Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Julius Berthel Askou

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kommer jo an på om han så kan overhale Burgy ..
    Det vil jeg mene han allerede har gjort.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja, helt sikkert i midterforsvaret. Men han kan blive en god back og med mere rutine/færre hjerneblødninger kan han snart blive en ok backup der - i mangel af bedre. Men mon ikke der er et af de steder, vi snart får forstærkning .

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Ja, helt sikkert i midterforsvaret. Men han kan blive en god back og med mere rutine/færre hjerneblødninger kan han snart blive en ok backup der - i mangel af bedre. Men mon ikke der er et af de steder, vi snart får forstærkning .
        Mener du Askou på backen? Eller er jeg ikke vågen endnu?

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Snakker du om Gomez?, jeg tænker det er ham der bliver skiftet, såfremt der kommer nye ind. Men nu handler tråden om Julius, som i den grad har hamret døren ind her i efteråret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Julius er imo den mest sikre i den 4er linie, Gomez kommer da ikke til at spille meget, medmindre han får lagt på.

Comment

Working...
            X