Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Julius Berthel Askou
Collapse
X
-
Ja, helt sikkert i midterforsvaret. Men han kan blive en god back og med mere rutine/færre hjerneblødninger kan han snart blive en ok backup der - i mangel af bedre. Men mon ikke der er et af de steder, vi snart får forstærkning .Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det vil jeg mene han allerede har gjort.
Comment
-
Mener du Askou på backen? Eller er jeg ikke vågen endnu?Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Ja, helt sikkert i midterforsvaret. Men han kan blive en god back og med mere rutine/færre hjerneblødninger kan han snart blive en ok backup der - i mangel af bedre. Men mon ikke der er et af de steder, vi snart får forstærkning .
- Likes 1
Comment
-
Snakker du om Gomez?, jeg tænker det er ham der bliver skiftet, såfremt der kommer nye ind. Men nu handler tråden om Julius, som i den grad har hamret døren ind her i efteråret.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Ja, helt sikkert i midterforsvaret. Men han kan blive en god back og med mere rutine/færre hjerneblødninger kan han snart blive en ok backup der - i mangel af bedre. Men mon ikke der er et af de steder, vi snart får forstærkning .
Comment
Comment