Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Jeg vil gå så langt som til at sige "Fis-lunkent"....
    Så vil jeg trække den helt ud på niveau med en håndvarm Cola...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Mon vi kan lave en "assistenttræner overtager" midlertidigt.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Mon vi kan lave en "assistenttræner overtager" midlertidigt.
        principielt ja, men det er imø ikke sandsynligt. Mattson er TB's mand, og jeg tror han stopper sammen med TB hvis han "stopper" med øjeblikkelig virkning
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          principielt ja, men det er imø ikke sandsynligt. Mattson er TB's mand, og jeg tror han stopper sammen med TB hvis han "stopper" med øjeblikkelig virkning
          Er ikke sikker på at han ville stoppe sammen med TB, Matson har været en meget succesfuld ungdomstræner i OB, har bla. andet trænet Eriksen, Falk Kasper Larsen og Daniel Høgh, haft rigtig fin succes med ungdomsholdene i OB.

          Så det er bestemt ikke urealistisk at han kan finde på at blive her efter TB.

          Comment


            Ved ikke hvad han ellers kan men hvis han har P-licens og med den fortid i klubben. Ja så mener jeg at han skal have chancen når Troels får sparket. Med mindre vi er så langt efter at vi ikke har råd til andet end Ove P.

            Comment


              Klassisk nr. 7 kommentar: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold..._source=090914

              Comment


                Han skal simpelthen have skiftet den spindoktor ud. Den knægt lukker bare meget lort ud altid.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                Comment


                  Hvad skal han sige?
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    sjovt så forskelligt man kan læse en artikel - jeg syntes for en gangs skyld han lyder meget fornuftig....og det er jo tydeligt at den nye spillestil ikke lægger til ham, eller falk for den sags skyld.

                    Comment


                      Emil er jo ikke en Absalonsensk/Gislasonsk kantspiller der løber og tackler og fighter, men jeg vil da mene han er en fin kontraspiller.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Hvad skal han sige?
                        Ingenting. Han skal bare holde sin kæft og spille. Det er ikke lige nu vi har behov for at spillerne render og brokker sig over det ene og det andet...
                        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                          Ingenting. Han skal bare holde sin kæft og spille. Det er ikke lige nu vi har behov for at spillerne render og brokker sig over det ene og det andet...
                          men gør han det? jeg syntes ikke han brokker sig - konstaterer blot at denne opstilling ikke ligger optimalt til hans spids kompetencer...og at point trods alt er vigtigst lige pt....og det har det nye tilgang trods alt skaffet nogle stykker af.

                          Comment


                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aal-i-saesonen

                            Comment


                              Så er der spillet 7 kampe.
                              Pointhøst: 5 ud af 21 mulige (0,71 pr. kamp)
                              Målscore: 8-11
                              OB har vundet 1 ud af de sidste 10 ligakampe

                              Godkendt pointhøst med holdets forfatning in mente burde være 9-10 point i min optik.

                              TB har jo selv forklaret pointtallet: dårlig indsats mod Slagelse og uheld mod Hobro, hvor statistikken var god nok - men den kamp jeg så var ikke god nok indstillingsmæssigt - tallene siger måske noget andet, men det var en sløj omgang set fra lægterne - man forsøgte på ingen måde at vise Hobro, at de var begyndt i en anden liga!

                              Nu ser programmet på papiret noget lettere ud de næste mange kampe. Det er NU, at holdet skal til at indhente det forsømte - ikke mindst i de indbyrdes opgør mod SIF og EFB.

                              SDJ Hjemme 1-3 point
                              FCN ude 1 point
                              SIF Hjemme 3 point
                              EFB Ude 1-3 point

                              8 point SKAL der hentes på disse fire kampe, fordi man smed min. 4-6 point mod Hobro og Slagelse tidligere. Det vil bringe holdet op på 13 point på 11 kampe (1,18 pr. kamp), hvilket ville kunne udløse 39 point i sidste ende = overlevelse!

                              Det nytter ikke noget, at OB fortsætter med den lave pointhøst - så kan det pludselig ikke hentes!

                              Bør TB have fyresedlen, hvis man ligger under stregen med mindre end 13 point efter 11 kampe? Det er i hvert fald ved at være kritisk. For så har man lige mødt de på papiret svageste hold uden det fornødne udbytte.

                              Sidste år spillede OB relativt godt mod topholdene og hentede en del point (tænk bare på FCM-kampene) Det ser ikke ud til at være tilfældet i år. Pointene skal derfor falde mod de andre bundhold, ligner det.

                              Jeg synes i hvert fald, at man skal gøre status og beslutte sig for hvad man vil i vinterpausen - der skal være en plan B på plads, hvis OB ligger under stregen med meget lavt pointtal.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Så er der spillet 7 kampe.
                                Pointhøst: 5 ud af 21 mulige (0,71 pr. kamp)
                                Målscore: 8-11
                                OB har vundet 1 ud af de sidste 10 ligakampe

                                Godkendt pointhøst med holdets forfatning in mente burde være 9-10 point i min optik.

                                TB har jo selv forklaret pointtallet: dårlig indsats mod Slagelse og uheld mod Hobro, hvor statistikken var god nok - men den kamp jeg så var ikke god nok indstillingsmæssigt - tallene siger måske noget andet, men det var en sløj omgang set fra lægterne - man forsøgte på ingen måde at vise Hobro, at de var begyndt i en anden liga!

                                Nu ser programmet på papiret noget lettere ud de næste mange kampe. Det er NU, at holdet skal til at indhente det forsømte - ikke mindst i de indbyrdes opgør mod SIF og EFB.

                                SDJ Hjemme 1-3 point
                                FCN ude 1 point
                                SIF Hjemme 3 point
                                EFB Ude 1-3 point

                                8 point SKAL der hentes på disse fire kampe, fordi man smed min. 4-6 point mod Hobro og Slagelse tidligere. Det vil bringe holdet op på 13 point på 11 kampe (1,18 pr. kamp), hvilket ville kunne udløse 39 point i sidste ende = overlevelse!

                                Det nytter ikke noget, at OB fortsætter med den lave pointhøst - så kan det pludselig ikke hentes!

                                Bør TB have fyresedlen, hvis man ligger under stregen med mindre end 13 point efter 11 kampe? Det er i hvert fald ved at være kritisk. For så har man lige mødt de på papiret svageste hold uden det fornødne udbytte.

                                Sidste år spillede OB relativt godt mod topholdene og hentede en del point (tænk bare på FCM-kampene) Det ser ikke ud til at være tilfældet i år. Pointene skal derfor falde mod de andre bundhold, ligner det.

                                Jeg synes i hvert fald, at man skal gøre status og beslutte sig for hvad man vil i vinterpausen - der skal være en plan B på plads, hvis OB ligger under stregen med meget lavt pointtal.
                                Husk lige på kunstgræsset i Farum og det faktum, at de faktisk HAR en plan.
                                Vi får 0 point i den kamp.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X