Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Ingen nummer 14:-)

    Rasmus Falk kom gående i træningstøj. Ved ikke om han skulle ud og løbe, styrketræne eller bare til behandling. Men han gik da uhæmmet så forhåbentlig trækker det ikke ud

    JBL var med ved hele træningen

    Diarra, som jeg ellers ikke er kæmpefan af, gjorde det rigtig godt med godt overblik og fine indgreb

    Der blev gået til den i spil til to mål, hvor Skulason fik tre slag på benet/foden indenfor to minutter:-)

    Jeg glæder mig rigtig meget til at se Thomas Mikkelsen i kamp. Lado ligner stadig en, der skal i form.

    Emils humør var igen fint. Ved godt jeg efterhånden har nævnt det mange gange, men han virker efterhånden som en spiller.der virkelig trives i klubben. Krydser fingre for det bliver overført til mål i morgen:-)
    Nogen ide hvem der starter på toppen i morgen?

    Comment


      Lugter lidt af Thomas Mikkelsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
        Lugter lidt af Thomas Mikkelsen.
        Okey. Hvem afløser Falk?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Okey. Hvem afløser Falk?
          Umiddelbart vil det nok være Lucas Jensen. Men ved ikke om de mener han er klar til at starte inde. Ellers Jacob Barrett, hvis han er klar.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
            Lugter lidt af Thomas Mikkelsen.
            Tror også TM starter på toppen.

            Dagens træning gav ikle indtryk af startformation. Den handlede vist mere om at få tænding på spillerne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
              Umiddelbart vil det nok være Lucas Jensen. Men ved ikke om de mener han er klar til at starte inde. Ellers Jacob Barrett, hvis han er klar.
              Mon ikke Spelmann kunne være et bud fremme? Det lugter af LK som wingback.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Bodul, nkoum, løfqvist, læg dertil Bechs mislykkedes omskolinger.

                Derudover er det vel OB, og ikke Bech som er målet her, så at juble over at Bech bliver bedre med en god sportschef er en vinkel, jeg ikke forstår. I mine øjne skal OB være bedre, og der kunne en bedre træner måske være sagen. Ikke at Bech nødvendigvis skal væk, tiltroen er bare meget lille efterhånden, og jeg køber ikke de mange undskyldninger, synes også Bech har fejlet.
                Meget enig - syntes han har fejlet mange gange - At han ikke har haft et ordenligt spillermateriale til rådighed er en sandhed med store modifikationer, spillet har været utroligt skrøbeligt, hans opstillinger har svigtet og det virker som om han ikke har haft modet til at sæt spillere af der gang på gang har underpræsteret. Syntes ikke der har været 3 kampe i træk hvor man kontinuerligt har set fremgang og sammenhæng i spillet.

                Medmindre vi ikke går helt ned og risikerer nedrykning syntes jeg det er fint han bliver kontrakten ud til sommer.

                Han har så fået næsten en hel sæson mere til at bevise at de af os der er kritikere tager fejl - hvilket ville være rigtig fedt hvis han springer ud af skabet som en dygtig træner. Der vil altid være usikkerhed ved at hente en ny træner, meget nemmere hvis TB begynder at vise kvalitet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Jeg synes, du taler spillerne op, hvis du mener, at AMC, Vadocz, Skoubo og JC i den sidste sæson havde en kvalitet, der kunne løfte os ret meget over den placering, vi endte med. Men det kan vi jo blive ved med at trætte andre folk med at vise, vi er uenige om.

                  At det ikke er interessant, hvad TB præsterede i Silkeborg forstår jeg ikke. Det kunne jo give nogle svar på, om der har været og måske endda stadig er ting i OB, som hæmmer muligheden for at præstere optimalt. Personligt tror jeg, der er ryddet meget af vejen med de udskiftninger, der er sket i truppen og ikke mindst med Jesper Hansen. Men jeg er ikke så naiv at tro, der ikke kommer bump på vejen, når der skal bygges en helt ny rygrad op.

                  Det var 3 sæsoner ud af 3 i Silkeborg, hvor TB leverede stabilt og bedre end i OB med et på papiret ringere hold, og formentlig også færre kroner til transfer. En væsentlig del af forklaringen på de præstationer var TB, men givetvis også noget Silkeborg som klub gjorde bedre end OB har gjort de seneste år og måske også end OB gør nu.

                  Når det så er sagt, så er jeg rigtig træt af al den fokus på, at græsset kunne være grønnere med noget andet. Jeg kunne godt drømme om en mere konstruktiv tilgang til det at være fan, end blot at være efter træneren, spillerne og nu for mit eget vedkommende medfans:-) Og det betyder selvfølgelig ikke, man ikke må være kritisk.

                  I stedet for at pege fingre af alt og alle, ville det være fedt at bruge noget af al den energi konstruktivt. Måske kunne vi selv gøre noget. Måske kunne klubben gøre noget for at spillere, trænere og fans blev en stærkere enhed. Har selv tænkt tanken, om vi kunne bruge 20 året for Madrid-miraklet til at pumpe noget positivitet ind i os allesammen. Det kunne være et arrangement med kampen på storskærm og oplæg med Høghen eller lignende. Evt som en optakt til en kamp på stadion for at varme den gode stemning op.

                  Har lige været en tur i Ådalen. Det er sgu en fornøjelse at mærke den gnist spillere og trænere har. Det er også fedt at se den ungdom med potentiale der er. Hvor ville jeg dog ønske, vi fik mere fokus på, hvordan vi kan hjælpe dem på vej.
                  hmmm så det er relevant at Troels engang var god - men det er ikke relevant at AMC, skoubo og vadocz engang var af en højere kvalitet??
                  - jeg er fulgt ud klar over at man ikke kan sammeligne en spiller med en træner 1:1 men ligesom en skoubo eller amc engang præsterede bedre end de gør nu - så med Troels - han gjorde det fint i SIF, men underpræstere i OB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    hmmm så det er relevant at Troels engang var god - men det er ikke relevant at AMC, skoubo og vadocz engang var af en højere kvalitet??
                    - jeg er fulgt ud klar over at man ikke kan sammeligne en spiller med en træner 1:1 men ligesom en skoubo eller amc engang præsterede bedre end de gør nu - så med Troels - han gjorde det fint i SIF, men underpræstere i OB.
                    Jeg er ikke sikker på, jeg forstår din pointe.

                    De har alle været gode en gang, men har haft nedadgående kurve. Det er vel ikke så underligt for i hvert AMC og Skoubos tilfælde pga alder.

                    Og ja TB har underpræsteret i OB. Min pointe er bare, at hvis man vil gøre det så sort/hvidt, at alting står og falder med TB og ikke vil se på de ting, der ligger bag så bliver man ikke meget klogere.

                    Jeg synes, det er fantastisk så lidt der bliver stillet spørgsmålstegn ved, hvad der er gået galt, når vi ikke har kunnet opnå bedre resultater med en træner, der blev rost bredt for sit arbejde i Silkeborg og som i tre sæsoner skabte bedre resultater med et umiddelbart dårligere mandskab end det han har haft i OB.

                    Det er da mindst ligeså bekymrende, at OB ikke har formået at få mere ud af TB, som at TB ikke har fået mere ud af OB.

                    Det er selvfølgelig nemt bare at sige TB er dårlig. Men så skal vi jo ikke kalde det her et debatforum. Så er det jo bare et sted, hvor vi hver især skriger vores vrede ud.

                    Jeg har ikke været tilfreds med TBs resultater, men jeg opfatter ham stadig som en dygtig træner, der kan præstere under de rette omstændigheder -hvad enten jeg er enig i alle hans dispositioner eller ej.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Jeg er ikke sikker på, jeg forstår din pointe.

                      De har alle været gode en gang, men har haft nedadgående kurve. Det er vel ikke så underligt for i hvert AMC og Skoubos tilfælde pga alder.

                      Og ja TB har underpræsteret i OB. Min pointe er bare, at hvis man vil gøre det så sort/hvidt, at alting står og falder med TB og ikke vil se på de ting, der ligger bag så bliver man ikke meget klogere.

                      Jeg synes, det er fantastisk så lidt der bliver stillet spørgsmålstegn ved, hvad der er gået galt, når vi ikke har kunnet opnå bedre resultater med en træner, der blev rost bredt for sit arbejde i Silkeborg og som i tre sæsoner skabte bedre resultater med et umiddelbart dårligere mandskab end det han har haft i OB.

                      Det er da mindst ligeså bekymrende, at OB ikke har formået at få mere ud af TB, som at TB ikke har fået mere ud af OB.

                      Det er selvfølgelig nemt bare at sige TB er dårlig. Men så skal vi jo ikke kalde det her et debatforum. Så er det jo bare et sted, hvor vi hver især skriger vores vrede ud.

                      Jeg har ikke været tilfreds med TBs resultater, men jeg opfatter ham stadig som en dygtig træner, der kan præstere under de rette omstændigheder -hvad enten jeg er enig i alle hans dispositioner eller ej.
                      Problemet med denne debat er, at du undervurderer dem der er uenige med dig. VI ved da alle godt, at OB har været et stort kaos igennem flere år, og at ledelsen har taget mange dårlige beslutninger. Og jeg tror også alle anerkender, at individet, herunder også Bech, er bedre når fællesskabet er stærkt.

                      Uenigheden ligger i, om man betragter Bech som et uskyldigt offer for omstændighederne, sådan som han nok selv ville udlægge det, eller om Bech også har været en del af problemet. Der hælder jeg til det sidste, fordi han har haft ekstremt uheldig hånd i de transfers, som jeg ved han har været meget inde over, at hans taktiske dispositioner har været mislykkedes, at han ikke har opbygget en spillemæssig linje, som kunne skabe stabilitet og tryghed på holdet, at han ikke har været fremsynet og stærk til at udvikle holdet generelt, samt have fingeren på pulsen ift. behov på spillersiden. Dertil er den mentale muskel stadig meget slap.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Jeg er ikke sikker på, jeg forstår din pointe.

                        De har alle været gode en gang, men har haft nedadgående kurve. Det er vel ikke så underligt for i hvert AMC og Skoubos tilfælde pga alder.

                        Og ja TB har underpræsteret i OB. Min pointe er bare, at hvis man vil gøre det så sort/hvidt, at alting står og falder med TB og ikke vil se på de ting, der ligger bag så bliver man ikke meget klogere.

                        Jeg synes, det er fantastisk så lidt der bliver stillet spørgsmålstegn ved, hvad der er gået galt, når vi ikke har kunnet opnå bedre resultater med en træner, der blev rost bredt for sit arbejde i Silkeborg og som i tre sæsoner skabte bedre resultater med et umiddelbart dårligere mandskab end det han har haft i OB.

                        Det er da mindst ligeså bekymrende, at OB ikke har formået at få mere ud af TB, som at TB ikke har fået mere ud af OB.

                        Det er selvfølgelig nemt bare at sige TB er dårlig. Men så skal vi jo ikke kalde det her et debatforum. Så er det jo bare et sted, hvor vi hver især skriger vores vrede ud.

                        Jeg har ikke været tilfreds med TBs resultater, men jeg opfatter ham stadig som en dygtig træner, der kan præstere under de rette omstændigheder -hvad enten jeg er enig i alle hans dispositioner eller ej.
                        som jeg har sagt indtil flere gange - nej selvfølgelig er det ikke alt sammen TBs skyld. Ledelsen har en massiv andel i det rod vi er ude i.
                        Jeg mener bare ikke det undskylder Troels for det der mangler i min optik, indstilling fighter vilje, evnen til at få sat sit hold op så de er f****** klar til kamp hver gang der fløjtes op. Helt grundlæggende ting.

                        Og her tror (ja jeg ved det jo selvfølgelig ikke - det er en tros sag) men jeg tror vi var bedre stillet med en anden træner - en der kunne få det helt fundamentale på plads for det syntes jeg ikke Troels har formået.

                        - Så det er derfor jeg har håbet på en udskiftning på trænerposten - vi har bestemt ikke brug for den uro det bringer, men jeg har mistet tilliden til at han formår at vende det for os.

                        Og igen - jeg underkender ikke ledelsens og tidligere sportschefers andel i denne situation - men nu er det Troels vi diskutere ;)
                        Og sportschefen, selv om jeg ikke er 100% overbevist endnu - ser trods alt ud til at have lidt bedre styr på tingene end sin(e) forgængere....og så er der vel ingen grund til at smide den metaforiske høtyv efter ham endnu - det kan tids nok komme ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          som jeg har sagt indtil flere gange - nej selvfølgelig er det ikke alt sammen TBs skyld. Ledelsen har en massiv andel i det rod vi er ude i.
                          Jeg mener bare ikke det undskylder Troels for det der mangler i min optik, indstilling fighter vilje, evnen til at få sat sit hold op så de er f****** klar til kamp hver gang der fløjtes op. Helt grundlæggende ting.

                          Og her tror (ja jeg ved det jo selvfølgelig ikke - det er en tros sag) men jeg tror vi var bedre stillet med en anden træner - en der kunne få det helt fundamentale på plads for det syntes jeg ikke Troels har formået.

                          - Så det er derfor jeg har håbet på en udskiftning på trænerposten - vi har bestemt ikke brug for den uro det bringer, men jeg har mistet tilliden til at han formår at vende det for os.

                          Og igen - jeg underkender ikke ledelsens og tidligere sportschefers andel i denne situation - men nu er det Troels vi diskutere ;)
                          Og sportschefen, selv om jeg ikke er 100% overbevist endnu - ser trods alt ud til at have lidt bedre styr på tingene end sin(e) forgængere....og så er der vel ingen grund til at smide den metaforiske høtyv efter ham endnu - det kan tids nok komme ;)
                          Hvis du mener, der mangler indstilling, fightervilje, evnen til at være klar fra start og sikkert også taktisk (omstillings-)parathed, kan du så forklare mig, hvorfor det var præcis de dyder TB skabte succes med og blev rost for i Silkeborg?

                          Jeg synes, det er interessant, at han klarede sig godt i Silkeborg, fordi det vidner om, at han med de rette betingelser kan levere resultater.

                          Betingelserne er ved at blive gjort væsentlig bedre i OB, og derfor tror jeg på, TB kan levere fremgang - i modsætning til de seneste år, hvor jeg ikke mener det, betingelserne taget i betragtning, har været en katastrofe at levere status quo.

                          En ting halter dog alvorligt ift Silkeborg, og det handler om kontinuitet.

                          I den nuværende trup er der 5 spillere som var en del af truppen for tre år siden. Kun Falk og Høegh spillede rimelig fast dengang - men uden at være bærende spillere.

                          I Silkeborg spillede stort set hele startopstillingen sammen i alle TBs år, og flere af dem havde spillet sammen længere endnu eller under TB. Og de var ikke over deres karrieres top.

                          Kontinuiteten har hidtil været og bliver en udfordring, hvad enten træneren hedder Bech eller noget andet. Derfor tror jeg heller ikke, det er sikkert, at en anden træner kunne have leveret bedre end Bech eller for den sags skyld på samme niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Hvis du mener, der mangler indstilling, fightervilje, evnen til at være klar fra start og sikkert også taktisk (omstillings-)parathed, kan du så forklare mig, hvorfor det var præcis de dyder TB skabte succes med og blev rost for i Silkeborg?

                            Det er nemt at forklare - trupsammensætningen og spillerpersonlighederne er naturligvis anderledes i OB end i SIF som i en hvilken som helst anden klub. TB har måske været dygtig nok til at få holdet til at præstere i SIF - men det kan jeg ikke bruge til noget, når han ikke er dygtig nok til at få et andet materiale til at gøre det samme i OB!


                            Jeg synes, det er interessant, at han klarede sig godt i Silkeborg, fordi det vidner om, at han med de rette betingelser kan levere resultater.

                            Hvad er rette betingelser? Han har en trup, som han skal få til at præstere bedst muligt. Helt grundlæggende ting har han ikke kunnet levere - f.eks. topform fra start hos alle spillere forrige forår - det er helt utilgiveligt i hans job med den løn han hæver! Mange flere ting kan nævnes - men det er allerede sket i andre indlæg.

                            Betingelserne er ved at blive gjort væsentlig bedre i OB, og derfor tror jeg på, TB kan levere fremgang - i modsætning til de seneste år, hvor jeg ikke mener det, betingelserne taget i betragtning, har været en katastrofe at levere status quo.

                            En ting halter dog alvorligt ift Silkeborg, og det handler om kontinuitet.

                            I den nuværende trup er der 5 spillere som var en del af truppen for tre år siden. Kun Falk og Høegh spillede rimelig fast dengang - men uden at være bærende spillere.

                            Det har TB og vi jo vidst hele tiden - der var 15 spillere der skulle væk over 3 år og det er de kommet. Men alle er jo ikke udskiftet på en gang. Han har haft masser af bærende spillere i de forskellige faser af hans OB-tid. Han har bare ikke fået dem til at levere godt nok på indstilling osv.

                            I Silkeborg spillede stort set hele startopstillingen sammen i alle TBs år, og flere af dem havde spillet sammen længere endnu eller under TB. Og de var ikke over deres karrieres top.

                            Kontinuiteten har hidtil været og bliver en udfordring, hvad enten træneren hedder Bech eller noget andet. Derfor tror jeg heller ikke, det er sikkert, at en anden træner kunne have leveret bedre end Bech eller for den sags skyld på samme niveau.

                            Det kan ingen vide - men jeg har svært ved at forstå, hvorfor du ikke godtager nogen af de mange saglige argumenter, der leveres fra mange sider i denne tråd. Hvis du godtager nogen af dem, må dit TB-syn altså også blive nuanceret en smule, som du "anklager" andre for ikke at være i stand til med modsat fortegn
                            Se ovenfor!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Hvis du mener, der mangler indstilling, fightervilje, evnen til at være klar fra start og sikkert også taktisk (omstillings-)parathed, kan du så forklare mig, hvorfor det var præcis de dyder TB skabte succes med og blev rost for i Silkeborg?

                              Jeg synes, det er interessant, at han klarede sig godt i Silkeborg, fordi det vidner om, at han med de rette betingelser kan levere resultater.

                              Betingelserne er ved at blive gjort væsentlig bedre i OB, og derfor tror jeg på, TB kan levere fremgang - i modsætning til de seneste år, hvor jeg ikke mener det, betingelserne taget i betragtning, har været en katastrofe at levere status quo.

                              En ting halter dog alvorligt ift Silkeborg, og det handler om kontinuitet.

                              I den nuværende trup er der 5 spillere som var en del af truppen for tre år siden. Kun Falk og Høegh spillede rimelig fast dengang - men uden at være bærende spillere.

                              I Silkeborg spillede stort set hele startopstillingen sammen i alle TBs år, og flere af dem havde spillet sammen længere endnu eller under TB. Og de var ikke over deres karrieres top.

                              Kontinuiteten har hidtil været og bliver en udfordring, hvad enten træneren hedder Bech eller noget andet. Derfor tror jeg heller ikke, det er sikkert, at en anden træner kunne have leveret bedre end Bech eller for den sags skyld på samme niveau.
                              nej det kan jeg ikke forklare dig. Men jeg syntes at kunne konstaterer det har manglet - så mit bud vil være at Troels har haft fokus på de forkerte områder, og lavet fejldispositioner. Måske - det er bare en tanke; har han fokuseret for meget på at skifte over til den mere boldbesiddende stil og dermed glemt det grundlæggende. Eller taget for givet at det ligesom var på plads....
                              - det er lige som at jeg ikke kan forklare dig hvorfor kadrii skulle spille vb, hvordan TB kunne blive overrasket over de dårlige baner i marts måned, den tydeligvis manglende form osv osv.

                              Comment


                                Hvordan forklarer man, at Bech ikke havde succes i esbjerg, fcm og sørme også OB i anden omgang? Bech skulle nok ikke være hverken den første eller sidste træner, som har haft succes et sted men fiasko Andre, det sker jo hele tiden.

                                Comment

                                Working...
                                X