Oprindeligt indsendt af koki66
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt Hvidovre - OB 16/5/24
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægIfølge Transfermarkt kostede SK 750.000 €. Så det er vel knap 5,6 mio kroner. Der er dog et stykke vej til de 9 mio.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Enig. Jeg har aldrig set noget i ham. Alt for mange penge spildt på en yderst middelmådig spiller, og oveni købet med en friklausul. Vanvid. Alene den case burde fyre BW
Vi må ned og vende og så skal der heeelt nye øjne på den her klub
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Skulle ikke undre mig at han kommer til at præstere fint i en bundesligaklub, nøjagtig som Greve gør det fint i Brøndby og Rømer er fast i fcm. Sådan er historien bare om OB. Fine spillere vi bare slet ikke får sat sammen til et godt hold.
Jeg kan ikke se linket og der er talrige eksempler på spillere som har gjort det dårligt hos jer og efterfølgende heller ikke spiller i de nye klubber.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Skulle ikke undre mig at han kommer til at præstere fint i en bundesligaklub, nøjagtig som Greve gør det fint i Brøndby og Rømer er fast i fcm. Sådan er historien bare om OB. Fine spillere vi bare slet ikke får sat sammen til et godt hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægEr der nogen der har det mindste info om start 11?
Eller egentlig bare formation, mit OB hjerte brænder sammen hvis vi stille op i en 5’er bagkæde igen….
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Vores klub prøver med de lukkede træninger bl.a. på at forhindre at startopstilling, og taktik siver ud til modstanderen inden kampen - skulle vi ikke her i fanforum bakke op om det og "holde tæt" hvis vi ved noget ?
Svært at tøjle nysgerrigheden i disse tider, det var primært et ja/nej omkring formation skifte.
Men lad os vedtage det :-)
Comment
-
Köhler gjorde det godt for OB. Blandt de bedste i flere kampe. Han er tysker og vil selvfølgelig helst spille der. Så kommer der sandelig et tilbud på ham - det er derfor han spiller i OB. Men Wesstrøm siger nej. Köhler spiller videre men så begynder spillet generelt at falde meget og det samme med hans. Han har en klausul så han kan forlade klubben hvis/når den rykker ned. Det vil han MEGET gerne.
Og det straffes han nu for. Barnligt. Han er for god og for naturligt kæmpende til slet ikke at være med i truppen. Bonderøve.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar overhovedet ikke noget at have det i, men jeg tror vi vinder I aften.
Jeg tror dog ikke på vi overlever, men det ville sgu være rart om ikke andet så at leve lidt længere i teorien.
Comment
Comment