Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Lyngby 10.5.24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Dejligt forfriskende, ud med lejesvendene. De virker ligeglade alligevel.
Vi kan ligeså vel gå ned med vores egne drenge. Og måske lave et comeback
Syntes vi gang på gang de sidste kampe har set Mickelson med fremme med bolden - men han smider den ikke ind i feltet - vender og drejer rundt om sig selv før bolden spilles baglæns. En af grundende er nok at vi ikke har nok spillere med i feltet. Og er de så ikke i feltet fordi de ved bolden aldrig kommer derind?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
er kadrii en lejesvend? Og Al Hajj? Syntes de gør det bedste de kan - spillet fungerer bare ikke...også derfor jeg også gerne så en formationsændring. Fint at få Luca på top - men hvis vi fortsætter som hidtil uden at smide bolde i feltet - hvad hjælper det så?
Syntes vi gang på gang de sidste kampe har set Mickelson med fremme med bolden - men han smider den ikke ind i feltet - vender og drejer rundt om sig selv før bolden spilles baglæns. En af grundende er nok at vi ikke har nok spillere med i feltet. Og er de så ikke i feltet fordi de ved bolden aldrig kommer derind?
Al-Hajj, ja. Bare fordi han tidligere har lavet lækre ting, så er hans følelser for OB nok forholdsvis afmålte.
Enig mht indlæg. Nico er bare højrebenet, og ja der har ikke været nogen at smide den ind til.
Man kunne håbe de smider nogle bolde ind til Luca, hvis han skal spille
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
senere i selvsamme podcast kommer de frem til;
Myhra
Slots, Helander Gomez
Owusu Trybull Ejdum Mickelson
Markus J Luca Don D
Fenger ser ikke ud til at blive klar efter de knubs han fik mod Vejle.
Så hvis det passer - ingen formationsændring, men en del udskiftninger i start 11.
De snakker også om at man arbejder på at få BP ind, her bliver nævnt back - men også angrebet....
Det har de været længe om at opdage817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det virker på mig, som om SK er totalt i vildrede mht de 5 forreste pladser. Han skifter alt for meget og jeg håber selvsagt at operationen lykkes, men jeg synes det ser tvivlsomt ud.. Hvis man havde spurgt for 5-6 runder siden, hvem der var vigtigst på holdkortet, havde man helt sikkert nævnt Bashkim, Köhler og Al Hajj som nogen af de allerførste. Nu skal vi stille op uden alle tre i årtiers vigtigste kamp. Det er en kæmpe chance at tage.
Jeg elsker vores unge spillere, men at bringe både Eidum, Jensen og Luca er næsten hasardspil.
Og hvad filan er der med Köhler?? Ude af truppen fordi “han er bare ikke, hvor han skal være lige nu”. What?
Han må da virkelig have dummer sig internt♂️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEr Sven skadet siden han ikke er i truppen?
Leif R havde talt med ham - og snakker om det i fyens podcast om OB...der nævnes ikke nogen skade - så tænker ikke det er det.
OB var vidst heller ikke alt for begejstrede for at Leif gerne ville snakke med Sven. Så et eller andet er der på spil, tror ikke det er en skade
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
De nævner også hvor svært det er for OB at tiltrække spillere, fordi det efterhånden er lykkedes til fulde at smadre vores ry, og tiltrækning.
Det har de været længe om at opdage
Håber de sætter sig ned efter sæsonen og laver den store evaluering - og finder ud af hvad vej OB skal fremadrettet. Den der 2026 "plan" kan de da vidst godt ligge i graven.
Men tænker klubben trods alt stadig kan tilbyde højere lønninger en end stor del af de andre danske klubber...men klart hvis der er tegninger til et mere spændende projekt, hvor det er tydeligt hvor man skal hen, ambitioner om europa og medaljer (og ressourcerne til at indfri de mål følger med) så vil det blive lettere at tiltrække spillere
Comment
Comment