Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Julius Berthel Askou
Collapse
X
-
Nu bliver der citeret ordret :
“ Vi må se, hvis der kommer noget konkret."
...altså, at den unge knøs skal have noget at forholde sig til, før at han kan sige ja eller nej.
Igen hvis det er tilfældet, at man ikke før nu har startet en dialog omkring kontrakt forlængelse, så er det altså ren amatør, hvis ikke man kan se udløbet af kontrakten i Excel arket og ikke har opdaget det før nu.
Hvis og hvis… Askou har en agent der hvisker en masse ting i øret, og spekulerer helt vildt i, at man nærmer sig kontraktudløb og dermed bedre kort på hånden for sig selv (hvilket vil sige, mest agenten i praksis) Så skal OB naturligvis sælge hurtigst muligt, eller smide ham på et ikke eksisterende future cup hold.
Men hvis man ikke kan finde ud af at forlænge med sine bedste spillere pga dovenskab, og samtidigt snakke top 6, ja så klinger det hele sgu lidt hult.
Det er en årsag til at AGF ligger i toppen nu, og FCM over så mange år, og det er altså at man kan holde sammen på en bund substans i en trup og så bygge på.
Mister vi vores bedste midterforsvar til sommer for 2mio €, og køber en Bürgy light fra bænken i Viborg, for 1mio dkk, ja så ses vi til en 8. plads næste år igen og endnu en tur igennem ligegyldighedens hamster hjul.
Jeg tillader mig efterhånden at sige, jeg har brug for at se vi rykker os, før jeg tror på det, og ikke omvendt…
Comment
ville BW himself have sagt tror jeg
Comment