Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bodul, nkoum, løfqvist, læg dertil Bechs mislykkedes omskolinger.

    Derudover er det vel OB, og ikke Bech som er målet her, så at juble over at Bech bliver bedre med en god sportschef er en vinkel, jeg ikke forstår. I mine øjne skal OB være bedre, og der kunne en bedre træner måske være sagen. Ikke at Bech nødvendigvis skal væk, tiltroen er bare meget lille efterhånden, og jeg køber ikke de mange undskyldninger, synes også Bech har fejlet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Så skal vi vist heller ikke gøre de spillere vi brændte inde med bedre.

      - Jesper Christiansen er røget til Vendsyssel
      - Anders Møller udelukker ikke, at han ender i 1. division
      - Morten Skoubo har fået en tre måneders kontrakt i Indien, hvor han skal spille sammen med andre afdankede spillere.
      - Vadocz har mig bekendt ikke fundet en klub endnu, så sindssyg attraktiv er han vist ikke
      - Espen Ruud flirter med en norsk klub, hvis udenlandseventyret glipper. Han skal nok finde en fin klub, men næppe noget prangende.

      Ovenstående nuværende status for de 5 spillere fortæller vel meget godt, hvilket niveau de havde til sidst hos OB.

      Det er alle spillere som har fået høje lønninger, og dermed bevirket, at det har været svært at finde hul i budgettet til nye spillere, der kunne løfte klubben.
      Nej bestemt ikke... Jeg er da heller ikke meget for at rose dem alle lige meget, men lidt brugbart var der da...

      - Vindermentalitet, god energi, god erfaring
      - På nogen punkter et forbillede, hjerte, loyal
      - Viste sig dog som en ret vigtig spiller, hvor meget i offensive gik igennem
      - Var mig bekendt topscorer forrige forår, og ja, så gik der OB syge i den
      - Ja det forstår man ikke, han ville være vores største profil, ja, hvis han stadig havde været her... Han var stort set med i alt i sidste sæson

      Ja de var dyre, flere var over the hill, og de stod i vejen for at få kvalitet og nye kræfter ind... men det var dog stadig en vis form for kvalitet og gamle kræfter vi havde... TB ville sikkert gerne have byttet et par navne ud de sidste sæsoner, men han har dog haft et hold fyldt med erfaring, og noget af det bedre superligaen kan præstere af talenter, og folk der har vist de kan i OB...

      ... men hvad var det så der gik galt med sådan en som Vadoch, og med de mentale nedture(der har også været opture ja) der også var/er omkring flere andre, EL, CnK, KL, Bodul, DH, Ari, osv..? Flere har luftet muligheden for et skifte grundet, hvad det nu er... Kan vi blive ved med at finde problemerne hos de enkelte spillere..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Bodul, nkoum, løfqvist, læg dertil Bechs mislykkedes omskolinger.

        Derudover er det vel OB, og ikke Bech som er målet her, så at juble over at Bech bliver bedre med en god sportschef er en vinkel, jeg ikke forstår. I mine øjne skal OB være bedre, og der kunne en bedre træner måske være sagen. Ikke at Bech nødvendigvis skal væk, tiltroen er bare meget lille efterhånden, og jeg køber ikke de mange undskyldninger, synes også Bech har fejlet.
        af de 3 du nævner der har TB en vis form for ansvar, nogen mere end andre, Bodul er som jeg opfatter det mest TB's ansvar, dernæst Löffe og CNK har jeg stadig en tro på er Poul Excells værk der nærmest blev trukket ned over hovedet på ham som Poul Excells kompensation til div. agenter og scouts. Löffe og Dusan, for den sags skyld var "gratis", men spild af trænerens gode tid, og jeg tror OB er færdig med disse "kalkulerede risici-spillere". Jeg tror Bodul kan blomstre på et hold der har medgang på alle parametre som vundne kampe, selvtillid, udstråling m.fl. Han er måske en medgangsspiller og jeg tror ikke vi kommer til at opleve ham som sådan i OB med den periode OB har været, og stadig er i.
        BK's omskoling til vb, forstår jeg godt set i lyset af den plan der var lagt for spillet med det offensive og boldbesiddende spil med indlæg fra kanterne, der kunne BK sagtens være en berigelse for holdet, men planen med spillet lykkedes ikke og BK så ud til at have store placerings problemer når vii har været under pres p.gr.a. en svag midtbane.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          af de 3 du nævner der har TB en vis form for ansvar, nogen mere end andre, Bodul er som jeg opfatter det mest TB's ansvar, dernæst Löffe og CNK har jeg stadig en tro på er Poul Excells værk der nærmest blev trukket ned over hovedet på ham som Poul Excells kompensation til div. agenter og scouts. Löffe og Dusan, for den sags skyld var "gratis", men spild af trænerens gode tid, og jeg tror OB er færdig med disse "kalkulerede risici-spillere". Jeg tror Bodul kan blomstre på et hold der har medgang på alle parametre som vundne kampe, selvtillid, udstråling m.fl. Han er måske en medgangsspiller og jeg tror ikke vi kommer til at opleve ham som sådan i OB med den periode OB har været, og stadig er i.
          BK's omskoling til vb, forstår jeg godt set i lyset af den plan der var lagt for spillet med det offensive og boldbesiddende spil med indlæg fra kanterne, der kunne BK sagtens være en berigelse for holdet, men planen med spillet lykkedes ikke og BK så ud til at have store placerings problemer når vii har været under pres p.gr.a. en svag midtbane.
          Det var Bech der nikkede Ja til nkoum efter 14 dages prøvetræning, så det var hans fejl. Og Ja man kan da altid teoretisere over Bashkims mulige udvikling, men virkeligheden har fældet dom: det mislykkedes, alt andet er bare snak.

          Det er svært at finde afgørende beslutninger taget af Bech, som rent faktisk har været gode.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Nej bestemt ikke... Jeg er da heller ikke meget for at rose dem alle lige meget, men lidt brugbart var der da...

            - Vindermentalitet, god energi, god erfaring
            - På nogen punkter et forbillede, hjerte, loyal
            - Viste sig dog som en ret vigtig spiller, hvor meget i offensive gik igennem
            - Var mig bekendt topscorer forrige forår, og ja, så gik der OB syge i den
            - Ja det forstår man ikke, han ville være vores største profil, ja, hvis han stadig havde været her... Han var stort set med i alt i sidste sæson

            Ja de var dyre, flere var over the hill, og de stod i vejen for at få kvalitet og nye kræfter ind... men det var dog stadig en vis form for kvalitet og gamle kræfter vi havde... TB ville sikkert gerne have byttet et par navne ud de sidste sæsoner, men han har dog haft et hold fyldt med erfaring, og noget af det bedre superligaen kan præstere af talenter, og folk der har vist de kan i OB...

            ... men hvad var det så der gik galt med sådan en som Vadoch, og med de mentale nedture(der har også været opture ja) der også var/er omkring flere andre, EL, CnK, KL, Bodul, DH, Ari, osv..? Flere har luftet muligheden for et skifte grundet, hvad det nu er... Kan vi blive ved med at finde problemerne hos de enkelte spillere..?
            Ligegyldigt hvor meget du prøver at tale de 5 op, så er faktum, at de 2 der indtil videre har fundet en klub er havnet i Vendsyssel og Indien. Det fortæller, da noget om hvad vej det er gået med dem.

            Når man så samtidig har været i en situation, hvor der i forvejen blev sagt farvel til en række dygtige spillere, så er det ikke den mest gunstige situation for en trup, at de bærende spillere er en flok mænd, der har toppet, er overbetalte og godt ved, de ikke får deres kontrakt forlænget.

            Det vil med stor sandsynlighed påvirke deres spil. Sammenligner man træningerne før og efter sommerferien, synes jeg også der er en klar tendens til, at der bliver gået mere til stålet. Ruud er frataget i det regnestykke.
            Last edited by OB er Gud; 29-08-2014, 08:40.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Bodul, nkoum, løfqvist, læg dertil Bechs mislykkedes omskolinger.

              Derudover er det vel OB, og ikke Bech som er målet her, så at juble over at Bech bliver bedre med en god sportschef er en vinkel, jeg ikke forstår. I mine øjne skal OB være bedre, og der kunne en bedre træner måske være sagen. Ikke at Bech nødvendigvis skal væk, tiltroen er bare meget lille efterhånden, og jeg køber ikke de mange undskyldninger, synes også Bech har fejlet.
              Bodul, Nkoum og Løfqvist har TB selvfølgelig et medansvar for er kommet til klubben.

              Ligesom han har et medansvar for, at vi har fået Lasse Nielsen, Azer, Skulason, Kirkeskov, JBL, Lado og andre væsentligt dygtigere og talentfulde spillere.

              Alle spillere der sjovt nok er kommet til, efter OB fik den skøre ide, at det måske ville gøre en forskel for klubben at få en ordentlig sportschef.

              Det er bare temmelig afgørende for trænerens mulighed for at vælge ordentlige spillere, at han har en god sportschef, der kan hjælpe med at spotte spillere, tjekke dem ud, undersøge om de passer til klubben og overhovedet er interesseret i at komme til OB.

              PH var en katastrofe ift det. TC før ham ligeså. At tro TB kunne klare alle sportschefens opgaver ved siden af trænerjobbet var også tåbeligt - og det er vel ikke helt skævt at tro, at det både påvirkede jobbet som træner og OBs muligheder for at hente ordentlige spillere, at TB fik to kasketter på.

              At du ikke kan se, man kan juble over, at Bech bliver bedre med en god sportschef, forstår jeg ingen ting af. Det handler jo netop om at løfte OB og ikke så meget om specifikke personer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Ligegyldigt hvor meget du prøver at tale de 5 op, så er faktum, at de 2 der indtil videre har fundet en klub er havnet i Vendsyssel og Indien. Det fortæller, da noget om hvad vej det er gået med dem.

                Når man så samtidig har været i en situation, hvor der i forvejen blev sagt farvel til en række dygtige spillere, så er det ikke den mest gunstige situation for en trup, at de bærende spillere er en flok mænd, der har toppet, er overbetalte og godt ved, de ikke får deres kontrakt forlænget. Det vil med stor sandsynlighed påvirke deres spil. Sammenligner man træningerne før og efter sommerferien, synes jeg også der er en klar tendens til, at der bliver gået mere til stålet. Ruud er frataget i det regnestykke.
                Ligegyldigt hvor meget jeg prøver at tale dem op????? Undskyld, er det samme debat vi kigger på..?
                Det har overhovedet ikke noget at gøre med at tale dem op, er sgu mere for at undgå at de tales ned til det rene Morten & Peter på en fodboldbane, for at TB kan gå fri fra ansvaret...

                Faktum er, at hvad de end måtte lave nu, så er det ikke faktum for noget som helst... Der er ingen grund til at blive ved med at forklare at forholdene ikke var optimale for TB, det er vi udmærket godt klar over... men det var dog trods alt stadig ikke Hiroshima han stod i...

                Meldingen fra træningerne lyder godt, må se om det så holder denne gang...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ligegyldigt hvor meget jeg prøver at tale dem op????? Undskyld, er det samme debat vi kigger på..?
                  Det har overhovedet ikke noget at gøre med at tale dem op, er sgu mere for at undgå at de tales ned til det rene Morten & Peter på en fodboldbane, for at TB kan gå fri fra ansvaret...

                  Faktum er, at hvad de end måtte lave nu, så er det ikke faktum for noget som helst... Der er ingen grund til at blive ved med at forklare at forholdene ikke var optimale for TB, det er vi udmærket godt klar over... men det var dog trods alt stadig ikke Hiroshima han stod i...

                  Meldingen fra træningerne lyder godt, må se om det så holder denne gang...
                  Og hvor har jeg sagt, at TB ikke har noget ansvar?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Og hvor har jeg sagt, at TB ikke har noget ansvar?
                    Indrømmet, det er en løs teori, opstået i lyset af der ikke er skrevet ét eneste kritisk indlæg i en måned nu, uden du har skulle forsvare og forklare... Det virker ikke som om du placerer ret meget ansvar hos TB, selvom du da er utilfreds med lidt her og lidt der, så har du efterhånden været hele vejen rundt nu, i noget der ligner forsøget på at gøre det til alle andres skyld at TB sejler...

                    Et fejlkøb som CoB, går næsten fri for kritik, det var ellers nogen af de penge du efterlyser, og nu har vi ladet ham gå bare et år efter, for free, hvis vi endda ikke betalte os ud af det... Direkte gale lejeophold, som var penge ud af vinduet... (ikke ment som at det er TBs skyld, det er ment rent økonomisk)

                    ...men jo da, det var da AMCs "middelmådige" løn der bar skylden... JC smed selv millioner for at komme til OB, penge OB derfor sparede, og så kan vi jo se lidt på hvad han så egentlig har kostet os, hvis vi LEGER at vi trækker de millioner fra i hans løn... Ruud, har været på forskerordning hele opholdet, bortset fra den sidste sæson, og har helt sikkert tjent en god skilling, men hvor meget var "høj løn" og hvor meget var "lav skat", det ved jeg ikke...

                    Hvad tjente KV..?
                    Skoubo siges at have haft en høj løn...

                    Har der mon manglet penge til kvalitet på banen, fordi vi har ligaens anden dyreste træner..?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Bodul, Nkoum og Løfqvist har TB selvfølgelig et medansvar for er kommet til klubben.

                      Ligesom han har et medansvar for, at vi har fået Lasse Nielsen, Azer, Skulason, Kirkeskov, JBL, Lado og andre væsentligt dygtigere og talentfulde spillere.

                      Alle spillere der sjovt nok er kommet til, efter OB fik den skøre ide, at det måske ville gøre en forskel for klubben at få en ordentlig sportschef.

                      Det er bare temmelig afgørende for trænerens mulighed for at vælge ordentlige spillere, at han har en god sportschef, der kan hjælpe med at spotte spillere, tjekke dem ud, undersøge om de passer til klubben og overhovedet er interesseret i at komme til OB.

                      PH var en katastrofe ift det. TC før ham ligeså. At tro TB kunne klare alle sportschefens opgaver ved siden af trænerjobbet var også tåbeligt - og det er vel ikke helt skævt at tro, at det både påvirkede jobbet som træner og OBs muligheder for at hente ordentlige spillere, at TB fik to kasketter på.

                      At du ikke kan se, man kan juble over, at Bech bliver bedre med en god sportschef, forstår jeg ingen ting af. Det handler jo netop om at løfte OB og ikke så meget om specifikke personer.
                      Når man ser en spiller som Nkoum træne i fjorten dag, og efterfølgende vender tomlen op, så er der noget galt. Når man taler kraftigt for, at hente en offensivspiller ind som frontangriber (Bodul), er der også noget galt. Når man lader Tore Reginiussen gå til fordel for AMC, er det også skævt.

                      Når man efter to år i trænersæde, kan starte sæsonen op, med en så mangelfuld trup, med så lidt fremsynethed tænkt ind, så virker det heller ikke til, at Bech helt forstår opgaven. Og når holdet taktisk stort set ikke har rykket sig, og er stadig intet tydeligt spilkoncept er, kombineret med utallige uforståelige beslutninger på holdkortet, er det bare svært, at have den store tiltro.

                      Men ja, rammerne har ikke været gode, men der hvor vi ser forskelligt på det er, hvorvidt Bech selv er medskyldig i de rammer, eller hvorvidt han er offer.

                      Bech kan starte med at skabe et solidt defensivt udgangspunkt og basis taktisk udgangspunkt, så kan vi se på det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Indrømmet, det er en løs teori, opstået i lyset af der ikke er skrevet ét eneste kritisk indlæg i en måned nu, uden du har skulle forsvare og forklare... Det virker ikke som om du placerer ret meget ansvar hos TB, selvom du da er utilfreds med lidt her og lidt der, så har du efterhånden været hele vejen rundt nu, i noget der ligner forsøget på at gøre det til alle andres skyld at TB sejler...
                        "TB sejler". Det er udtryk som dette, jeg reagerer på, fordi det er så værdiladet og usagligt.

                        Der er vel ikke behov for, at jeg supplerer med min utilfredshed, når du er så bombastisk i dine negative udladninger.

                        Jeg skriver såmænd blot svar på indlæg om TB, når jeg synes kritikken er unuanceret. Ikke fordi jeg er lodret uenig hver gang. Skulle jeg lade være med at skrive, så I kan sidde og klappe hinanden på skuldrene og give hinanden ret i,at TB er skyld i det meste?

                        Jeg skal gerne gentage, at jeg endnu ikke har talt for en forlængelse af TB. Tror du, der ligger en kritisk stillingtagen til hans bedrifter i det?

                        Men i modsætning til andre, har jeg ikke behov for at ytre mig negativt hver gang, der byder sig den mindste mulighed, da jeg selv er træt af at læse al den klynk og jammer, der er på dette forum, fordi det påvirker mig ift den begejstring, jeg tager med mig på stadion.

                        Jeg er ikke enig i alt, hvad TB foretager sig. Det handler mest om brug af spillere, og hvilke pladser de spiller på. Jeg deler ikke de tanker i dette indlæg, da jeg ikke vil bidrage til at rakke ned på enkeltpersoner (her tænker jeg på spillerne, selvom kritikken retter sig mod TB) blot for at tilfredsstille dit behov for at se mig give kritik.

                        Når jeg bidrager med mine indlæg, er det også, fordi jeg mener, TB i Silkeborg fik mere ud af et på papiret dårligere mandskab. Min almindelige nysgerrighed gør, at jeg søger efter svar på, hvorfor den samme mand, så ikke får mere ud af det i OB, og om der er omstændigheder, der gør, at han kan gøre det bedre end hidtil. Det synes jeg er mere interessant, end bare at skyde på manden i tide og utide.

                        Men hvis tråden blot er ment som et sted, hvor man skal kritisere TB og helst ikke prøve at give bud på, hvorfor det ikke har kørt som forventet, så beklager jeg da, at jeg har ødelagt den gode stemning.

                        Comment


                          Præcis, og vi er ikke så langt fra hinanden, det er bare med omvendt fortegn, for jeg reagerer også når jeg mener det bliver usagligt... Jeg synes feks. det er for useriøst bare at sige jeg taler spillerne op(hvilket du også kan se ikke er tilfældet i forsvaret at Troels, og så lukker du ellers bare den del af debatten... Så må jeg vel også mene TB han sejler, uden sådan en nærmere forklaring(ud over den jeg er kommet med i 2 måneder)...

                          I modsætning til andre har jeg ikke behov for at forsvare hver gang, det kunne han og spillerne passende gøre på banen, det kniber bare gevaldigt... Jeg HAR været der, indtil jeg mistede troen på det i Foråret, og det er en kamp du ikke kan vinde... Jeg skriver bare det positive når jeg mener der er noget positivt at skrive, og den slags indlæg kan du i øvrigt sagtens finde fra min side...

                          Hvad han engang gjorde engang i SIF, er ikke et argument i min verden... TB gør det ikke bedre, fordi han ikke er bedre, se dig omkring, se på den historie vi har med ham i denne omgang, senest er han gået væk fra hans egen vision, som hvis ikke lige det var endt i 3 kampe uden nederlag, ville have været de sidste advarselslampen før et total kollaps, et kollaps som faktisk så småt i gang...

                          Jamen altså, vi VED jo allesammen godt hvad vi stod overfor, hvem vi havde i truppen, og hvordan de spillede, vi har selv været med turen igennem... Det kan sgu heller ikke overraske, at vores vanvittigt pinlige start på sæsonen giver anledning til endog meget hård kritik, men okay så er vi jo så tilbage ved starten igen, og sådan kan vi blive ved...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Præcis, og vi er ikke så langt fra hinanden, det er bare med omvendt fortegn, for jeg reagerer også når jeg mener det bliver usagligt... Jeg synes feks. det er for useriøst bare at sige jeg taler spillerne op(hvilket du også kan se ikke er tilfældet i forsvaret at Troels, og så lukker du ellers bare den del af debatten... Så må jeg vel også mene TB han sejler, uden sådan en nærmere forklaring(ud over den jeg er kommet med i 2 måneder)...

                            I modsætning til andre har jeg ikke behov for at forsvare hver gang, det kunne han og spillerne passende gøre på banen, det kniber bare gevaldigt... Jeg HAR været der, indtil jeg mistede troen på det i Foråret, og det er en kamp du ikke kan vinde... Jeg skriver bare det positive når jeg mener der er noget positivt at skrive, og den slags indlæg kan du i øvrigt sagtens finde fra min side...

                            Hvad han engang gjorde engang i SIF, er ikke et argument i min verden... TB gør det ikke bedre, fordi han ikke er bedre, se dig omkring, se på den historie vi har med ham i denne omgang, senest er han gået væk fra hans egen vision, som hvis ikke lige det var endt i 3 kampe uden nederlag, ville have været de sidste advarselslampen før et total kollaps, et kollaps som faktisk så småt i gang...

                            Jamen altså, vi VED jo allesammen godt hvad vi stod overfor, hvem vi havde i truppen, og hvordan de spillede, vi har selv været med turen igennem... Det kan sgu heller ikke overraske, at vores vanvittigt pinlige start på sæsonen giver anledning til endog meget hård kritik, men okay så er vi jo så tilbage ved starten igen, og sådan kan vi blive ved...
                            Jeg synes, du taler spillerne op, hvis du mener, at AMC, Vadocz, Skoubo og JC i den sidste sæson havde en kvalitet, der kunne løfte os ret meget over den placering, vi endte med. Men det kan vi jo blive ved med at trætte andre folk med at vise, vi er uenige om.

                            At det ikke er interessant, hvad TB præsterede i Silkeborg forstår jeg ikke. Det kunne jo give nogle svar på, om der har været og måske endda stadig er ting i OB, som hæmmer muligheden for at præstere optimalt. Personligt tror jeg, der er ryddet meget af vejen med de udskiftninger, der er sket i truppen og ikke mindst med Jesper Hansen. Men jeg er ikke så naiv at tro, der ikke kommer bump på vejen, når der skal bygges en helt ny rygrad op.

                            Det var 3 sæsoner ud af 3 i Silkeborg, hvor TB leverede stabilt og bedre end i OB med et på papiret ringere hold, og formentlig også færre kroner til transfer. En væsentlig del af forklaringen på de præstationer var TB, men givetvis også noget Silkeborg som klub gjorde bedre end OB har gjort de seneste år og måske også end OB gør nu.

                            Når det så er sagt, så er jeg rigtig træt af al den fokus på, at græsset kunne være grønnere med noget andet. Jeg kunne godt drømme om en mere konstruktiv tilgang til det at være fan, end blot at være efter træneren, spillerne og nu for mit eget vedkommende medfans:-) Og det betyder selvfølgelig ikke, man ikke må være kritisk.

                            I stedet for at pege fingre af alt og alle, ville det være fedt at bruge noget af al den energi konstruktivt. Måske kunne vi selv gøre noget. Måske kunne klubben gøre noget for at spillere, trænere og fans blev en stærkere enhed. Har selv tænkt tanken, om vi kunne bruge 20 året for Madrid-miraklet til at pumpe noget positivitet ind i os allesammen. Det kunne være et arrangement med kampen på storskærm og oplæg med Høghen eller lignende. Evt som en optakt til en kamp på stadion for at varme den gode stemning op.

                            Har lige været en tur i Ådalen. Det er sgu en fornøjelse at mærke den gnist spillere og trænere har. Det er også fedt at se den ungdom med potentiale der er. Hvor ville jeg dog ønske, vi fik mere fokus på, hvordan vi kan hjælpe dem på vej.

                            Comment


                              Så du nr 14 så

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Så du nr 14 så
                                Ingen nummer 14:-)

                                Rasmus Falk kom gående i træningstøj. Ved ikke om han skulle ud og løbe, styrketræne eller bare til behandling. Men han gik da uhæmmet så forhåbentlig trækker det ikke ud

                                JBL var med ved hele træningen

                                Diarra, som jeg ellers ikke er kæmpefan af, gjorde det rigtig godt med godt overblik og fine indgreb

                                Der blev gået til den i spil til to mål, hvor Skulason fik tre slag på benet/foden indenfor to minutter:-)

                                Jeg glæder mig rigtig meget til at se Thomas Mikkelsen i kamp. Lado ligner stadig en, der skal i form.

                                Emils humør var igen fint. Ved godt jeg efterhånden har nævnt det mange gange, men han virker efterhånden som en spiller.der virkelig trives i klubben. Krydser fingre for det bliver overført til mål i morgen:-)

                                Comment

                                Working...
                                X