Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • FFM
    replied
    Jeg er godt nok også i tvivl ovenpå igår, men set fra min plads på stiften så jeg en Schoop der ikke satte så meget igang som tidligere, men som tilgengæld tacklede og erobrede mere end vores nye anfører og tror at det er en vigtig del af hans udvikling og en ting der har været fokus på, så håber jeg bare at begge dele kan fungere samtidigt. Så Schoop herfra.

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Nu bliver jeg sikkert grinet ud, men min MoM er Schoop, som konstant forsøger at flytte bolden hurtigere. Det fører også til oversatsede afleveringer enkelte gange, men man er jo nødt til at prøve. Falk kunne det også være. Ellers ved jeg ikke hvem det skulle være.
    hvornår har schoop nogen sinde flyttet noget hurtigt, alt går i stå og baglæns når han får bolden.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Synes Lasse N fin en ok debut i går... Den anden Lasse var helt som forventet på kanten til en joke, men han forsøger, og det er jo første forudsætning for at det kan lykkes en dag...

    Falk var til tider en stor fornøjelse at se på, og han får også min stemme, men han skal have noget mere ud af det, for lige så lovende det kan se ud, lige så hurtigt kan det være ovre, det ville klæde ham at tage dem nemme/kedelige løsning lidt oftere...

    Azer får lige en bemærkning, ikke fordi han virkede helt klar endnu, eller var så meget med, men der er et eller andet over den mand, det er fuldstændig ligegyldigt hvad han foretager sig, så er det med den samme kølige mine, han peger ikke fingre, han brokker sig ikke, klynker ikke, han er ikke en der bruger tid på at stå og ærgre sig, eller at undskylde for en dårlig aflevering, eller en tackling... det er som om han træder ind i et fokus under kampene som han ikke viger fra... ved ikke hvad det er med ham, men det tiltaler mig...

    Ps. Synes egentlig også Schoop var okay i går...
    Last edited by Kaspernon; 21-07-2014, 14:00.

    Leave a comment:


  • Hyldedk
    replied
    D.H.
    Bodil skal vi ikke gøre mere ved i OB.........

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Desler får min stemme. Mere spilletid til ham tak.

    Hvad skal vi gøre med Bodull

    Leave a comment:


  • Knz
    replied
    Mom: Lasse Nielsen...!

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Nu bliver jeg sikkert grinet ud, men min MoM er Schoop, som konstant forsøger at flytte bolden hurtigere. Det fører også til oversatsede afleveringer enkelte gange, men man er jo nødt til at prøve. Falk kunne det også være. Ellers ved jeg ikke hvem det skulle være.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Klart DH

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Høegh.... Stort set fejlfri efter min mening! Håber ikke på noget alvorligt med ham.
    http://www.bold.dk/nyt/hoeegh-ligner...ukket-ledbaand

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    MOM: [blank]

    Desler gjorde et okay indhop, viste gejst og vilje.

    LN gjorde en okay figur

    Falk kan IKKE være MOM, han dribler konstant ind i 3-4 mand hver gang *suk*

    Resten af truppen: gider jeg ikke kommentere på :-(
    Jeg synes godt nok at den er svær den her. Tror jeg giver den til Høegh og så håber jeg ikke at det er noget alvorligt der hændte ham. Vi har ikke brug for mere modstand lige nu.

    Mht. Falk er jeg meget enig. Der har været meget snak om Falk og de manglende assists og mål, men det tror da pokker, når han hver gang vil gøre det sværeste. Selvom han gør sine ting i et højt tempo og selvfølgelig trækker modstandernes opmærksomhed, så er han lidt for ineffektiv og der er simpelthen ofte for ringe et slutprodukt i det han laver. Jeg er ellers en stor fan af Falk, men lige i går blev jeg faktisk en anelse træt af at se på de driblinger, som jeg ellers tit har været meget begejstret for.

    Og lad så være med at hente flere unge knægte for København, som åbenbart ikke er modne til at stå på egne ben og prioritere karrieren øverst, uden at de efter et 0,5-1 år får hjemve, fordi København er ih og åh så meget bedre end resten af Danmark.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    MOM: [blank]

    Desler gjorde et okay indhop, viste gejst og vilje.

    LN gjorde en okay figur

    Falk kan IKKE være MOM, han dribler konstant ind i 3-4 mand hver gang *suk*

    Resten af truppen: gider jeg ikke kommentere på :-(
    det er jeg enig i.....ingen fortjener det efter i går

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    MOM: [blank]

    Desler gjorde et okay indhop, viste gejst og vilje.

    LN gjorde en okay figur

    Falk kan IKKE være MOM, han dribler konstant ind i 3-4 mand hver gang *suk*

    Resten af truppen: gider jeg ikke kommentere på :-(
    Enig.

    Ari, Toppel, Emil Larsen, Kryger og Bodul var en fornærmelse at se på. OT: Det var ærlig talt en fattig oplevelse at se "Superliga"-bold igen efter VM. Dog mindede OB lidt om Cameroun. Det bliver en laaaang sæson...

    Leave a comment:


  • jhandersen
    replied
    Høegh.... Stort set fejlfri efter min mening! Håber ikke på noget alvorligt med ham.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    MOM: [blank]

    Desler gjorde et okay indhop, viste gejst og vilje.

    LN gjorde en okay figur

    Falk kan IKKE være MOM, han dribler konstant ind i 3-4 mand hver gang *suk*

    Resten af truppen: gider jeg ikke kommentere på :-(
    Er helt enig. Også i blank MoM

    Leave a comment:


  • Jepper
    replied
    MOM: [blank]

    Desler gjorde et okay indhop, viste gejst og vilje.

    LN gjorde en okay figur

    Falk kan IKKE være MOM, han dribler konstant ind i 3-4 mand hver gang *suk*

    Resten af truppen: gider jeg ikke kommentere på :-(

    Leave a comment:

Working...
X