Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Julius Berthel Askou
Collapse
X
-
Ja, helt sikkert i midterforsvaret. Men han kan blive en god back og med mere rutine/færre hjerneblødninger kan han snart blive en ok backup der - i mangel af bedre. Men mon ikke der er et af de steder, vi snart får forstærkning .Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det vil jeg mene han allerede har gjort.
Comment
-
Mener du Askou på backen? Eller er jeg ikke vågen endnu?Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Ja, helt sikkert i midterforsvaret. Men han kan blive en god back og med mere rutine/færre hjerneblødninger kan han snart blive en ok backup der - i mangel af bedre. Men mon ikke der er et af de steder, vi snart får forstærkning .
- Likes 1
Comment
-
Snakker du om Gomez?, jeg tænker det er ham der bliver skiftet, såfremt der kommer nye ind. Men nu handler tråden om Julius, som i den grad har hamret døren ind her i efteråret.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Ja, helt sikkert i midterforsvaret. Men han kan blive en god back og med mere rutine/færre hjerneblødninger kan han snart blive en ok backup der - i mangel af bedre. Men mon ikke der er et af de steder, vi snart får forstærkning .
Comment
-
Rystet hvis der ikke allerede er forelagt en lang kontraktforlængelse og et velfortjent løn hop....
Det håber jeg ikke er den fulde sandhed, for hvis, så grænser det jo til pligtforsømmelse fra vores kære Troels.
"Det er ikke noget, der fylder så meget for mig lige nu. Det føles stadig som langt væk. Vi må jo se, hvad der sker, siger Askou, der ikke afviser at blive flere år i OB.
- Det er lige så meget Troels, som skal afgøre det, som det er mig. Man kan jo aldrig sige aldrig. Vi må se, hvis der kommer noget konkret."
https://sport.tv2.dk/fodbold/2026-03...ort-gennembrud
- Likes 1
Comment
-
*host* *host" Slotsager *host* *host"Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægRystet hvis der ikke allerede er forelagt en lang kontraktforlængelse og et velfortjent løn hop....
Det håber jeg ikke er den fulde sandhed, for hvis, så grænser det jo til pligtforsømmelse fra vores kære Troels.
"Det er ikke noget, der fylder så meget for mig lige nu. Det føles stadig som langt væk. Vi må jo se, hvad der sker, siger Askou, der ikke afviser at blive flere år i OB.
- Det er lige så meget Troels, som skal afgøre det, som det er mig. Man kan jo aldrig sige aldrig. Vi må se, hvis der kommer noget konkret."
- Likes 1
Comment
-
Han har tidligere afvist en konkret kontraktforlængelse der blev fremlagt for ham. Tror det var sidste sæsonOprindeligt indsendt af Monrad Se indlægRystet hvis der ikke allerede er forelagt en lang kontraktforlængelse og et velfortjent løn hop....
- Likes 2
Comment
-
Tror også at han har fået blod på tanden ift at tage et skridt op allerede nu til sommer. Selvom Askou og Owusu ikke helt kan sammenlignes, er der et begyndende mønster, hvor man hellere vil lade en profil gå og satse på et talent, end at strække sig og gå lidt på kompromis for at forlænge. For eksempel vil Bojang være den oplagte afløser for Askou, og så har man jo bl.a. Amrani(?) der tilmed er venstrebenet. Nok meget godt for talentudviklingen, men måske knap så godt for kontinuiteten. Det vil også risikere at forlænge tidshorisonten for at kunne opbygge et slagkraftigt hold. Men måske også den virkelige grund til at man ikke melder en målsætning ud, fordi talentudvikling og -salg, som kan føre til udsving og ustabilitet rent resultatmæssigt, prioriteres højere end top-6 (næsten) hvert år.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægHvis ikke det er muligt at forlænge med ham, så tror jeg han er igang med de sidste 9 kampe for OB. Bare ærgeligt, han bliver jo stort set fra kamp til kamp bedre,
hvilket gør det endnu sværere.
- Likes 1
Comment
-
Selvfølgelig kan man forlænge med Askou. Han vil faktisk gerne blive i Odense.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægHvis ikke det er muligt at forlænge med ham, så tror jeg han er igang med de sidste 9 kampe for OB. Bare ærgeligt, han bliver jo stort set fra kamp til kamp bedre,
hvilket gør det endnu sværere.
Men det kommer også til at koste. Og det skal det gøre, for manden er dygtig.
Nu må det simpelthen være slut med at sparre sig til en 8.plads TB.
- Likes 4
Comment
-
Så er man tilbage ved at der er 3 parter der skal ønske det samme...... hvis der vitterlig var det, så var den vel forlænget?Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Selvfølgelig kan man forlænge med Askou. Han vil faktisk gerne blive i Odense.
Men det kommer også til at koste. Og det skal det gøre, for manden er dygtig.
Nu må det simpelthen være slut med at sparre sig til en 8.plads TB.
- Likes 3
Comment
Comment