iøvrigt på en billig baggrund. Selv Uffe Elbæk ville kunne sælge Minteh.
              Jeg mangler stadig at finde et eneste punkt hvor en nedrykning er positivt.
              Last edited by Magge; 26-05-2024, 22:36.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                det eneste Slots skal sige nej til er Herning/ikast.
                Alt andet vil jeg have 100% forståelse for.
                Hvad er problemet med FCM ?

                At de med bl.a. en dygtig ledelse/ejer fuldstændig har udmanøvreret os de sidste 10 år ?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Tvivler på, at vi får særligt meget for Slotsager. Han har et år tilbage af sin kontrakt og spiller på et nedrykkerhold. Stort talent eller ej, så tror jeg han ryger for et væsentligt mindre beløb end, hvad mange havde regnet med ! Måske i Frøkjær-klassen.
                  ingen tvivl om at vi ikke står i den bedste forhandlingssituation. Men helt ned omkring 10 mill tror jeg trods alt ikke på. Men det kommer naturligvis an på hvor mange og hvem der er interesseret. En hurtig søgning gav et resultat fra i januars, her blev Aston Villa og Liverpool begge meldt interesserede i en eller anden grad. Aner ikke hvor troværdigt det er. Men alene det han var på den liste over unge talenter og allerede har spillet så meget 1 holdsbold - der må simpelthen være større klubber end dem i suppen der har ham på blokken.

                  edit: Girona i spanien havde også et øje på ham.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Hvad er problemet med FCM ?

                    At de med bl.a. en dygtig ledelse/ejer fuldstændig har udmanøvreret os de sidste 10 år ?
                    Det vil gøre alt for ondt at se Slots derinde.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Det vil gøre alt for ondt at se Slots derinde.
                      Hvorfor ?

                      Se ham spille på et nyt træningsanlæg, der er i europæisk topklasse ?

                      Se ham spille europæiske kampe ?

                      Have medspillere, som er dygtigere end ham, så han kan udvikle sig ?


                      Det kan du ikke unde ham

                      Comment


                        #41
                        Nogle der tager ned og ser træning i morgen? Kan være der allerede er nogle svar derfra..?
                        siden 1887

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Nogle der tager ned og ser træning i morgen? Kan være der allerede er nogle svar derfra..?
                          Træning ?

                          Skal de ikke lave fysiske tests i morgen inden deres ferie ?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hvorfor ?

                            Se ham spille på et nyt træningsanlæg, der er i europæisk topklasse ?

                            Se ham spille europæiske kampe ?

                            Have medspillere, som er dygtigere end ham, så han kan udvikle sig ?


                            Det kan du ikke unde ham
                            Jeg ønsker alt det bedste for Slots.
                            Tænker han kan få alt du nævner i rigtig mange andre klubber i Europa.

                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Træning ?

                              Skal de ikke lave fysiske tests i morgen inden deres ferie ?
                              Nej de skal vende sten ;-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Jeg ønsker alt det bedste for Slots.
                                Tænker han kan få alt du nævner i rigtig mange andre klubber i Europa.
                                Jeg kan nu sagtens forstå hvis han vælger Nordsjælland. Det virker faktisk som et bundfornuftigt valg fra hans side. Og jeg ville på ingen måde bebrejde ham hvis han gjorde det. Så må vi bare sørge for at få en god transfersum, samt en ordentlig videresalgsklausul på ham.

                                Comment

                                Working...
                                X