Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Ja bevares, du kunne da også tage owuso og Don D med i den ligning.
    Det kan helt oprigtig ikke blive værre
    Jeg missede nok lidt af ironien i dit forrige indlæg så

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Dejligt forfriskende, ud med lejesvendene. De virker ligeglade alligevel.
      Vi kan ligeså vel gå ned med vores egne drenge. Og måske lave et comeback
      er kadrii en lejesvend? Og Al Hajj? Syntes de gør det bedste de kan - spillet fungerer bare ikke...også derfor jeg også gerne så en formationsændring. Fint at få Luca på top - men hvis vi fortsætter som hidtil uden at smide bolde i feltet - hvad hjælper det så?

      Syntes vi gang på gang de sidste kampe har set Mickelson med fremme med bolden - men han smider den ikke ind i feltet - vender og drejer rundt om sig selv før bolden spilles baglæns. En af grundende er nok at vi ikke har nok spillere med i feltet. Og er de så ikke i feltet fordi de ved bolden aldrig kommer derind?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        er kadrii en lejesvend? Og Al Hajj? Syntes de gør det bedste de kan - spillet fungerer bare ikke...også derfor jeg også gerne så en formationsændring. Fint at få Luca på top - men hvis vi fortsætter som hidtil uden at smide bolde i feltet - hvad hjælper det så?

        Syntes vi gang på gang de sidste kampe har set Mickelson med fremme med bolden - men han smider den ikke ind i feltet - vender og drejer rundt om sig selv før bolden spilles baglæns. En af grundende er nok at vi ikke har nok spillere med i feltet. Og er de så ikke i feltet fordi de ved bolden aldrig kommer derind?
        Bash, nej, men ligner en der trænger til en pause fra det hele.
        Al-Hajj, ja. Bare fordi han tidligere har lavet lækre ting, så er hans følelser for OB nok forholdsvis afmålte.

        Enig mht indlæg. Nico er bare højrebenet, og ja der har ikke været nogen at smide den ind til.
        Man kunne håbe de smider nogle bolde ind til Luca, hvis han skal spille

        Comment


          #19
          Synes virkelig ikke det hold ser ret imponerende ud.
          Forstår ikke at man stædigt holder fast i en opstilling med 3 stoppede, når vi er tynde dernede, og kun har stoppere der kæmper med formen.

          Comment


            #20
            Vildt hvis der kommer så mange ændringer igen. Som jeg har sagt længe, Søren Krogh famler i blinde.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              senere i selvsamme podcast kommer de frem til;

              Myhra

              Slots, Helander Gomez

              Owusu Trybull Ejdum Mickelson

              Markus J Luca Don D

              Fenger ser ikke ud til at blive klar efter de knubs han fik mod Vejle.

              Så hvis det passer - ingen formationsændring, men en del udskiftninger i start 11.

              De snakker også om at man arbejder på at få BP ind, her bliver nævnt back - men også angrebet....
              De nævner også hvor svært det er for OB at tiltrække spillere, fordi det efterhånden er lykkedes til fulde at smadre vores ry, og tiltrækning.
              Det har de været længe om at opdage
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Bevares! Målet mod Hvidovre var godt klappet ind af Ejdum, men derudover kan jeg simpelthen ikke se, hvad der skulle bringe ham foran især Al Hajj, men også Manneh i køen. Han er jo helt væk fra holdet pt

                Comment


                  #23
                  Det virker på mig, som om SK er totalt i vildrede mht de 5 forreste pladser. Han skifter alt for meget og jeg håber selvsagt at operationen lykkes, men jeg synes det ser tvivlsomt ud.. Hvis man havde spurgt for 5-6 runder siden, hvem der var vigtigst på holdkortet, havde man helt sikkert nævnt Bashkim, Köhler og Al Hajj som nogen af de allerførste. Nu skal vi stille op uden alle tre i årtiers vigtigste kamp. Det er en kæmpe chance at tage.
                  Jeg elsker vores unge spillere, men at bringe både Eidum, Jensen og Luca er næsten hasardspil.

                  Og hvad filan er der med Köhler?? Ude af truppen fordi “han er bare ikke, hvor han skal være lige nu”. What?
                  Han må da virkelig have dummer sig internt‍♂️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Vildt hvis der kommer så mange ændringer igen. Som jeg har sagt længe, Søren Krogh famler i blinde.
                    Lad os nu lige se senere. Det er jo Leif R. opstilling.
                    Måske bliver den anderledes…

                    Comment


                      #25
                      https://www.tipsbladet.dk/spil/dagen...ver-forvaerret
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Vi vinder i aften, jeg kan mærke en god vibe. Og guderne må vide hvor den kommer fra.

                        Med ryggen mod muren er vi stærkest, kom så OB, kæmp for det.!

                        Comment


                          #27
                          Er Sven skadet siden han ikke er i truppen?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Er Sven skadet siden han ikke er i truppen?
                            han var heller ikke med i truppen mod Vejle.

                            Leif R havde talt med ham - og snakker om det i fyens podcast om OB...der nævnes ikke nogen skade - så tænker ikke det er det.

                            OB var vidst heller ikke alt for begejstrede for at Leif gerne ville snakke med Sven. Så et eller andet er der på spil, tror ikke det er en skade

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              De nævner også hvor svært det er for OB at tiltrække spillere, fordi det efterhånden er lykkedes til fulde at smadre vores ry, og tiltrækning.
                              Det har de været længe om at opdage
                              så bare vent og se hvad en sæson i 1 division vil gøre ved det.

                              Håber de sætter sig ned efter sæsonen og laver den store evaluering - og finder ud af hvad vej OB skal fremadrettet. Den der 2026 "plan" kan de da vidst godt ligge i graven.

                              Men tænker klubben trods alt stadig kan tilbyde højere lønninger en end stor del af de andre danske klubber...men klart hvis der er tegninger til et mere spændende projekt, hvor det er tydeligt hvor man skal hen, ambitioner om europa og medaljer (og ressourcerne til at indfri de mål følger med) så vil det blive lettere at tiltrække spillere

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Kan du refere hvem kommer til udsætning?
                                Det er Helveg.... Så egentlig burde jeg ikke skrive "​​​hjælpen er på vej" men nærmere "hjælpen har været lige ved hånden hele tiden"
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X