Dejligt med en sejr. Vi lever stadig. Kampen har dog ikke givet mig meget mere tro på at vi vinder de to sidste
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd Hvidovre -OB 16.maj
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægDejligt med en sejr. Vi lever stadig. Kampen har dog ikke givet mig meget mere tro på at vi vinder de to sidste
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægKan man overhovedet se noget som udebanefan med de atletikstativer og løbebaner ?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej - men man kan jo håbe den sejr giver den forløsning holdet har brug for...men vi spiller hjemme og Tom T har karantæne - så ikke meget der taler for det.
- Likes 2
Comment
-
YESSSSSSS SÅDAN! Det positive er, at vi har forlænget vores livline med et par dage. Det negative er, at det nok slutter i næste runde. Det er altså for sent at vi får den her sejr. Det er for sent, at Krogh har droppet fembackkæden. Det er for sent, at han har fundet den rigtige start-11'er - som viser vilje og energi, og spiller fint, men mod et hold der allerede er rykket ned. Kampen i dag viser mig, at hvis de rigtige valg var truffet bare et par uger tidligere - bare så sent som mod Vejle, så havde vi måske lige klaret skærene. Det vil jeg ærgre mig over.
- Likes 2
Comment
Comment