Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Julius Berthel Askou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Julius Berthel Askou

    Julius Berthel Askou rykkes i førsteholdstruppen: https://ob.dk/nyheder/2024/maj/juliu...a-forsteholdet

    #2
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Julius Berthel Askou rykkes i førsteholdstruppen: https://ob.dk/nyheder/2024/maj/juliu...a-forsteholdet
    Fedt for ham og OB. Men kan godt undre mig over timingen, hvis Bjørn Wesstrøm er fortid i næste uge.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

      Fedt for ham og OB. Men kan godt undre mig over timingen, hvis Bjørn Wesstrøm er fortid i næste uge.
      Tillykke til den unge mand, må han blive en kæmpestjerne i OB-regi :) Tja - der er vel flere uafklarede spørgsmål der skal håndteres hvis BW er DMW. Slotsager bare for nævne en, men Nagel kan kan vel også håndtere den slags

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Altid en fornøjelse at have akademispillere som finder vejen til førsteholdet. Håber han går hele vejen og bliver en stor succes.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Det havde jeg ikke gættet ud fra det jeg havde set fra ham tidligere. Men fedt nok. Min søn går i klasse med ham på Tornbjerg. Rigtig fornuftig knægt med hovedet skruet godt på

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

            Fedt for ham og OB. Men kan godt undre mig over timingen, hvis Bjørn Wesstrøm er fortid i næste uge.
            Vi må se om den holder vand. Men stoler rigtig meget på den kilde jeg fik det fra

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi må se om den holder vand. Men stoler rigtig meget på den kilde jeg fik det fra
              Jeg kan forestille mig rigtigt meget omkring OB, men at BW - den objektivt værste sportsdirektør i OBs nyere historie - ikke er fortid meget snart, dét kan jeg simpelthen ikke forestille mig.

              Det hold, som har begejstret os i de sidste to kampe, er jo antitesen til alt det, BW har stået for.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Jeg kan forestille mig rigtigt meget omkring OB, men at BW - den objektivt værste sportsdirektør i OBs nyere historie - ikke er fortid meget snart, dét kan jeg simpelthen ikke forestille mig.

                Det hold, som har begejstret os i de sidste to kampe, er jo antitesen til alt det, BW har stået for.
                Hvad mener du med det hold?

                Tillykke til Julius.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det havde jeg ikke gættet ud fra det jeg havde set fra ham tidligere. Men fedt nok. Min søn går i klasse med ham på Tornbjerg. Rigtig fornuftig knægt med hovedet skruet godt på
                  Måske hans far er træner i næste sæson
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Måske hans far er træner i næste sæson

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Måske hans far er træner i næste sæson
                      Det håber jeg godt nok ikke

                      Comment

                      Working...
                      X